Frölunda HC

SHL · 60597 inlägg · 3406 ämnen

Mora - Frölunda

Sv: Mora - Frölunda
Som sagt var nu ska han "bjuda igen" istället och tar omöjliga utvisninagr åt andra hållet.

mediakuben:

Skojjar du, sista 2 perioderna vart det klasskillnad, inget att snacka om.

Härlig moral vi visar efter den minst sagt dåliga starten, Kedjan med Affe, Påhlsson och Pebben enligt mig bästa formation, gött mos!

Nu börjar experterna att röra på sig mer och mer. Idag var det moks tur att få trycka in rätt resultat.

Vad säger man om matchen idag. Första perioden var ingen höjdare men de två andra var helt ok.
NHL-kedjan, vad säger man, bättre och bättre för varje match som går.

Sannes: Härligt med vinster som kommer med blåställen på. Sicka snygga mål vi fick se oxå. Kan inte avgöra vilka av de tre första som jag tycker var snyggast. Röstar nog trots allt på Frölundas första även om Pebbens mål i 5-3 var jäkligt snyggt det oxå.

För övrigt schysst mediaexponering på WWSarna som var uppe.

Grabbarna skulle ju haft WWStröjor på sig, eller? Heda var verkligen i närbild må jag säga.

Sannes:

Grattis till vinsten! Som ni med en hel del hjälp fick av domaren... men ni hade nog vunnit ändå!

Kenny: > Du har så rätt! Ingen vidare domare, gav er 1-0 trotts puck i målvaktsmasken.

Kenny: Frölunda vann helt rättvist, klart utvisningen på Nagy tog han lite väl enkelt. Men som sagt, 1-0 målet tog pucken påLunkans mask.

Vore bra om någon kunde ändra experternas tvåa till en trea. Jag brukar vara snabb med att påpeka för oss utmanare, så jag får väl vara lite snäll även när experterna lyckas.

mok:

Ojoj, stabil seger och ännu en pinne till experterna. Nu börjar upphämtningen!

« · 493742