Bergius:äh senare i texten så erkänner ju Tomas Ledin att det går fort så är det regn..Fast det förstås när det är regn så är ju molnen typ svarta..Suck satans väderbestämmare..
Bergius: Jasså du tror det. :P men det blåa är alltid kvar. Visst kan rött vara vackert men precis som en blommar vissnar det snabbt eller dör när vintern kommer. Men leksand består skrivet över himlen och utökar i snön
-Sanna-:Äh att snön är vit får vara Timrås reseptant i den del vita dom har på deras matchdräkt.Leksands vita del är något mycket bättre dvs molnen.Bättre att ha moln än snö för molnen syns hela tiden på året,Mja åtminstonde då det inte är molnfritt på himmelen då..
Bergius: Haha jo sant. tål att undersökas. men men va gör det.. vad gör en tjock gubbe i rödvita kläder när himlen är blå och snön är vit! :) Leksand är överallt. Tomten är bara en gubbe me skägg
Zcootah: Somliga förstår inte "ironi"... Men & andra sidan så basunerade media ut nyheten som om att han skulle vara kung i Leksand! Men nu skulle väl han bli kung på kansliet...
Haha.. Spelarmaterialet i Leksand är väl ändå inte det bästa? När man köper in skadade spelare och får "bästa backen" hockeyinvalid! Fast Lodin var väl ändå en säkerhetsrisk... Dags att låta Granath växa tills lite så kan han säkert ta en bra plats! Luften är full av erotiK!
Mattias - 74: Njaa.. kanske.. jag tror det bästa hade varit om han stannat ett litet tag till så att inte edmonds kommer in med ett helt nytt sätt att träna och så. å förändrar allt
ernie eagle: Jasså du säger så.. Jo men jag tror dte blir en hård match.. Men om det otroliga skulle inträffa (förlust i klackmatchen) så kommer ja iaf få rabatt på pappersnäsdukar för min mamma jobbar på konsum. Jag kan säkert ordna billiga till dej med :) för det lär behövas :P
kolla länken