IF Björklöven

3859 inlägg · 99 ämnen

Det ultimata examensprovet som MoDo så ödesdigert failade

« · 2337788 Till forumet


Sv: Det ultimata examensprovet som MoDo så ödesdigert failade
Axelsson: Jag fattar absolut ingenting. Går inte få ett solklarare matchstraff för knätackling? Känns som man kan ta upp den där på domarkurs för ett solklart matchstraff
Kommentera

Sv: Det ultimata examensprovet som MoDo så ödesdigert failade
JoseGonzales: Helt sjukt att en så sen bentackling bara ger två minuter. Men ni lövenfans får ju förstå att HV71 har investerat mycket pengar för att gå upp igen, domarna måste ju ta hänsyn till det kanske 😂
Kommentera

Sv: Det ultimata examensprovet som MoDo så ödesdigert failade
JoseGonzales: Que? Har inte koll på vilket matchstraff du menar?
Kommentera

Sv: Det ultimata examensprovet som MoDo så ödesdigert failade
JoseGonzales: Ja det är helt sinnessjukt dåligt!
Kommentera

Sv: Det ultimata examensprovet som MoDo så ödesdigert failade
puffe: Hur kan det inte vara matchstraff? Två sekunder sent och endast på knät.
Kommentera

Sv: Det ultimata examensprovet som MoDo så ödesdigert failade
Realisten: Hur många olika nick har du?

Varför vill du alltid håna andra lag, ideligen? Synd eftersom du skriver väldigt bra och underhållande egentligen. Men det kommer ju i skymundan av att du alltid ska håna och vara nedvärderande mot alla möjliga lag
Kommentera

Sv: Det ultimata examensprovet som MoDo så ödesdigert failade
DansbandsWolf: Realisten är Luleåfan och som jag själv en sådan ber jag alla övriga lags fans om ursäkt för honom för han representerar INTE vårat Luleå
-------------------------------------------------------------------------------------------
Och vad har du för nåt specifikt att invända mot vad jag skrivit här på Björklövens Forum??? Är det nåt speciellt som du motsätter dig???

Och sen komma och påstå att jag "INTE representerar vårat Luleå"
Vad fan menar du med det??? Obegriplig kommentar...

Då kan du inte ha läst mycket av vad jag skrivit på Luleås Forum de senaste veckorna.

Berätta för mig varför du överhuvudtaget kommenterar vad jag skrivit här.

Vad får du ut av det???...
Kommentera

Sv: Det ultimata examensprovet som MoDo så ödesdigert failade
Gurkan: Nu är det ju så att Realisten är Luleåfan och som jag själv en sådan ber jag alla övriga lags fans om ursäkt för honom för han representerar INTE vårat Luleå utan är mera att random troll med för mycket fritid.
Kommentera

Sv: Det ultimata examensprovet som MoDo så ödesdigert failade
Gurkan: ALLA vet redan att Björklöven spelar i HA nästa säsong.
Kommentera

Sv: Det ultimata examensprovet som MoDo så ödesdigert failade
Realisten: Ganska tragiskt att det enda som diskuteras i Lövens böcker handlar om MoDo, och inte matchtrådar om erat eget lags möten eller spelarrykten. Visar på att Löven "fans" är mer troll än hockey intresserade.
Kommentera

Sv: Det ultimata examensprovet som MoDo så ödesdigert failade
Realisten: sluta skapa nya STENDÖDA trådar. Vad har du för overkligt fel?
Kommentera

Det ultimata examensprovet som MoDo så ödesdigert failade
Icing-Ove:Tyckte ni gjorde helt rätt. MoDo får lära sig läxan.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Det stora examensprov som MoDo så ödesmättat misslyckades med, och efter vilken MoDo verkligen fick sig en oåterkallelig, mycket utdragen och extremt dyrköpt erfarenhet, var det en legokekt från skogarna i Wisconsin som mycket ödesdigert för MoDos vidkommande, och med stor hjälp av fru fortuna, tyvärr lyckades åstadkomma..

Denne för MoDo mycket olycksalige baneman, jagar numera och sedan över 5 år tillbaka i tiden, kronhjort och rådjur i Wisconsin, och ska enligt egen utsago efter varje lyckosam jaktsejour, drömma ljuva drömmar om den "magiska bedrift" som han lyckades uträtta i ett kokande Fjällräven Center denna 'O'förlömliga dag...

Samma ljuva drömmar som denne man [B.M] från och till drömmer om denna händelse, samma MARdrömmar drömmer sannolikt fortfarande majoriteten av de ca 7000 åskådarna som var på plats denna dag, återkommande, om den chockerande händelse som utspelade sig, på lurendrejarnas dag av alla dagar..

Men tyvärr var det inget skämt, utan det var den "kallblodiga" sanningen..

Det som utspelar sig mellan sekunderna 26-31 samt mellan 48 sekunder till 1.06 ,är sekvenser som garanterat ALDRIG NÅGONSIN kommer att glömmas bort i den svenska hockeyhistorien!

Och vem vet, en av olyckskorparna i klippet, Adam Reideborn kanske t o m kommer att bli hjälte nästa säsong, i "mesta mästarnas" kasse...
Kommentera

« · 2337788