« Föregående · 1111590 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Västerås - Leksand
mattias - 74:
Verkar vara lite stökigt ikväll.
32.35 2 min LIF 93. JONASÉN, Marcus ROUGH
32.35 2 min VIK 60. MEIJER, Sebastian ROUGH
32.35 2 min VIK 40. ARLBRANDT, Pär ROUGH
32.35 2 min VIK 40. ARLBRANDT, Pär CROSS
32.35 2 min LIF 16. ULLMAN, Petter ROUGH
Verkar vara lite stökigt ikväll.
32.35 2 min LIF 93. JONASÉN, Marcus ROUGH
32.35 2 min VIK 60. MEIJER, Sebastian ROUGH
32.35 2 min VIK 40. ARLBRANDT, Pär ROUGH
32.35 2 min VIK 40. ARLBRANDT, Pär CROSS
32.35 2 min LIF 16. ULLMAN, Petter ROUGH
Sv: Silly Season 08/09
Alisandali:
Dock verkar det brista i defensiven för honom också precis som med en hel del andra backar i dagens Leksand men anfall är bästa försvar heter det visst.
Dock verkar det brista i defensiven för honom också precis som med en hel del andra backar i dagens Leksand men anfall är bästa försvar heter det visst.
Sv: Silly Season 08/09
mattias - 74:
Ja , ligger det någon sanning i detta så är det ju en klar förstärkning .
Ja , ligger det någon sanning i detta så är det ju en klar förstärkning .
Sv: Silly Season 08/09
mattias - 74: Ett av Leksands problem kanske är att det alltid ska värvas. Det är ju alltid silly season i Leksand. Kan Leksand aldrig vara glada med spelarna de har på plats? Gräset är inte alltid grönare på andra sidan.
Sv: Silly Season 08/09
Bissett19:
hehe Faktum är att en del påstår att Friesen var nära en övergång till Leksand. Hur det ligger till vet jag faktikst inte. Skall erkänna att Selläne ryktet gick jag på men jag var knappast ensam.
Tror inte vi Leksingar skall förvänta oss nägra stjärnvärvningar. I bästa fall får vi Söderholm.
hehe Faktum är att en del påstår att Friesen var nära en övergång till Leksand. Hur det ligger till vet jag faktikst inte. Skall erkänna att Selläne ryktet gick jag på men jag var knappast ensam.
Tror inte vi Leksingar skall förvänta oss nägra stjärnvärvningar. I bästa fall får vi Söderholm.
Sv: LEKSAND-BORÅS
mattias - 74:Kanske man skulle prova med Mylleniemi i båset , så då kanske vi får någon nytta med den sopan .
Sv: LEKSAND-BORÅS
källan: Inte bara därför heller ! spelet är fruktansvärt dåligt ,
man borde kräva lite mera av Leksand..
Sen den sociala biten med kempe tror jag inte är helt okej heller, precis som boorken sa !
man borde kräva lite mera av Leksand..
Sen den sociala biten med kempe tror jag inte är helt okej heller, precis som boorken sa !
Sv: LEKSAND-BORÅS
Projta: Okej... Bara för att ni inte vinner efter 60 min på hemmaplan denna gången också?
Sv: Oskarshamn - Leksand
mattias - 74:Nämn inte en förkortning av mitt "nick" i samma mening som den där jävla puckmotaren nått mera , TACK .
Sv: Leksand - Troja
Jaha, Frisco:
Jag trodde AIK skulle använda Råsunda till våren (första omgång inte spikad än, men AIK hade hemmamatch redan i mars 2008...) och skulle därför vara rätt intresserade av att ingenting störde försäsongsfriden på anläggningen, så att den faktiskt går att använda till fotboll när det blir dags.
Jag trodde AIK skulle använda Råsunda till våren (första omgång inte spikad än, men AIK hade hemmamatch redan i mars 2008...) och skulle därför vara rätt intresserade av att ingenting störde försäsongsfriden på anläggningen, så att den faktiskt går att använda till fotboll när det blir dags.
Sv: Leksand - Troja
Metal Guru: AIK hyr väl bara in sig på Råsunda. Ägare är väl fotbollsförbundet. Fast jag kan ha fel.
Sv: Leksand - Troja
Frisco:
AIK som AIK liksom. Blir det jävligt kallt till den allsvenska premiären i fotboll kan dom ju låna hovet :)
AIK som AIK liksom. Blir det jävligt kallt till den allsvenska premiären i fotboll kan dom ju låna hovet :)
Sv: Leksand - Troja
mattias - 74:
Jag tycker inte det är nåt problem.
