Linström_92: Hoppas det kan bli liite spännande. Men såklart hoppas man ju ändå att Kanada går vidare så att vi ev. får se Sverige mäta sin krafter emot Kanada.
jonmannen: Tänkte precis på samma sak, undra om någon klubb vågar hugga honom till nästa säsong? Känns som en skräll, men det skulle vara ganska roligt att se honom i ett bås igen..
scim: Nja, jag tycker han är en frisk fläkt i TV-sändningar och har ju såklart betalt för att vara lite bufflig och rak. Som privatperson är han säkerligen inte likadan även om han säkert har lite temprament osv..
Ni andra då? ÄR NI VAKNA?? 20 min kvar till nedsläpp.. Tagga, tagga!
MarcusElving: Frisk fläkt? Första sändningen möjligtvis men efter det så vet man vad som väntar. "BYYYT BYYT" "JOBBA" "MEN SKJUT DÅ". Knivskarpa analyser när de är som bäst.
Jag är hoppfull inför andra, tycker sverige har varit klart bättre.. Fortsätt på samma spår med skillnaden att försöka få in lite mer trafik framför kassen. Förhoppningsvis kanske vi kan få något PP också, tycker att domarna har släppt ett par klara i första..
Berka: De leder med 1-0, de har farliga kontringar och snabba spelvändningar. Känns som att det inte är speciellt smart att agera så kaxigt och överlägset.