Mattias - 74: Dommaren gjorde en helt korrekt bedömning, Holm startar och är den som är aktiv i slagsmålet, Nylander "Ger igen med ett slag, eller försök till slag" som det står i regelboken och skall därför ha 2 minuter.
Mattias - 74:Ja inte är det Backlunds fel att forwards gör för få mål,man vinner sällan matcher om man bara gör ett mål framåt. Tyckte Backlund skötte sig bra,även fast jag inte gillar Leksand så tyckte jag att ni förtjänade åtminstonde 1 poäng mot Brynäs
Anneli: Är det inte någon som bor i Gävle som ska hälsa välkommen? :-) Nåja. Ni som har biljett eller familj är välkomna till Idrottsvägen 7. Kravaller, slagsmål, blodvite och krigsrubriker vill vi inte ha.
Är jag den förste här inne idag? Är det så kallad laddning för match när man inte vill prata med eventuella motståndare som hittat in till Leksands gästbok? Vi syns på något sätt idag i alla fall!
Zcootah: Och efter vad jag har fått höra, så trivs vi ganska bra med att dom bor i Leksand vi oxå!! Daggmasken är på glid och för Olsson glider det inte alls inte för Tommy heller! ;-)
Jaha då var det dags igen. Inte tror ni väl att Lif slår BIF igen. I morgon är det kriga som gäller och mycket vilja. Och det lag som har mest vilja kommer också att vinna.
MoK: Okej.. men när du skriver som du gör får du vara beredd på mothugg. ;) Hata - javisst, men i rimlig mängd, när det är befogat. Älska - mycket, ofta, när det är befogat. ;)
MoK: Ignorera på du... så förlåter jag dig för att du drar alla över en kam. Har du inte insett att det är individer det handlar om?
Mattias - 74: Deras hejaramsor(!) hördes i varje fall hem till tv-soffan i början av varje period, innan hemmaklacken vaknade till liv, så du kan knappast påstå att de sjöng det hela tiden.
Fint stöd från Superstars i tredje förresten, vackra visslingar och burop. Hockeykultur? ;) Nävars, allvarligt, i andra perioden höll klacken igång riktigt bra trots att leksandsspelet var uselt, och det ska iaf berömmas.
Underdog: nej kul är det inte .....men men den där Felsner och Johan Franzen slet stenhårt , T.Johansson gick inte att ta sig förbi i år och som Calle Johansson sa leksand skulle tjäna mycke på att spela enklare men men dom kommer igen
Zcootah: Tackar. Ja, ni uppträdde rätt håglöst faktiskt. Även om vi måste behålla lite heder och faktiskt påpeka att vi gjorde er dåliga - eller snarare inte tillät er att spela ut. En grymt bra genomförd bortamatch av LHC.
Det är bara att bita ihop. Ni behöver nog en hemmaseger nästa... 0-9 är inte kul på två matcher. Men det kanske jag inte behöver påminna om...
Skall man följa regelboken så står det att slängs handskarna så skall båda ut men att holm startade det kan jag mycket väl tro :)