« Föregående · 903266 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Leksand - Mora 31/8 20.00 (Clas Ohlson Cup)
Diaz: verkar vara något åt det hållet. Ett övertänt derby med andra ord
Sv: Leksand - Mora 31/8 20.00 (Clas Ohlson Cup)
Diaz: och sedan
31.43 10 min MIK 72. WESSNER, Daniel ABUSE
31.43 10 min LIF 47. ENEQVIST, Johan ABUSE
31.43 10 min MIK 72. WESSNER, Daniel ABUSE
31.43 10 min LIF 47. ENEQVIST, Johan ABUSE
Sv: Leksand - Mora 31/8 20.00 (Clas Ohlson Cup)
Theo: Fight?
29.31 2 min LIF 49. KARLSSON, Gabriel ROUGH
29.31 2 min LIF 41. BELLEMARE, Pierre-edouard ROUGH
29.31 2 min MIK 31. GRANSTRÖM, Jonathan ROUGH
29.31 2 min MIK 23. SKOGS, Thomas ROUGH
29.31 2 min LIF 49. KARLSSON, Gabriel ROUGH
29.31 2 min LIF 41. BELLEMARE, Pierre-edouard ROUGH
29.31 2 min MIK 31. GRANSTRÖM, Jonathan ROUGH
29.31 2 min MIK 23. SKOGS, Thomas ROUGH
Sv: Leksand - Mora 31/8 20.00 (Clas Ohlson Cup)
MAStermind2: Ja ganska, med 26 utvisningsminuter på elva spelade.
Sv: Leksand - Mora 31/8 20.00 (Clas Ohlson Cup)
lite mycket glöd kanske?
01.29 2 min MIK 72. WESSNER, Daniel HOLD
01.29 2 min LIF 32. BERGENSTRÖM, Jens ROUGH
01.29 2 min MIK 10. JOHNSSON, Pierre ROUGH
01.29 2 min MIK 72. WESSNER, Daniel HOLD
01.29 2 min LIF 32. BERGENSTRÖM, Jens ROUGH
01.29 2 min MIK 10. JOHNSSON, Pierre ROUGH
Sv: Leksand - Mora 31/8 20.00 (Clas Ohlson Cup)
bra start :/
00.33 2 min LIF 25. PETTINEN, Tomi HI-ST
00.00 GK in MIK 30. PITKÄMÄKI, Juha
00.00 GK in LIF 34. AYERS, Mike
00.33 2 min LIF 25. PETTINEN, Tomi HI-ST
00.00 GK in MIK 30. PITKÄMÄKI, Juha
00.00 GK in LIF 34. AYERS, Mike
Leksand - Mora 31/8 20.00 (Clas Ohlson Cup)
Leksands laguppställning!
34. AYERS, Mike (står ikväll)
28. LÄCK, Eddie
--------------------------------------------------------------------------------
25. PETTINEN, Tomi 6. RÅDDE, Mike
7. LANTZ, Henrik 17. KARLBERG, Mikael 13. GREEN, Morten
--------------------------------------------------------------------------------
5. NIELSEN, Daniel 21. ELOFSSON, Jonas
24. MIKKOLA, Niko 19. HEDLUND, Magnus
--------------------------------------------------------------------------------
15. HUOKKO, Jan 4. GRANAT, Elias
32. BERGENSTRÖM, Jens 49. KARLSSON, Gabriel 41. BELLEMARE, Pi-ed
--------------------------------------------------------------------------------
16. HULTGREN, Herman
22. PERSSON, Markus 9. HÄGGLUND, Johan 47. ENEQVIST, Johan
tippar 3-2 :)
34. AYERS, Mike (står ikväll)
28. LÄCK, Eddie
--------------------------------------------------------------------------------
25. PETTINEN, Tomi 6. RÅDDE, Mike
7. LANTZ, Henrik 17. KARLBERG, Mikael 13. GREEN, Morten
--------------------------------------------------------------------------------
5. NIELSEN, Daniel 21. ELOFSSON, Jonas
24. MIKKOLA, Niko 19. HEDLUND, Magnus
--------------------------------------------------------------------------------
15. HUOKKO, Jan 4. GRANAT, Elias
32. BERGENSTRÖM, Jens 49. KARLSSON, Gabriel 41. BELLEMARE, Pi-ed
--------------------------------------------------------------------------------
16. HULTGREN, Herman
22. PERSSON, Markus 9. HÄGGLUND, Johan 47. ENEQVIST, Johan
tippar 3-2 :)
Länkar:
http://stats.swehockey.se/
http://stats.swehockey.se/
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Tubest: vi drar ner stridsyxan o säger lycka till, samt gamla klyschan, må bästa lag vinna!
