IF Björklöven

3861 inlägg · 99 ämnen

Apropos of Nothing

« · 2532720 · » Till forumet


Sv: Apropos of Nothing
Icing-Ove: Det har dock inget med hockey att göra, vänsterextremism finns tyvärr i alla städer i någon form.
Kommentera

Sv: Apropos of Nothing
puffe:

Vad fan är det för dagisnivå här inne? Mina förstaklassare håller bättre standard ;)

Men å andra sidan vad vet jag, jag är en legend som Ove ;)
Kommentera

Sv: Apropos of Nothing
Klåparna: Konstnärer kissar på scen. Only in Umeå.
Kommentera

Sv: Apropos of Nothing
Klåparna: Kommentarer från barn undanbedes, det vill man inte kommentera, men tack för intresset
Kommentera

Sv: Apropos of Nothing
puffe: HIVar in mobilen på plan, ingen har sett det tidigare. ONLY in Ö-VIK
Kommentera

Sv: Apropos of Nothing
Realisten: I mångt och mycket så trodde jag att MoDo skulle stänga serien igår men tji fick man! Miracle on Ice 2.0 om rövarna från Ö-vik sjabblar bort detta, kommer någon ihåg det jag skrev för drygt två veckor sedan? Så här skrev jag: "Jag kan bara tänka mig den ev. stämning som kommer infinna sig när DIF avgör i Hägglunds på övertid i match 7. Hela Ö-vik slocknar."

Det kändes som en utopi men nu kan det faktiskt inträffa, helt otroligt om ni frågar mig. Går DIF vinnande ur denna serie har dom mig att tacka!

Är så taggad inför morgondagens batalj, tänk om det blir en match 7. För oss hockeytokar utan glasögon åt endera hållet så vore det underbart att få se en GAME SEVEN!

FINA DJYRGÅRN, KOTLETTFRILLORNAS LAG FRÅN STOCKHOLM MOT BÖNDERNA MED KEPS, VARSELKLÄDER OCH LÖSSNUS FRÅN ÖRNSKÖLDSVIK! LETS GOOOO!!
Kommentera

Sv: Apropos of Nothing
Soulless: Kan du utveckla det lite, rabiesapor är ju lite intressant
Kommentera

Sv: Apropos of Nothing
Soulless: Jag hoppas ju att Modo tar finalen och tvingar kvar äckeljyyrgårn i HA.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------