Vet inte vem jag försökte lura. Har bara sett lite av matchen och det ser ju fruktansvärt slött ut från Frölundas sida. Ser inte ut som ett lag som spelar med kniven mot strupen. Märkligt.
Danne_l: Det såg väl sådär ut, om jag får säga min mening. Ja, egentligen både från Timrås och Frölundas sida. Ni inledde ju matchen bäst. Alternativt minst dåligt. För ni hade ju förutom ledningsmålet, som förvisso var aningens slumpartat, ett par chanser till att ta ledningen innan 1-0-målet föll. När Timrå sedan får matchen dit man vill så känns det trots att man spelar långt från bra som om Frölunda aldrig är riktigt nära. 5-1 är ju klara siffror, men spelet från hemmalaget rimmar inte riktigt i nivå med detta.
Krislaget Timrå befinner sig snart så långt ner man kan komma efter sin fjärde raka seger för året...
Danne_l: Frölunda är en gåta denna säsongen helt klart-. När man väl tror det mesta är löst kollapsar dom totalt och inte bara denna matchen egentligen för även dom senaste matcherna har sett lite underliga ut.,
mok: Det fattar ni väl att Salo redan har börjat tänka på sin tränarkarriär. Han nämnde ju något om att han ville få målvakt och backar att fungera som en enhet och använder då resterande delen av säsongen till att spela in en instruktionsfilm där han visar hur man inte ska agera. Genialiskt!
Bissett19: Jodå Gistedt känns stabilare men ställer dom Salo så har dom nån anledning till detta har talats om att Gistedt är sliten. Sen kan man inte påstå att Salo var dålig sista matcherna heller men det går lite upp o ner där.
Salo har ju faktiskt varit riktigt bra de tre-fyra senaste matcherna så jag har inget problem med att han fick chansen igen. Däremot tror jag det är dags för Gistedt på tisdag. Tar han chansen då kommer nog inte Salo stå på ett tag.
friskan:
Det var en usel match, är glad jag inte var på plats:)
Vet inte vem jag försökte lura. Har bara sett lite av matchen och det ser ju fruktansvärt slött ut från Frölundas sida. Ser inte ut som ett lag som spelar med kniven mot strupen. Märkligt.