Leksands IF

26652 inlägg · 1367 ämnen

LIF-TIK 26/12

356598 · » Till forumet


Sv: LIF-TIK 26/12
Mattias - 74: Jasså.. är det så? du får väl se då lilla vännen :)
Kommentera

Sv: LIF-TIK 26/12
ernie eagle: Jasså du säger så.. Jo men jag tror dte blir en hård match.. Men om det otroliga skulle inträffa (förlust i klackmatchen) så kommer ja iaf få rabatt på pappersnäsdukar för min mamma jobbar på konsum. Jag kan säkert ordna billiga till dej med :) för det lär behövas :P
Kommentera

Sv: LIF-TIK 26/12
-Sanna-:

Kan inte annat än önska er lycka till för det är ingen som lyckats hiitills *S*
Kommentera

Sv: LIF-TIK 26/12
-Sanna-: Äsch det är bara en jävla myt! Det blir ströbröd till kvällsfikat på annandan :-)

Jag hoppas du bereder dig på krokodiltårar och har införskaffat pappersnäsdukar från Konsum. Vi har grym revansch att erfodra för debaclet i Timrå.

LIF-TIK 2-6
Kommentera

Sv: LIF-TIK 26/12
PATTE_*_MoDo: Jag vet inte hur många vi är men många är vi.. Och jag själv skall göra mitt bästa för att dom inte skall överösta oss! Vi ska vinna dom båda matcherna
Kommentera

Sv: LIF-TIK 26/12
de blir mycke folk mot tik...ja har hört att de kommer 3 dubbeldäcks bussar med supportrar fån timrå.....dom får inte över rösta er...men de kommer dom knapast att göra...mina kompisar ska med dit....dom över röstade nästan Färjestad klacken...de kommer 300 pers tror ja.....hur många är ni i Leksands klacken????de e juh stor den!!! O bästa klacken i sverige tycker ja...ja erkänner som modo-it
Kommentera

Sv: LIF-TIK 26/12
Bergius: Ja om jag inte blir akutsjuk av julmaten eller nått dumt
Kommentera

Sv: LIF-TIK 26/12
-Sanna-: Haha, förmodligen :P. Men du är på plats på annandan då?
Kommentera

Sv: LIF-TIK 26/12
Bergius: Nej jag va ju inte där. det va därför :)
Kommentera

Sv: LIF-TIK 26/12
-Sanna-: Kommer vi att göra, och du minns väl hur det gick sist vi var i Leksand?
Kommentera

Sv: LIF-TIK 26/12
Bergius: Hehe ja ni kan ju försöka
Kommentera

Sv: LIF-TIK 26/12
tobbe_88_: 192 pers i supporterklubbens bussar, lägg till lite bilar och annat löst folk så blr vi en bit över 200. Då tar vi över ishallen igen...
Kommentera

Sv: LIF-TIK 26/12
Ambroo: vet ni hur många det kommer till leksand nu eller???
Kommentera

Sv: LIF-TIK 26/12
ernie eagle: japp tror nog d ska lösa sig
Kommentera

Sv: LIF-TIK 26/12
Zcootah: Du känner ingen annan då som du skulle kunna fråga. Vi kan ta det brevledes här på SpS i fortsättningen.
Kommentera

Sv: LIF-TIK 26/12
Ambroo: Klackmatch.. De kommer de bli, de kan ni skriva upp!!
Kommentera

Sv: LIF-TIK 26/12
Zcootah: men åå..! Wake up
Kommentera

Sv: LIF-TIK 26/12
Ambroo: ja men då får du åka till borlänge ishall i stället :) där regerar borlänge oldtimers :)
Kommentera

Sv: LIF-TIK 26/12
Zcootah och -sanna-: Om! Hoppas på en härlig klackmatch=)
Kommentera

Sv: LIF-TIK 26/12
Ambroo: låter bra dä
Kommentera

Sv: LIF-TIK 26/12
Ambroo: Det ser jag fram emot
Kommentera

Sv: LIF-TIK 26/12
Ca 200 anmälda nu! Så räkna med att 250-300 TIK:are kommer att sjunga så rucklet gungar=)
Kommentera

Sv: LIF-TIK 26/12
ernie eagle: oj ja visst om ja bodde i leksand å va hemma vid det aktuella datumet så....men tyvärr bor ja i borlänge å är bortrest då så.....men det borde väll finnas nån tycker man.....
Kommentera

Sv: LIF-TIK 26/12
Zcootah: Finns det nngn härinne som kan tipsa mig om ngt schyst boende i nära anslutning till Leksands Ishall eller ngn generös leksing som kan tänka sig att öppna dörren och släppa in en TIkare som behöver sovplats eftersom jag skall vidare med ett tåg på lördagmorgon den 27/12 till Gbg.

