« Föregående · 901707 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Venne:
Nu är det bekräftat genom hemsidan.
Välkommen till dalarna ED !
Nu är det bekräftat genom hemsidan.
Välkommen till dalarna ED !
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Deas:
ja han får hålla sig i skinnet om han skall reprsentera Leksand =)
Tror inte Leksand betalar honom utan att det är Ejendal själv som öppnar plånboken
ja han får hålla sig i skinnet om han skall reprsentera Leksand =)
Tror inte Leksand betalar honom utan att det är Ejendal själv som öppnar plånboken
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
mattias - 74: Spektakulärt, minst sagt. Grattis.
Tror ni Leksan har råd att ge honom 'one billion dollars'? ;D
(vid en av tilfällena han blev gripen för fylla och oreda upprepade han flera ggr 'vet ni vem jag är?' och försökte muta poliserna. Summan han erbjöd dem eskalerade hela tiden och till slut erbjöd han dem 'one billion dollars.' Något av en klassiker :D)
Tror ni Leksan har råd att ge honom 'one billion dollars'? ;D
(vid en av tilfällena han blev gripen för fylla och oreda upprepade han flera ggr 'vet ni vem jag är?' och försökte muta poliserna. Summan han erbjöd dem eskalerade hela tiden och till slut erbjöd han dem 'one billion dollars.' Något av en klassiker :D)
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Venne:
Det gör jag eftersom han knappast inte hade sagt nånting till Kandensisk media annars? Som gävle Lasse sa, man vinner ingenting på ett sådant uttalande annars!
Det gör jag eftersom han knappast inte hade sagt nånting till Kandensisk media annars? Som gävle Lasse sa, man vinner ingenting på ett sådant uttalande annars!
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
mattias - 74: Som jag sa tidigare tror inte på det förrän hemsidan bekräftat det=)
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Stigsson:
ja det undrar jag också =)
Visst han är 42 år men har man en räddningsprocent på 90 i NHL så är man ju inte dålig direkt. detta skall bli oerhört intressant att se.
Bisset19: chanserna med honom i laget ökar markant eftersom han kan vinna en match helt på egen hand vilket han visat i NHL!
ja det undrar jag också =)
Visst han är 42 år men har man en räddningsprocent på 90 i NHL så är man ju inte dålig direkt. detta skall bli oerhört intressant att se.
Bisset19: chanserna med honom i laget ökar markant eftersom han kan vinna en match helt på egen hand vilket han visat i NHL!
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Venne:
Mitt tips är att de lånar ut Ayers eftersom Läck garanterat får stå några matcher och att han en lärare som Belfour är ju inte dåligt. Läck kommer växa med uppgiften
Mitt tips är att de lånar ut Ayers eftersom Läck garanterat får stå några matcher och att han en lärare som Belfour är ju inte dåligt. Läck kommer växa med uppgiften
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Db_04: Tror mer på en utlåning på nån av våra nuvarande målisar om nu Belfour skulle dyka upp
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Venne: Ja i så fall är det nog klart. Vad skulle Eddie tjäna på att göra ett sådant uttalande i en tidning i Colorado? Det verkar som att krogarna i Leksand kommer att få sig ett uppsving. En törstig dollarmiljonär är inte att försumma när det handlar om dagskassor i barerna ;)
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Diaz: Verkar som det där med Belfour stämmer trots allt, men vet i fan vad man ska tro. Jag tror inte på det iaf till LIFs hemsida bekräftar det
Sv: Frotté cup
Det börjar bra iallafall :
16.05 0 - 1 EQ LIF 13. GREEN, Morten
(15. HUOKKO, Jan
17. KARLBERG, Mikael)
16.05 0 - 1 EQ LIF 13. GREEN, Morten
(15. HUOKKO, Jan
17. KARLBERG, Mikael)
Sv: Frotté cup
Diaz:
Om du läste noga så såg du nog att listan inte alls är min, men den är likväl lysande! :)
Om du läste noga så såg du nog att listan inte alls är min, men den är likväl lysande! :)
Sv: Frotté cup
Grattis till vinsten modoiter, känns bra att det inte blev 2siffrigt emot svenska mästarna! Lycka till i ES, vi ska iaf göra allt för att komma till ES!
Sv: Frotté cup
Ja, ja. Var är en dans på slottet. Två serier, svenska mästare. Hmm...
Spelet var väl inte det bästa, om man nu ser till dom andra matcherna.
Men i min syn å se på saken så tror jag att det här kommer å gå fint fint.
Det kommer ju några grabbar senare som ni vet.
Hmm... Ja, det kommer en nu på måndag.
Se nu till å komma på matcherna också, jävla medgångssupportrar.
Sa ja att vi åker nu.
Spelet var väl inte det bästa, om man nu ser till dom andra matcherna.
Men i min syn å se på saken så tror jag att det här kommer å gå fint fint.
Det kommer ju några grabbar senare som ni vet.
Hmm... Ja, det kommer en nu på måndag.
Se nu till å komma på matcherna också, jävla medgångssupportrar.
Sa ja att vi åker nu.
