IF Björklöven

3859 inlägg · 99 ämnen

Forum

« · 2111513 · »


Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Apropå nånting...
Otto1: Gå och gråt någon annanstans. Skulle inte tro att vår budget är så mycket större än eran.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
acerjocke: Ingen större förlust, haha.. För den pengen han har spelat för kontra vad det kommer kosta att landa en ny spelare i samma klass så lär det ju vara det.. Men ifs, ni sprider ju pengar runt er så som en annan går på toa så..
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Mezdah: Ingen större förlust, han har ej levererat...........
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Mezdah: Ja skräckblandad förtjusning var ordet. Ni har ett ruskigt mental övertag på Timrå sedan innan.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
hanzon: Det är nu vi lyfter, hanzon...
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
hanzon: jo, det var ju bara en tidsfråga. Nåja, nu gäller det bara att gänget känner att de grejar det ändå. Det tror jag att de känner.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Mezdah: Ser att Grundström lämnar för NHL
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
jå1: japp, en säsong är lång. Den som jobbar bäst med sina hemläxor plus får rätt feeling kommer att bli farligast till slut. Men, ibland är det inte den som är farligast som verkligen vinner. Man måste ha flyt också, ovanpå allt. Men jag ser fram emot Löven- Timrå. Med skräckblandad förtjusning.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Mezdah: Kollar man hur det sett ut hittills ligger vi före. Men det kan ju se helt annorlunda ut när lagen möts.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
jå1: ja huvva. Hoppas det gick bra för honom.
Almtuna gjorde en bra match, Löven är inte riktigt i slag. Många chanser men otroligt svårt att göra mål. Timrå har varit mycket stabilare ett bra tag nu. Men Löven kommer igen hoppas jag.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Mezdah: Gjorde ont av att se, blev ett rejält blodspår.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Usch vilken otäck smäll i ansiktet för Almtuna- killen då Liss drog på ett skott i början på matchen. Hoppas det gick någorlunda väl...
Kommentera

Sv: Apropos of Nothing
kulltorp: Blir du arg på dej själv för att du måste hata, eller blir du arg på idioter(som mej då) så du tvingas hata? Vill bara förstå, så man lär sej veta hut
Kommentera

Sv: Apropos of Nothing
kulltorp: coola ner, ni leder serien med 6 poäng 😉😉
Kommentera

Sv: Apropos of Nothing
puffe: Jo det behöver jag, det är därför jag blir arg när jag måste göra det.
Kommentera

Sv: Apropos of Nothing
kulltorp: Du behöver väl ingen rejäl anledning för att hata?
Kommentera

Sv: Apropos of Nothing
kulltorp: Men nu blir vi ju ledsen när du skriver så :(
Kommentera

Sv: Apropos of Nothing
kulltorp: Hur många spelare har ni från egna leden egentligen, har ni spelat någon junior än?
Kommentera

Sv: Apropos of Nothing
JoseGonzales: Hur många jänkare ska ni värva? Ni är ju rena främlingslegionen. Pinsamt!
Ni har definitivt lagt er på Köpelagslistan med Malmö och Växjö. Lag man hatar av samma anledning.
Kommentera

Sv: Apropos of Nothing
JoseGonzales: Hur många viktiga spelare var borta under kvällens match? Tänker på typ spelare av Björklunds betydelse för BIK eller Olesen för Södertälje.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
JoseGonzales: om det är så, så bör vi i alla fall försöka fylla luckan efter Hellström. Tungt. Ser tungt ut idag också. Får se vad som kan hända i tredje, om det går att få upp tempo och sätta bra passningar.
Kommentera

Sv: Apropos of Nothing
JoseGonzales: Fortsätt så!
Kommentera

Sv: Apropos of Nothing
Spock: Det är öppna spjäll idag haha
Kommentera

Sv: Apropos of Nothing
Spock: Med tanke på laget på pappret så måste de börja spela bättre över 60 minuter. Ser alldeles för lojt ut emellanåt. Vi har fortfarande ett riktigt bra lag och måste börja spela så. Ingram har varit väldigt bra många matcher och hoppas det fortsätter, han hade inte stått en match på 9 månader innan han kom hit så.
Kommentera

Sv: Apropos of Nothing
Hur går det i kvällens match? Almtuna kommer från en svängdörrsmatch och bjorkloven från en stängddörrsmatch.