TACKSAM FÖR SVAR!
Kommentera

Sv: LIF-TIK 26/12
matsby: nej från borlänge :) men han har spelat i mörrum ett par år å vann skytteligan i Allsvenskan Södra i år
Kommentera

Sv: LIF-TIK 26/12
Zcootah:
är det han som kommer ifrån mörrum?
Kommentera

Sv: LIF-TIK 26/12
Bergenström gör debut i leksandströjjan den matchen ska bli intresant :)
Kommentera

Sv: LIF-TIK 26/12
jon: ja det kommer att vara med på!!!
Kommentera

Sv: LIF-TIK 26/12
180 glada tikare är nu uppskrivna på resan! Nu får ni allt bereda er på en match! :)
Kommentera

Sv: LIF-TIK 26/12
MrAce:

Är det kartell bildning i byn eller ? :)
Kommentera

Sv: LIF-TIK 26/12
MrAce: möjligt att dom har...d är närmare till OKQ8 så man går ju dit :)
Kommentera

Sv: LIF-TIK 26/12
Zcootah:

Även statoil har väl +20 för folköl ? :)
Kommentera

Sv: LIF-TIK 26/12
Zcootah:
jag skulle tro det,,är ju en jäkla grej i PR syfte iaf.
Kommentera

Sv: LIF-TIK 26/12
matsby: jo men det har dom inte insett än :) nåväl mr Os hjälte 94 är tänkt som backup i förstahand va?
Kommentera

Sv: LIF-TIK 26/12
Zcootah:
Är det de man kallar att skjuta sig själv i foten :-)
Kommentera

Sv: LIF-TIK 26/12
matsby: jaa så sant.....dessutom så har mataffärerna i leksand en regel att ingen under 20 får köpa folköl....så snacka om att OKQ8 och Statoil gör pengar :)
Kommentera

Sv: LIF-TIK 26/12
Zcootah:
Ja Leksand är ju faktiskt de trevligaste borta matcherna per säsong...det negativa är att man inte kan få en pilsner i pausen :-(
Kommentera

Sv: LIF-TIK 26/12
matsby: blir nog bra dä :)
Kommentera

Sv: LIF-TIK 26/12
nyz:
ok...om det var oavgjort då så kommer vi att vinna klackmatchen rejält på annandagen..
vi är nu 155 anmälda med supporterbussarna..
Kommentera

Sv: LIF-TIK 26/12
matsby: "premiären var vi inte så många,och ändå ägde vi hallen ;-)"

Kan meddela att det gjorde ni inte alls... Jag satt (för första ggn i världshistorien) bakom Leksands bås, d.v.s närmare borta stå än Leksandsklacken, under premiären. Visst hördes ni och vissa stunder mer än hemmasupportrarna, men att påstaå att ni ägde är en kraftig överdrift. Vet sedan tidigare att det är svårt att höra motståndarna i Leksands ishall p.g.a taskig akustik.

Om jag skulle utdöma segrare och förlorare skulle jag nog av ren hövlighet låta udda vara jämnt och kalla klackmatchen oavgjord... de som satt närmare Leksandsklackan kanske är av annan åsikt, dock.
Kommentera

Sv: LIF-TIK 26/12
matsby: jaha :) men antagligen vare väll för spelet va som d va den matchen....om ja inte missminner mig så vare den match nordgren gjorde 2 identiska mål å ni vann me 4-1?
Kommentera

Sv: LIF-TIK 26/12
Zcootah:
premiären var vi inte så många,och ändå ägde vi hallen ;-)
Kommentera

Sv: LIF-TIK 26/12
matsby: det kan du nog räkna med :)
Kommentera

Sv: LIF-TIK 26/12
matsby: lätt att vi är!!!!!
Kommentera

Sv: LIF-TIK 26/12
tobbe_88_:
vi kommer att skapa en ruggig stämning på matchen, hoppas att ni är med :-)
Kommentera

Sv: LIF-TIK 26/12
matsby: ja det var kul att veta=)
Kommentera

Sv: LIF-TIK 26/12
ante24:
124 stycken nu...
plus då dom som åker i egen regi...
Kommentera

Sv: LIF-TIK 26/12
Zcootah: Drygt 100 anmälda till Leksand just nu.
Kommentera

Sv: LIF-TIK 26/12
matsby: det blir nog säkert massa neutrala leksandsbor där å :) dom brukar hänga på den sidan
Kommentera

Sv: LIF-TIK 26/12
Mattias - 74:
Fick ett svar att man kan få så mycket som 1000 biljetter, alltså kortsidan,,nu lär det väll bli max ett par hundra,,men ändå..
Kommentera

356598 · »