IF Björklöven

HockeyAllsvenskan · 4599 inlägg · 118 ämnen
3031599 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: silly 25-26
Kenttäcam: nä men vi är sist ut att värva och ju längre tid det går och det bara är helt tyst... klart man funderar 😎!

MrLoven: Vill inte ha nått surr om oro än va?🤣 Nu ska vi fortfarande njuta och realisera att det omöjliga hänt och att hantaviruset TM by Israel inte annulerat kommande säsong ännu..

Ska man tro enroth spikar igen buren och säkrar gnagets biljett till finrummet?

Klåparna: snackades direkt efter avancemanget om flera klara förvärv som skulle offentliggöras men det verkar inte gå på räls direkt...🤔🤔! Behöver man känna oro...vi är kanske inte så attraktiva som många tror och vill ge sken av 🥶!

Klåparna: Ni klarar er, utan tvekan. Värre för oss som har Sophinken, och skriver man hans öknamn blir man bannad i MoDo-boken.

Jag är helt övertygad om att Tiken kommer toksist med LHC 10-15 poäng före.

Costanza: Just det där med att värva rätt, måste in klass nu annars blir vi ett stryklag. Vi har Wallmark men fler måste in.

Kenttäcam: den senare ryktas till Linköping, får se hur stark din källa är då

mattias - 74: Vi får väll se

Kenttäcam:

Tycker du går händelserna rejält i förväg nu, vet inte alls vad Leksand kommer ha för lag, även om lagbygget är långt ifrån klart så ser det såklart bra ut men det skall spelas om det

AIK har ju bäst silly hittills tillsammans med Leksand

MoDo kommer självfallet också vara med i toppen precis som Karlskoga

Kenttäcam: Janne G hos AIK är nog toksilly nu och nöjd. Hinken har fått 3 mille mindre nu men som jag skrivit kan det snarare vara bra. Spelare som Måns C, Emil L och Linus A kan ta mer ansvar och guida toppjuniorer som Elton & Milan.

MrLoven: Har du sett nåt hat här att Löven gått upp helt rättvist nu. Jag borde ha sett det. Att vi tjafsat länge är dock bevisat, men ni har ju bara en rival va? Haha! Lycka till och jag menar det ärligt. Som sagt. Rätt klubb gick upp!

Kenttäcam: Tidigt än att "spå"....kommer hända mycket hos alla lag...men helt klart, vissa ligger i framkant vad gäller förstärkningar 😎! Hinken har en hel del att jobba på...🤔

MrLoven: Tror det blir Aik - Leksand i final men jag törs nog fan inte tippa den.. finalserien slutar nog 4-3 till något av dom ovan

Kenttäcam: ...och Enroth på mv-sidan 😱...när ansluter Fitzgerald 🤔!

Costanza: Har sophinken fått ihop nått lag än? Vesel till aik iaf, tror gnaget blir tunga.

Costanza: konstigt lugn...över vadå, känns lite oroväckande 🤔😎! Vilka "vi" backar upp oss 🤔...känns inte så när man kollar ett forum 😎!

3031599 · »