Med tanke på laget på pappret och hur det har sett ut under hösten så måste nästan Ingram själv se till att de vinner matchen, eller?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Mezdah: Hellström borta hela säsongen och Plant var 4-6 veckor tror jag
Kommentera

Sv: Apropos of Nothing
Johan J: Jo det är ju sant. Den klassiska "fuck you, got mine" - mentaliteten.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
JoseGonzales: För att ersätta Steen då? Är det någon som vet hur det är med våra skadade backar? Det skulle kännas fint att få ordning bakåt och då tror jag både Plant och Hellström är superviktiga.
Kommentera

Sv: Apropos of Nothing
Johan J: De transatlanter vi har i Löven som kom ifjol stannade i alla fall kvar och det är kul. Hoppas de kommer in i sitt forna slag så kan detta bli fint. Men det har varit tungt för laget som helhet ett tag nu. Saknas ju tyvärr ett par starka kort bakåt pga skador också. Men schysst att vi fick tre poäng idag. På't igen nästa match bara. Snart skall vi nog vara tillbaka i gammalt fint slag igen.
Kommentera

Sv: Apropos of Nothing
Spock: Transatlanterna lyfter ofta ett lag i medgång men kan vara riktiga sänken i ett förlorande lag. Där är det jaget före laget som gäller. Sticker ju efter säsongen så skiter ju i hur det går.
Kommentera

Sv: Apropos of Nothing
Grattis till lagets åttonde transatlant!
Kommentera


Sv: Apropå nånting...
Mezdah: ja vad är det som händer...nu är det riktigt illa!! Rädd för att vi kommer att sjunka än djupare i tabellen 😬! Känns som vi är seriens sämsta lag just nu...🙈🙈
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
MrLöven: Men idag är jag besviken. Samma motståndare, samma förlust. Det händer inte om man gör sina läxor. Jag tror det är tränaren som får en uppsträckning ikväll. Med rätta.
Sätta sig ner med killarna och rensa luften ordentligt. Bygga lag underifrån. Osv.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: just nu finns det ett smörgåsbord att välja bland läste jag på Lövenbloggen...så jag är övertygad om att Kenttä kommer att komplettera truppen med något bra!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
jå1: Det jag menar är att ju längre säsongen går desto svårare blir det att hitta bra karaktärer! Hockey finns det många där ute som kan spela!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Är det något Kenttä är bra på är det ju bygga lag. Där är jag absolut inte orolig!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Tarasov:
Precis!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
rabon: en sån sportchef har vi haft i Timrå!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Tycker du inte att Kentää är bra på att bygga lag?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Äsch, in med en till jänkare :-)
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
jå1: hyfsade spelare är inte svårt att få tag på, men dom ska passa i laget också!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
MrLöven: Kenttä hittar alltid nått bra, tyvärr.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Messias :
Hellström har väl knappt lirat de två senaste säsongerna.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Tikkare:
Hellström är ju nästan utanför laget och har inte alls kvaliten som behövs längre.

Är nästan mer en vinst för löven att kunna ta in något annat.

Vilka transatlanterna ska dra och varför ?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Mezdah: en forward och en back ska in säger Kenttä. Steen har varit bra men förhoppningsvis hittar Kenttä nåt bra...
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Mezdah: Hellström borta resten av säsongen. Tungt tappt för Löven. Ska bli kul att se hur ni klarar er utan transatlanterna då dom drar..om dom nu gör det.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Tikkare: Rackarns, men, det var ju upplägget. Bara att bita i det sura äpplet och försöka se vem eller vilka som kan kliva fram lite mer nu. Är bara laget välmående och har skickliga spelare med ambitioner bör sånt kunna läkas. Jag väljer att tro att det kommer att gå att hantera bra. Målskörden är ju lite här och där.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Mezdah: Oskar Steen drar till Boston med omedelbar verkan. Där försvann halva målskörden för Löven.😃
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Spock: Det kan så vara, men lite mer än så hoppas jag att vi kan hoppas på. Nu såg det ut som att gubbarna hade fått en uppsträckning eller på något annat sätt fått lite fokus i alla fall. 7-1 mot Karlskoga. Tre poäng och en första period där mycket lyckades, sedan två stabila perioder.
Jag hoppas att detta ger det mod och den inspiration som gör att laget kan ta sig samman och inte slarva.
Kommentera

« · 2111513 · »