Sv: Frotté cup
Gidde: haha klockrent :) men vem bryr sig ändå om träningsmatcher?
Kul o se nya spelare osv i lagen... men ändå är det viktigast när säsongen börjar.. Det är då det är full focus.. Den hade du inte med i din lista ;)
Kul o se nya spelare osv i lagen... men ändå är det viktigast när säsongen börjar.. Det är då det är full focus.. Den hade du inte med i din lista ;)
Sv: Frotté cup
Gidde:
Den är ju så klockren så den tål att upprepa:
--klipp--
Kopierar in min gamla lathund för träningsmatcher, den håller än.
Vid seger:
- Det är ju i och för sig bara en träningsmatch, men det är så klart roligare att vinna än att förlora.
- Skönt med seger, jävligt viktigt för självförtroendet.
- Starkt att vinna trots att vi saknade xx och yy
- Nu har vi ett psykologiskt övertag när vi möts i serien.
- Det här ser ju redan riktigt, riktigt bra ut, hur ska det inte då se ut när laget fått spela ihop sig ytterligare?
- Skönt att få igång målskyttet.
Vid förlust:
- Det var bara en träningsmatch. Resultatet i sådana spelar ju ingen som helst roll.
- Det viktigaste är att se att formationerna fungerar.
- Kom ihåg att vi är jävligt nedtränade och slitna just nu.
- Det är bara augusti än.
- Vi hade ju långt ifrån ordinarie lag. Bland annat saknades ju xx och yy.
- Positivt är ändå att zz verkar gå mot en lysande säsong.
- Man ser ändå att det nya spelsystemet/träningsmetoderna är på väg att börja ge utslag.
- Bättre att förlora nu än när serien börjat.
Vid oavgjort kan man välja från båda de tidigare kategorierna (med någon liten omskrivning) beroende på humör.
Albert Hall @ Luleå Idag kl. 11:06
--klipp--
Toppen!
Den är ju så klockren så den tål att upprepa:
--klipp--
Kopierar in min gamla lathund för träningsmatcher, den håller än.
Vid seger:
- Det är ju i och för sig bara en träningsmatch, men det är så klart roligare att vinna än att förlora.
- Skönt med seger, jävligt viktigt för självförtroendet.
- Starkt att vinna trots att vi saknade xx och yy
- Nu har vi ett psykologiskt övertag när vi möts i serien.
- Det här ser ju redan riktigt, riktigt bra ut, hur ska det inte då se ut när laget fått spela ihop sig ytterligare?
- Skönt att få igång målskyttet.
Vid förlust:
- Det var bara en träningsmatch. Resultatet i sådana spelar ju ingen som helst roll.
- Det viktigaste är att se att formationerna fungerar.
- Kom ihåg att vi är jävligt nedtränade och slitna just nu.
- Det är bara augusti än.
- Vi hade ju långt ifrån ordinarie lag. Bland annat saknades ju xx och yy.
- Positivt är ändå att zz verkar gå mot en lysande säsong.
- Man ser ändå att det nya spelsystemet/träningsmetoderna är på väg att börja ge utslag.
- Bättre att förlora nu än när serien börjat.
Vid oavgjort kan man välja från båda de tidigare kategorierna (med någon liten omskrivning) beroende på humör.
Albert Hall @ Luleå Idag kl. 11:06
--klipp--
Toppen!
Sv: Frotté cup
mattias - 74:
kanske den fruktansvärda vändningen är på gång nu, om jag inte minns fel så vände ni ett, 1 - 5 underlage till seger mot färjestad i mästarcuppen för ett par år sedan.
kanske den fruktansvärda vändningen är på gång nu, om jag inte minns fel så vände ni ett, 1 - 5 underlage till seger mot färjestad i mästarcuppen för ett par år sedan.
Sv: Frotté cup
Gidde: Vill ju bara se att laget funkar bra, blir inte ledsen över en förlust emot svenska mästarna samt att det fattas 5-6 spetsspelare från vår sida ;)
Sv: Frotté cup
Diaz:
Klickade du på min länk då?
Funkar finfint för mig, sitter iofs på Arlanda och kör Sidewalk..
Klickade du på min länk då?
Funkar finfint för mig, sitter iofs på Arlanda och kör Sidewalk..
Sv: Frotté cup
Barbapappa: Mjo jag ser detta, vi har juh legat under i 2/3 försäsongsmatcher och vunnit dom sen! så nog kan vi vända på det här;)
Sv: Frotté cup
mattias - 74: vart kan man se/höra matchen ifrån? swehockey verkar inte funka just nu!
Sv: Frotté cup
mattias - 74:
ja, det är trotts allt svenska mästarna som står för motståndet.
Nu längtar jag efter att få möta er i claes ohlsson cup. blir säkert en kul match.
ja, det är trotts allt svenska mästarna som står för motståndet.
Nu längtar jag efter att få möta er i claes ohlsson cup. blir säkert en kul match.
« Föregående · 901707 · Nästa »
Kommer in i arenan emot nybro!?!?!! nr...i leksand kasse idag, ED BELFOUR!!!! hur sannolikt är det egentligen! helt otroligt!!