Fanzin: Att Timrå ska vinna läktarmatchen ser jag personligen som en absolut omöjlighet! Finns ingen bortaklack som vunnit mot ett taggat södra stå - inte heller imorgon!
Vi ska sjunga nationalsången och sen sjunger vi ut tikarna...
vad tror ni att det blir för resultat imorron då ? Själv så håller jag på timrå så jag tippar på ett 2-4 resultat. Kanske kommer ner och ser på dom blå vita gossarna mot timrå
jo1: Men.. vad vill du komma? Leksand vann utmärkelsen. om du vill klaga på det så skriv ett brev till aftonbladet med dina dumheter. För att informera dig så utsågs leksand inte på grund av vad någon tyckte utan pga att räknades poäng i tabell placeringar i olika sporter och olika framgångar sedan delat på antalet invånare.. SÅ ja förstår inte vart du vill komma?
Jag skiter väl i vad Mora har för idrottslag! Vi lär väl inte snacka historia & klassiska lag? Nu handlar väl det om nutid och bästa idrottsmän/kvinnor/lag? Då kallar jag inte Leksand sveriges bästa lag i ishockey! Baseball är en sådan oerhört liten sport i mina ögon (sverige räknat) & orientering? hur många från Leksand är med i landslaget i orientering? Inte en enda människa... Snowboard är det enda jag kan gå med på... Men hur stort är det?
jo1: Leksand har, stommen i sveriges snowboard landslag, Sveriges klassiskaste hockey lag, elitorientering, och ett baseball lag som tar smguld stup i kvarten. OM mora hade haft allt det där då hade ja inte tvekat att säga att mora var en bra idrottskommun för fasten jag är leksing så är jag inte blind som du verkar vara
WarhawK: Nej det är inte långt förra året såg jag alla Mora ik macher det gick inga bussar eller tåg så jag åkte bil dit men nu bor jag i Mora så det är lugnt
Den där undersökningen i aftonbladet "sveriges bästa idrottskommun" är ju bara rent skitsnack! Vem bryr sig om några snowboardåkare & ett baseballlag? Kanske dags att satsa på någon riktig sport...
Du kan väl inte jämnföra Rosén med Ross ?! Det är väl typ som att jämnföra Kalles kaviar med Rysk kaviar.. Tänker inte på kvaliteten på dem utan mer på smaken (spelstilarna)
Rosén: En kille som ställer sig framför målvakten och bökar. Ross: En kille som gör de där lilla extra på dragningarna.
bårlänge: ja du nån kanske lyssnar på dig en vacker dag men i nu.....ja menar även om rosén är 37 år så är han bra mycke bättre än Patrik Ross...och vore han inte det så skulle han inte spelat i elitserien...
-Sanna-: MEn jag kan ju inte förstå era desperata försök att säga att mora skulle vara bättre än leksand. man måste vara realistisk om leksand hade varit sämre hade jag erkänt det. Vann mora nångång över leksand förr förra året? jag är inte säker men om dom gjorde det så kan det inte varit många gånger. å sen är ju leksand sveriges bästa idrottskomun :) vad är mora? inget men det rimmar på en äcklig dam ;)
Vilken planet kommer di ifrån ? :-)
Leksand kommer att vinna... Timrås spelare har ätt för mycket jumat..