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Diaz:
Klart vi tror på våra lag.......men vi drar det längsta strået ikväll.
Jämnt blir det nog som det brukar vara.
Klart vi tror på våra lag.......men vi drar det längsta strået ikväll.
Jämnt blir det nog som det brukar vara.
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
mattias - 74: Lär väl bli en tuff holmgång misstänker jag..Tror dock att Leksand drar det längsta strået ikväll.
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
horcoff:
Haha eller hur =)
Ni kan få vinna för en gångs skull nu om ni kan för Leksand brukar slå MIK på försäsongen !
Haha eller hur =)
Ni kan få vinna för en gångs skull nu om ni kan för Leksand brukar slå MIK på försäsongen !
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
mattias - 74: JaHa ! Då var det dags för Leksands viktigaste match ;-)
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
mattias - 74: Ja det är dom flesta faktiskt,men som sagt vissa rötägg finns det tyvärr.
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
mattias - 74: Ok men det gäller inte bara igår,men jag håller med dig det är mest aktivt hos oss,jag har sett att du ibland är inne på frölundas ochså,jag tycker bara att det är trevligt att läsa inägg från andra lags supp.Dock inte alla vill jag tillägga,finns en del modofans och brynäsfans som man kan klara utan.
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
fighter:
Jag vet men det var bara för att det var dålig aktivitet i våran igår.
Jag vet men det var bara för att det var dålig aktivitet i våran igår.
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
mattias - 74: Jasså det trodde jag,du är ju ofta och hälsar på i våran bok,enl hockeyligan så börjar våran match 16:30
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Gidde:
Mitt tips är att de spelar Timrå matchen kl 17 typ sedan går Leksands match klockan 20 de flyttade ju Brynäs - MIk igår
Mitt tips är att de spelar Timrå matchen kl 17 typ sedan går Leksands match klockan 20 de flyttade ju Brynäs - MIk igår
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
mattias - 74:
Jadu!
Om de spelas i samma hall så lär dom få problem, såvida det är normal matchlängd vill säga....
Jadu!
Om de spelas i samma hall så lär dom få problem, såvida det är normal matchlängd vill säga....
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Diaz:
HE HE *skratt* *Asgarv*
det gör ni inte. Mora går till slutspel. "som vanligt"!
HE HE *skratt* *Asgarv*
det gör ni inte. Mora går till slutspel. "som vanligt"!
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Diaz:
Det är klart att ni gärna får pissa på Oskarshamn och Nybro, att gissa på att ni tar er till Kvalserien är väl ingen högoddsare. Väl där blir det ju dock tuffare.
Det är klart att ni gärna får pissa på Oskarshamn och Nybro, att gissa på att ni tar er till Kvalserien är väl ingen högoddsare. Väl där blir det ju dock tuffare.
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Db_04: lite dålig av leksand att inte ta vara på dom 5 raka PP vi hade i andra perioden!
