« Föregående · 910954 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Leksands J20
HZSF:
Det är inte alls oväntat. Olsson och eriksson i båset samt att LÄCK rådde och Persson får chansen i A - Laget. Detta bådar gott.
Det är inte alls oväntat. Olsson och eriksson i båset samt att LÄCK rådde och Persson får chansen i A - Laget. Detta bådar gott.
Sv: Bofors - Leksand [idag]
Enligt vad man hört om matchen så var Leksands spel uselt...
Tycker att Ayers ska få visa upp sig!
Matchen emot Oskarshamn var Läck bra, men enligt rapporter så var Läck inge vidare idag & inge vidare emot AIK!
Tycker att Ayers ska få visa upp sig!
Matchen emot Oskarshamn var Läck bra, men enligt rapporter så var Läck inge vidare idag & inge vidare emot AIK!
Sv: Bofors - Leksand [idag]
47.28 2 - 4 PP1 LIF 5. NIELSEN, Daniel
(47. ENEQVIST, Johan)
Nu borde de väl kunna fixa det här
(47. ENEQVIST, Johan)
Nu borde de väl kunna fixa det här
Sv: Bofors - Leksand [idag]
Diaz:
Är det inte så att det gjordes fler mål inom ishockey förut och därför kan målvakternas statistik verka "sämre" då jämfört med nu?
Att döma av hur många NHL-spelare som spräcker 100-poängsgränsen nu jämfört med för 15-20 år sedan så verkar det ju som om det gjordes fler mål då.
Är det inte så att det gjordes fler mål inom ishockey förut och därför kan målvakternas statistik verka "sämre" då jämfört med nu?
Att döma av hur många NHL-spelare som spräcker 100-poängsgränsen nu jämfört med för 15-20 år sedan så verkar det ju som om det gjordes fler mål då.
Sv: Bofors - Leksand [idag]
Diaz:
Okej, jag är för ung för att komma ihåg hans första sejour i LIF men när han spelade med oss säsongen 97-98 vill jag minnas att han gjorde några riktigt bra insatser i slutspelet?
Okej, jag är för ung för att komma ihåg hans första sejour i LIF men när han spelade med oss säsongen 97-98 vill jag minnas att han gjorde några riktigt bra insatser i slutspelet?
Sv: Bofors - Leksand [idag]
87bth01: Om ja ska vara helt ärlig så fattar jag inte varför Peter Åslin stod i 3 kronor, tycker han var usel..
Sv: Bofors - Leksand [idag]
Diaz:
David Åslin är son till den före detta leksands- och tre kronormålvakten Peter Åslin.
David Åslin är son till den före detta leksands- och tre kronormålvakten Peter Åslin.
Sv: Bofors - Leksand [idag]
leksandboy: JIPPII!!!!!
35.53 1 - 1 EQ BOF 87. HULT, André
(9. LARSSON, Johan)
35.53 1 - 1 EQ BOF 87. HULT, André
(9. LARSSON, Johan)
Sv: Bofors - Leksand [idag]
leksandboy: wow om dom fortsätter så, då borde puckarna snart börja ramla in :D
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Leksand Leder just nu över Modo i J20 med 6-0 !!
Leksands IF - MODO Hockey 6 - 0 (2 - 0, 2 - 0, 2 - 0)
(J20 SuperElit Norra) Third period
Leksands IF - MODO Hockey 6 - 0 (2 - 0, 2 - 0, 2 - 0)
(J20 SuperElit Norra) Third period
Sv: Bofors - Leksand [idag]
Börjar bra!!
03.47 0 - 1 EQ LIF 25. PETTINEN, Tomi
(49. KARLSSON, Gabriel
27. LIND, Juha)
00.00 GK in LIF 28. LÄCK, Eddie
00.00 GK in BOF 39. ERIKSSON, Fredrik
03.47 0 - 1 EQ LIF 25. PETTINEN, Tomi
(49. KARLSSON, Gabriel
27. LIND, Juha)
00.00 GK in LIF 28. LÄCK, Eddie
00.00 GK in BOF 39. ERIKSSON, Fredrik
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
HZSF: 03.47 0 - 1 EQ LIF 25. PETTINEN, Tomi
(49. KARLSSON, Gabriel
27. LIND, Juha)
Börjar riktigt bra :D!
(49. KARLSSON, Gabriel
27. LIND, Juha)
Börjar riktigt bra :D!
Bofors - Leksand [idag]
Tippar 4-1, en liten skräll i laguppställningen måste vara: 29. ÅSLIN, David i Leksand... nån som hört talas om honom? Är han en sån som Markus Persson som kommer från ingenstans o slår sig in tro :D?
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Steff:
Vadå vi leder ju serien vägen till elitserien är ju utstakad :)
Vadå vi leder ju serien vägen till elitserien är ju utstakad :)
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
87bth01: Det är nog bäst att vi inte heller är stöddiga , Bofors borta imorgon är en tuff match för oss .
Men jag tror (hoppas) på att vi vinner .
Jag kommer att vara på plats och hoppas se några av er där .
Men jag tror (hoppas) på att vi vinner .
Jag kommer att vara på plats och hoppas se några av er där .
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Björklöven - Nybro 1-2
Nu är han nog inte så stöddig den där fjanten Fagervall.
Nu är han nog inte så stöddig den där fjanten Fagervall.
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
87bth01:
tycker fortfarande det är sjukt.. förstår nästan att nordicbet har ett spel "kommer belfour spela i leksand?" ..vill nästan satsa en slant på att han inte kommer göra det för det känns så overkligt! som att ronaldo skulle bli värvad till Falu BS
tycker fortfarande det är sjukt.. förstår nästan att nordicbet har ett spel "kommer belfour spela i leksand?" ..vill nästan satsa en slant på att han inte kommer göra det för det känns så overkligt! som att ronaldo skulle bli värvad till Falu BS
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Den spelsugne kan tydligen tippa på hur Belfours debut går.
Personligen tycker jag det är synd att han inte debuterar den 14e mot Huddinge borta för jag tänkte gå o kika på den. Men å andra sidan blir det väl desto roligare för honom att debutera i Ejendals med superstars i högform! de styr säkert upp nåt fint tifo tills dess också :)
Personligen tycker jag det är synd att han inte debuterar den 14e mot Huddinge borta för jag tänkte gå o kika på den. Men å andra sidan blir det väl desto roligare för honom att debutera i Ejendals med superstars i högform! de styr säkert upp nåt fint tifo tills dess också :)
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
87bth01: Skall något smaskigt inte komma upp till ytan bara för att det har några månader på nacken? Allmänheten har rätt att få bli informerad i ett öppet samhälle!
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
AD:
Ähh men jag bara lackar på såna där rubriker. Vet inte hur gammalt det där är heller, men kan tänka mig att det inte är purfärskt eftersom det hela skedde i anslutning till brohoppen, något som skedde före den där "OS-stjärnan" hoppade.
Ähh men jag bara lackar på såna där rubriker. Vet inte hur gammalt det där är heller, men kan tänka mig att det inte är purfärskt eftersom det hela skedde i anslutning till brohoppen, något som skedde före den där "OS-stjärnan" hoppade.
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
wap.hockeysnack.com
87... Ang TV4 Expressen så är de lierade. SportExpressen på BetalTV blev TV4 kanal för några dagar sedan.
87... Ang TV4 Expressen så är de lierade. SportExpressen på BetalTV blev TV4 kanal för några dagar sedan.
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
87bth01: Ehhm är det nå fel med rubriken? De var nakna o det blev en chock i butiken antar jag, vad är problemet? :S
« Föregående · 910954 · Nästa »