Frölunda HC

SHL · 60680 inlägg · 3408 ämnen

Säsongen 25-26 Guld?

Sv: Säsongen 25-26 Guld?
Drebos : dom vinner skotten och kampen i vår zon men otroligt vad många utv de missar på Brynäs spelare, starkt att vinna då men det här var inte fantastiskt efter halva matchen! Deras mål är ju endast ren flax dock!

Å så Liverpool förlust på det, man blir glad 😀

Rulltårtan : Har bott i Göteborg 2 år när jag studerade(fär länge sen), men Gårda är väl vanlig allmänbildning

puffe2: okey! Johnny Ekström och Kenneth Andersson varvade ner i Gårda efter karriären:)
Vart bor du någonstans då?

Fin hymn! Då kör vi!

En svag period med hyfsat spel i egen zon efterhand med ett snyggt 1-0 mål i PP! En tveksam utvisning måste jag säga!

Rulltårtan : mycket bättre andra period, snyggt mål av 33

Drebos : gjorde inte Högberg ett liknande solomål tidigare? Ja mycket bättre fram till boxplay!

Pust! Faen va gött! 3 poäng in på kontot men det satt hårt åt men Skaik e bra!
Fin hymn som sagt!!

Leksand stressar väldigt bra precis som Hedberg sa att de skulle göra! 2 perioder kvar och det krävs uppryckning!

Rulltårtan : vi måste vara snabbare med pucken, kom igen nu grabbar!!!

Kgos: vi har haft medstuds i flera matcher idag har Leksand haft det i stället! Kom igen nu!!

Rulltårtan : Dåliga PP och dålig 1 period gör så vi förlorar, grattis leksand som gör en väldigt bra presenation idag

Kgos: ja Frölunda hade motstuds i lördags men har haft flyt innan och nu hade Leksand flyt, sån e sporten ibland!

Rulltårtan :

Flyt skulle jag inte kalla det, vi gjorde våran bästa defensiva insats hittills denna säsongen och det behövs mot er. Skulle säga att insatsen nästan var klockren

mattias - 74: fast Frölunda kunde lika gärna vunnit! Flyt på mål 1 och ett höstlöv på mål 2! Men Frölunda har haft mycket med sig och det hade Leksand i lördags, sån e hockeyn!

« · 2911818