Frölunda HC

60325 inlägg · 3398 ämnen

Säsongen 2011/12

1416164 · » Till forumet


Sv: Säsongen 2011/12
hahahha roligaste jag sett! tolsa tog ledins klubba från båset ^^
och ledin grinade som ett litet barn som vanligt :)

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Säsongen 2011/12

lu93rowa: Nja jag tror att ni betalade av för hjälpen de senaste två säsongerna.

Om någon ropade Hata blir de garanterat omhädertagna då det generellt råder en mycket kamratlig stämning mellan supportrarna dock med en viss "hatkärlek"

Kommentera

Sv: Säsongen 2011/12
Svanru: tycker ni spelade väldigt bra idag, samtidigt som vi var väldigt dålig :(
Kommentera

Sv: Säsongen 2011/12

Vi tackar er för hjälpen

Ett stort tack

Kommentera

Sv: Säsongen 2011/12
detta är ju förjävligt..
Kommentera

Sv: Säsongen 2011/12
7 minuter pp i första perioden, inget mål, och inget bra läge..
Kommentera

Sv: Säsongen 2011/12
Dragan 2k: Ja, det känns som att det är ombytta roller sen förra säsongen. Färjestad lär ta tre poäng idag...
Kommentera

Sv: Säsongen 2011/12
Svanru:Bah. Ni vänder er trend mot oss.
Kommentera

Sv: Säsongen 2011/12

Säkra tips för imorgon

En tia var på följande resultat ger garaterat bra utdelning eller kanske inte

0-3, 0-4, 0-5, 0-6 och 0-7

Kommentera

Sv: Säsongen 2011/12
Svanru: Som vanligt märker jag att mina funderingar här inne ger mediala rubriker.

Fan man borde bli krönikör på Expressen.
Kommentera

Sv: Säsongen 2011/12
Svanru: "Resultatet av mätningarna behåller vi för oss själva. Det är egentligen ointressant om något är fel"

Eh? Konstigt när det kommer från domarbasen. Om skydden är för stora så måste ju detta korrigeras per omgående då laget får fördelar?
Kommentera

Sv: Säsongen 2011/12

En annan trolig orsak är skyddens storlek. se länken om Solnas målvakter.

Kommentera

Sv: Säsongen 2011/12
Dragan 2k: Kan det vara så att många klubbar skaffat målvaktstränare på senare år vilket gett resultat? Många har haft dom länge, men några klubbar är nya med målvaktstränare, och andra har skaffat bättre målvaktstränare.

Bara en teori sådär, gällande låg målproduktion.
Kommentera

Säsongen 2011/12
Givetvis superglad att vi verkar ha återupprättat vår heder någorlunda med bra resultat i år. Men den här serien är ju lika intressant och kul att bevittna, ur underhållningssynvinkel, som att städa sin strumplåda.

Vi leder serien vilket är givetvis skitkul men hur är det möjligt att leda en serie med 2.2 mål gjorda framåt per match?

NHL vidtog åtgärder när målfabrikationen inte var vad den borde och jag har för mig att man bland annat minskade benskydden på målvakterna för att öka produktionen. 

Om jag har räknat rätt så har det gjorts i snitt 4.6 mål per match i år. Förra säsongen vid samma tidpunkt var det på drygt 5.2. Låter inte så mycket skillnad men på tio omgångar är det lite över 30 mål mindre gjorda i år vid samma tidpunkt.

Hoppas att vi får se lite fler mål i serien. Gärna Frölundamål.
Kommentera

1416164 · »