Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
zigge:
14 lag i ES redan i år? Ja varför inte men Wennerholm vill att AIK och Örebro slipper kvala. Varför det? Har SHL / Elitserien klarat sig utan Leksand i så många år klarar man sig utan AIK och DIF också. Wennerholms förslag är ju bara för att gynna Sthlms lagen.
Redigerad kommentar
Carl Lejonkräk:
Ja ni har en chans till ;)
Forsberg78:
Bra försvarsinsats av Leksand men vi spelar ingen drömhockey men den är effektiv. Vi spelar efter våra resurser och hittills går det ju rätt hyfsat.
Carl Lejonkräk:
Vad är det för jävla rubrik?
Redigerad kommentar
zigge:
Förlust mot FBK , helt rättvist men Gabbe måste ha gjort det konstigaste målet jag sett nånsin?
brynäs08:
Tack, jag såg bara sista perioden. Alltid skönt att slå Brynäs ;)
Respekt till Ollas som inte firade målet.
Carl Lejonkräk: Nu har Joel en seger!
GRATTIS LIF! Dramatiskt slut, nästan lika dramatiskt som FBK - FH!
Carl Lejonkräk:
Äh jag är inte orolig, Gistedt håller nollan och ärkesopan Linder gör Hattrick ;)
zigge:
Bedrövlig insats ikväll mot Frölunda. Bara att bita ihop och studsa tillbaks mot Brynäs på Torsdag !
Redigerad kommentar
Tuff match ikväll men jag tror på mitt kära Leksand, finns inget bättre än att slå FBK.
zigge:
All form av psykning är tändvätska för de flesta lag.. AIK spelar KS som jag tippade innan säsongen ;)
Carl Lejonkräk:
Nej vi ligger betydligt bättre än vad jag hade hoppats på innan säsongen startade.
Vore kul med en direktsänd debatt mellan Emil och Jörgen i SVT ;)
Ujujuj, vilken rad:
1-4
1-5
1-6
1-7
Ingen tvekan om nästa möte, eller hur?
Varför opassar LinkPing er så oerhört?
zigge:
Bara att lyfta på hatten och gratulera Hersley
Redigerad kommentar
zigge:
Snart halva serien spelad och Leksand på en 6:e plats med 41 inspelade poäng. Vem hade trott det innan SHL startade?
Inte jag iaf.