1150x200-z331eRB6.jpeg

Kristianstads IK

112 inlägg · 3 ämnen

Välkommen Kristianstads IK

« · 2307406 Till forumet


Sv: Välkommen Kristianstads IK
Va?: Hellre en enögd tränare än en blind domare. Som neutral lutar du åt Löven-sidan, antar jag?
Kommentera

Sv: Välkommen Kristianstads IK
Charliejfz: Nej, men för en som såg matchen så var det en komisk intervju. Javisst även om jag tror det blir svårt för dem att gå vidare till en semi..
Kommentera

Sv: Välkommen Kristianstads IK
puffe: Domarna avgjorde inte matchen som Gath ville antyda. Jag förstår dock om han missade vilket lag som var spelförande då hans fokus och käft låg mer riktad åt Lövens bås än mot rinken och sina egna spelare.

Jag är en vän av hockey och skriver överallt där jag känner för. Snart kanske jag tågar in i ert forum. Håll ut!
Kommentera

Sv: Välkommen Kristianstads IK
Va?: Väl bekomme. alla som uppför sej får skriva hos oss
Kommentera

Sv: Välkommen Kristianstads IK
puffe: älska, inte hata, handhjärta!
Kommentera

Sv: Välkommen Kristianstads IK
Axle San: Torsk mot KIK... de kan nog bli vassa i år.
Kommentera

Sv: Välkommen Kristianstads IK
Intressant att flera av spelarna i KIK har RBK bakgrund. Där finns backarna Jakob Bondesson, Oskar Hassel samt Isak Renemark. Och vidare Ludvig Elvenes, Filip Karlsson, Malte Sjögren och Kevin Wennström. Flera av dessa spelare har SHL erfarenhet och kan säkert få en nytändning efter sejouren i SHL medan andra kan få sitt genombrott som tex Hassel.
Kommentera

Sv: Välkommen Kristianstads IK
Charliejfz:
Lite oprövad backsida men lagbygget ser genomtänkt ut.
Kommentera

Sv: Välkommen Kristianstads IK
Tarasov: KIK kör över mesta mästarna just nu!! DIF hänger inte med. Nu har dock DIF fått lite snurr. Jaha 1-1.
Kommentera

Sv: Välkommen Kristianstads IK
Klåparna:
Jag tror KIK blir riktigt bra, dels så spiller Rögles överskott lite över och sen verkar Gath ha något.
Kommentera

Sv: Välkommen Kristianstads IK
Tarasov: KIK kommer vara ett lag för toppen känns det som, men det svängde fort i matchen nu..
Kommentera

Sv: Välkommen Kristianstads IK
Tarasov: Deras problem kommer vara målvakterna. jag vart glad när Larsson fick lämna
Kommentera

Sv: Välkommen Kristianstads IK
Offside-Lennart: Tydligen... Haha. Såll.
Kommentera

« · 2307406