Frölunda HC

SHL · 60597 inlägg · 3406 ämnen

Supportrarnas årskrönika

Sv: Supportrarnas årskrönika
slashpuppie: nu gillar jag stämmningen,jag mot världen!! O speciellt när det e kvinnor som attakerar,gillar,fortsätt!!!! .-))

slashpuppie:
Hmm...fanns det inte skamvrå på den tiden? Spenderade nog rätt mycket tid där =)

millis: han fick nog munkavle och tvångströja...

slashpuppie: Ofarligt,mats e inte inne så de e fritt fram :-)),o andra sidan e de ju fritt fram med allt nu för tiden!

Millis: Jag hade en egen skamvrå med flipperspel o barskåp som jag satt i väldigt ofta :-))

Kungen:
*skratt*
Det förvånar mig inte alls, så där har vi anledningen till varför du har blivit så skadad =)

millis: jag skadad,kan jag inte tänka mig,tror rättare sagt att de e jag som e den friskast person här,säger visserligen inte så mycket :-))

millis: Nej Danne klenare jag gick härdad ur kampen mot förkylningen men Danne kommer ut lika klen som vanligt :) haha

Kungen: Hehe jag e inte inne men tänk på att man kan läsa och rensa även i efterhand :)

Jobb... ja det tar la ett tag innan du inser vad det är fär något.

MoK:

Snacka inte så mycket skit gubbe lille, när jag repat mig kommer du se mig oftare än någonsin i Scandinavium:)

Danne_L: Heheh fasen han har vaknat igen. Dags att vara tyst :)

MoK:

Hehe, jadu. Jag ser och hör allt! Nä men har flyttat nu också så har inget internet på en vecka eller så, så ni kan fortsätta snacka skit från och med ikväll:)

Danne_L: Jasså du har packat väskorna nu och förflyttat dej. Skönt eller? WWS väntar på inbudan till inflyttningsfesten skall du veta. Får du bredband sen med eller?

MoK:

Jo känns gött. Men har inte hunnit känna efter än eftersom jag dragits med elaka baciller.

Såklart det blir nån form av inflyttningsstohej, WWS är alltid välkomna i mitt hus vettu!:)

Danne_L: Kalas bra det att vi är välkomna, nästan så man själv längtar till nästa årsmöte med grillning :) Bara det blir som sist att det regnar på framsidan av huset men ej på baksidan. Fasen va skumt det kändes

MoK:

Ja det var riktigt trevligt, men skumt. Hoppas alla kan komma nästa gång bara. Kungen var la o hoppade nånstans om jag inte minns fel?

Danne_L: Kungen är ju oftast nån annanstans när man ska göra nåt.

Danne_L: Jo han umgås la med sina riktiga kompisar som han brukar säga :) Vi får la se till att alla kan nästra gång. Får skaffa större grill bara :) Såg en häromdagen kostade bara 4000:- + gasoltub.

MoK: alla?, är jag medräknad då eller ;)

slashpuppie: Man vet aldrig :) Det är ju egentligen WWS årsmöte och där är du inte inkluderad...

MoK:

Ja bättre grill behövs, lite slött att bara kunna grilla två bitar i taget;)

MoK: tycker jag börjar infiltrera mig ganska bra där nu ;)

Jag e alltid där det man ska vara,hmm :-))

slashpuppie:

"Ganska bra", en resa!?;)

Danne_L: Jajaj så liten var den inte :) Var la min gigantiska flintastek som tog lite plats kanske haha

Danne_L: nu snackar jag inte bara resa din lille pojkspoling :)

slashpuppie: Som Danne säger.... krävs lite mer. Dom som var med på årsmötet jobbar alla med hemsidan eller reser extremt mycke o har goda ideer att tillföra.

slashpuppie: Du får allt kämpa lite till för att komma in i denna eminenta skara gumman :-))

« · 363722