Självklart förnyade man säsongskorten i med och motgång.
silly 25-26
« Föregående · 3035710 Till forumet
Sv: silly 25-26
FrOllik: LEJ klar idag, helt okey! Alba är väl nåt för 3-4:e linan ? Lehtinen känns som ett osäkert kort, ville bort från HV, ingen succé där direkt! Vi är sist in vad gäller värvningar men så här långt känns det inte så där övers direkt vad Mr Kenttä lyckats få ihop! Bättre måste han kunna, annars blir det enkelt biljett tillbaka till HA !!
« Föregående · 3035710
