Frölunda HC

SHL · 60597 inlägg · 3406 ämnen

Snick snack - en tråd om ingenting

Sv: Snick snack - en tråd om ingenting
Linnea:

Ja, då ja... Bäckman & Co kanske vilar sig i form...? = )

Ja, det är ju ett bra sätt att missa slutspel 2 år i rad...

rackham: I brist på annat kan du ju alltid kika in på den eminenta sidan i länken...

rackham: Och i mangans eminenta länk döljer sig även en undeersökning som du som mybliven frölundait kan delta i=)

mangan:

Ja, en liten, energisk fågel har viskat i mitt öra om WWS... får titta lite mer där nu då... = )

Linnea/Mangan: Nog för att Rackham är lättpåverkad men nu ger ni fan och tutar i han en massa konstigheter om att Frölundaborg mm är hans hemmaborg...

Linnea:

Ja, jag hann precis se det innan sidan kastade in handduken... "time out"-nånting... ja, det gäller att träna grenspecifikt på försäsongen, även för supportrarna och deras hemsidor... = )

65selander: Inte Frölundaborg. Scandinavium, kära vän, Scandinavium. Även stödmedlemmar behöver en hemmaborg de kan lita på och trivas i ; )

Linnea:

Pust... ja, nu blev det svårt... få se nu... Scandinavium... LA... LA...Scandinavium... nej, tyvärr... Co-driver!
Men om Ni bygger nytt kan det bli en jämn match...

mangan:

Trevlig intervju med Ludvika-bon...

65selander:

Det är nog värre med den där ökända räkbåten och kusinen... där har du en utmaning, Selander (och HF), om det skall bli nån inflyttningsfest hos landlorden... och vem vill egentligen missa LHF-SSK...?
Ja, vi får helt enkelt se vart resan bär av...

rackham: När Damen ställer ner foten så står Rackham i givakt. Och nu var det inte LHF-SSK utan BIF-LHF, jajaja nu skall vi inte surra ner Frölúndaboken  men gå och titta på Frölunda i Borås du istället.

Jag bitter, nej då

rackham: Ja tänk inte på mig. Min kära kusin Valdemar, som jag inte visste att jag hade, har redan börjat planera vad han ska ha med sig i fikakorgen när vi ska fiska tångräkor.; )

65selander: Snälla Selander, du behöver inte tilltala mig så högtidligt. Damen.. Linnea duger bra.

65selander:

Nu är det faktiskt så än så länge att Hans Majestät (han Djurgårdaren, du vet) är chef över de väpnade styrkorna, du får vänta tills kronprinsessan tar över innan det blir givakt för en dam...

Nähä, inte bitter, men kanske lite nervös inför matchen i kväll...
Bajen, Bajen, Bajen!

Linnea:

Jasså, jag visste inte att kusin Voldemort bodde i närheten av Falun... men de kanske har ett rejält utbud av tångräkor i de trakterna också... = )

Ryktet säger att Vold... Valdemar är en hejare på fika och Sveriges Atlas... det kanske löser allt... ;-)

« · 895506