Det är dock möjligt att fotbollslaget AIK kan tycka det.
Jag tycker inte det är nåt problem.
Det är dock möjligt att fotbollslaget AIK kan tycka det.
Sv: Leksand - Troja
Metal Guru:
AIK hockey borde väl få spela nån match på råsunda om de nu vill det. Vad är problemet tycker du ?
AIK hockey borde väl få spela nån match på råsunda om de nu vill det. Vad är problemet tycker du ?
Sv: Leksand - Troja
Metal Guru:
Undrar varför dom inte följer NHL:s exempel och lägger en match i kvalserien på Råsunda . Skulle det funka tror du ?
Undrar varför dom inte följer NHL:s exempel och lägger en match i kvalserien på Råsunda . Skulle det funka tror du ?
Sv: Leksand - Troja
mattias - 74:
Vi får väl hoppas att de får hybris, och placerar KS i Globen då...
Vi får väl hoppas att de får hybris, och placerar KS i Globen då...
Sv: Leksand - Troja
ante08:
Jag hävdar fortfarande att AIK är det laget från AS som har störst chans att gå opp tillsammans med oss. Dessutom har AIK 2 - 0 i inbördes möten på oss och jag tycker synd om dom ES lag som skall behöva möta dom på hovet, det är inte direkt lätt och vinna där.
Jag hävdar fortfarande att AIK är det laget från AS som har störst chans att gå opp tillsammans med oss. Dessutom har AIK 2 - 0 i inbördes möten på oss och jag tycker synd om dom ES lag som skall behöva möta dom på hovet, det är inte direkt lätt och vinna där.
Sv: Leksand - Troja
Projta: skönt nu fick ni ju lite andrum ner till Gnaget. När dom förlorade mot Löven idag iallfall.
Sv: Leksand - Troja
mattias - 74: Hörde ett knepigt rykte om att Janne Niinimaa var på väg in för LIF !
men han har väl kontrakt vad jag förstår i österike eller något sånt land...
men han har väl kontrakt vad jag förstår i österike eller något sånt land...
Sv: Leksand - Troja
mattias - 74:
bottenlagen i es håller typ samma klass som aik, och var dom står i förhållande till er i inbördes möten vet du ju redan:)
bottenlagen i es håller typ samma klass som aik, och var dom står i förhållande till er i inbördes möten vet du ju redan:)
Sv: Leksand - Troja
mattias - 74:
30.31 8 - 1 EQ LIF 55. JACKMAN, Richard
(93. JONASÉN, Marcus)
Titta och småle. Vore nice om Ric har kommit igång som vi vet att han kan.
30.31 8 - 1 EQ LIF 55. JACKMAN, Richard
(93. JONASÉN, Marcus)
Titta och småle. Vore nice om Ric har kommit igång som vi vet att han kan.
Sv: Leksand - Troja
mattias - 74:
27.48 7 - 1 PP1 LIF 17. KARLBERG, Mikael
(13. GREEN, Morten
10. PRESTBERG, Pelle)
Detta efter knappt 28 minuter, många mål i PP ikväll, skönt att det fungerar igen.
27.48 7 - 1 PP1 LIF 17. KARLBERG, Mikael
(13. GREEN, Morten
10. PRESTBERG, Pelle)
Detta efter knappt 28 minuter, många mål i PP ikväll, skönt att det fungerar igen.
Leksand - Troja
4 - 1 efter 17 minuter. Fan så man vill att det skall bli kvalserien nu så man ser vart det här laget står mot ES motstånd.
undrar när Succevärvningen mylleniemi skall få stå ALI ?? :-)
undrar när Succevärvningen mylleniemi skall få stå ALI ?? :-)
Sv: Silly Season 08/09
mattias - 74:Han skulle då lätt förstärka det försvar vi har idag och vi har ju gjort lyckade värvningar ur Adrians frysbox förut .
Men inte fan gick vi upp ändå ,,,,,,,,,
Sv: Silly Season 08/09
Alisandali:
Söderholm är tydligen i Frölundas frysbox och det snackas om honom till Leksand på diverse forum. Får väl ändå ses som en bra förstärkning om han kommer med tanke på vad vi har för Backar undantag Janne och Oliver.
Söderholm är tydligen i Frölundas frysbox och det snackas om honom till Leksand på diverse forum. Får väl ändå ses som en bra förstärkning om han kommer med tanke på vad vi har för Backar undantag Janne och Oliver.
« Föregående · 1111590 · Nästa »
3 - 2 tidigt PP mål av Green