mattias - 74: Det Åhman syftar på med "sådant här", är nog inte att han har sex, utan att det filmas. Han vill nog inte att Leksand förknippas med porrfilmer.
mattias - 74: Jag tror att om Janne spelar i Sverige kommer alldeles för mycket fokus ligga på saker som inte rör hockey runt honom. Därför tror jag att han kommer få svårt att göra sig själv rättvisa under kommande säsong. I förlängningen kan detta också inverka på den klubb han spelar i.
Det är jag väl medveten om men jag tror han stannar. Förstår ärligt talat inte ens varför Leksand överväger att sälja honom. En sak som han gör privat i sängen kommer ut för allämn beskådning och plötsligt skall klubben bli lidande. Åhman sa följande i DT. " Vi skall inte förknippas med sådant här " Sådant här ?? vadå alla hockeyspelare har väl sex eller ? Tror Janne tycker det är mest pinsamt och jag tror inte han klämnar leksand hur som helst om han nu får vara med och bestämma.
mattias - 74: Han lär nog få höra det i ishallarna runt om i sverige om han spelar kvar i sverige :).......Dom spelare som var med på skandalen på hotellet spelar utomlands, Så han lär nog få höra lite om han fortsätter spela i sverige :)
Den glöms nog lika fort som den där skandalen på hotellet med tre spelare i Landslaget. Varför skall denna kommas ihåg längre menar du ? Vad folk gör i sängen är väl deras bekymmer ?
mattias - 74: Ni har inga fler filmer ni kan sprida ut på nätet när ni är intima. Har hört att den senaste är inte alltför fräsch... Ja halleluja för knätofsarna...
mattias - 74: Lite underlig värdvning helt klart. Men alltid skoj när Aftonblaskan slår upp stort att FBK värvar NHL målvakt!! OK för att han lirat ett antal matcher i NHL... men det var inte direkt förra säsongen.
Tja, gäller det pengar så lär väl Ryssland vara det enda tänkbara alternativet utanför NHL. När det gäller det sociala så kan man ju tycka att Tjeckien borde ligga närmast till hands.
Db_04: Man vet aldrig med människans psyke. Jo jag tror att man kan ändra sig. Men man får jobba på det. Vi här i Malmö har inte märkt av hans egenheter. Men det kan ju kanske också bero på att han mår bra på sin socisla bit. Då blir man harmonisk i sig själv.
Calle Steen gnällde i princip på allt i Leksand . Var det inte för att han ansåg att han fick för lite speltid så gnällde han när han väl fick speltid att han inte ville spela på ett visst sätt. Han ville b.la spela PP vilket han inte fick och då surade han i avbytarbåset.
Dessutom så spred han dålig stämning i omklädningsrummet och var otroligt stöddig. En ledare i Leksand kallade sa nånting i stil med att
"Den där jävla stockholmaren gör bara en säsong i den här klubben om jag får som jag vill annars slutar jag "