40.00 2 min TIK 8. LINDSTRÖM, Sanny ROUGH
38.24 2 min TIK 58. MARTTINEN, Jyri CROSS
36.28 2 min TIK 4. JONSSON, Robin HI-ST
32.21 2 min TIK 8. LINDSTRÖM, Sanny HOLD
25.45 2 min TIK 4. JONSSON, Robin HOOK
Artisterna!! kom nu :D
40.00 2 min TIK 8. LINDSTRÖM, Sanny ROUGH
38.24 2 min TIK 58. MARTTINEN, Jyri CROSS
36.28 2 min TIK 4. JONSSON, Robin HI-ST
32.21 2 min TIK 8. LINDSTRÖM, Sanny HOLD
25.45 2 min TIK 4. JONSSON, Robin HOOK
Artisterna!! kom nu :D
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Diaz: Lite lustigt att Timrås 1-0 mål gjorde av en kille som precis börjat gymnasiet.... och passades fram av en jämnårig iof Sveriges kanske 2 största 91 talanger
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Mike Skinner: exakt, florida var ju NHL's slagpåse förra året! Så hur svårt ska det vara med våra backar emot nybro/oskarshamn/malmö;) osv!?
Jag tror vi har jättestor chans!
Jag tror vi har jättestor chans!
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Gusten:
Jaja Old my ass =)
Boorken är ingen tränare han är en hockeymördare =)
3 kedjor är överskattat
Jaja Old my ass =)
Boorken är ingen tränare han är en hockeymördare =)
3 kedjor är överskattat
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
mattias - 74: vi får ta in lärking... å förklara att calle behöver komma ner på jorden lite
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Dino: han är jäkligt aktiv i spelet ... undra om han tillåts göra sånt här i allsvenskan ? kanske det blir att se ut så här i en match mellan LIF och Malmö och Leksand .... Calle Steen framför mål
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Db_04: Man glömmer gärna att Belfour i princip är att betrakta som en tredje back..... Eller iallafall har varit! :)
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Diaz:
Jag vet inte om Petrovicky "lätt" håller ES-klass, faktiskt. Inte heller Daniel Nielsen. Men det visar sig.
Jag vet inte om Petrovicky "lätt" håller ES-klass, faktiskt. Inte heller Daniel Nielsen. Men det visar sig.
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Mike Skinner: Florida hade väll inte den hetaste samlingen backar föra året heller
that being said: vårt försvarsspel har varit skit sen sen vi vara uppe och vände i es föragången, och vårt spel i pp/bp har även det varit skräp, en bättre målvakt är en bra bit på vägen för försvaret och i bp
that being said: vårt försvarsspel har varit skit sen sen vi vara uppe och vände i es föragången, och vårt spel i pp/bp har även det varit skräp, en bättre målvakt är en bra bit på vägen för försvaret och i bp
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Diaz:
Jag har inte påstått att ni inte duger, jag frågade. Det jag i synnerhet frågade var om era backar kan ge Belfour samma förutsättningar som ett NHL-lag kan. Tror du det? Jag kan inte påstå att jag har koll på ens hälften av namnen du radade upp, därför är jag ganska varsam med mina domar. Du får gärna upplysa mig.
Jag har inte påstått att ni inte duger, jag frågade. Det jag i synnerhet frågade var om era backar kan ge Belfour samma förutsättningar som ett NHL-lag kan. Tror du det? Jag kan inte påstå att jag har koll på ens hälften av namnen du radade upp, därför är jag ganska varsam med mina domar. Du får gärna upplysa mig.
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Mike Skinner: så du tror inte vårat lag duger??
Karlberg, Houkko, Vopat, Petrovicky, Prozchazka, Lind, Belfour, Pettinen, Green, Nielsen, Bergenström..mf är lätt ES lirare!
Så jag tror det räcker! vårat lag är absolut inte sämre än nån annan ES klubb som är på väg ner till KS!
Karlberg, Houkko, Vopat, Petrovicky, Prozchazka, Lind, Belfour, Pettinen, Green, Nielsen, Bergenström..mf är lätt ES lirare!
Så jag tror det räcker! vårat lag är absolut inte sämre än nån annan ES klubb som är på väg ner till KS!
« Föregående · 903266 · Nästa »
(4. GRANAT, Elias)