mattias - 74: nja, Gabbe skulle väl enbart kvala in som Borlängepôjk, men i fatet för honom ligger väl det däringa Djurgårdshjärtat... trevlig prick annars och även en hyfsad tvåvägs spelare - 3:e center.
Bemström, då? Ännu mer nja, typ... mest p.g.a åldern. När brorsan värvades trodde/hoppades jag för ett ögonblick att det var Jörgen som blivit blåvit, men ack. Kanske räcker med en Bemström, men visst - ett byte kanske? Han saknar väl nåt finger också om jag inte har fel... nån olycka på sågverket, eller hur det nu var?
Janne, den gamle #15. Visst han skulle platsa i dagens Leksand, men vi håller väl på och spekulerar i det "nya Leksand". Kanske i en övergångsperiod för att skola in juniorbackar som Andersén, men inget att satsa framtiden på... jag siktar sisådär 2-3 år fram i tiden.
mattias - 74: ser helldre lite yngre grabbar.. danksarna tror ja på! hoppas även watt kan stanna..eller är det helt klart att han drar? Bicek hoppas ja oxå stannar men det är nog inte så troligt :(
Jag tror inte att dom bygger hela laget kring Karlberg. Däremot så kan ju de yngre spelarna som ullman Ritola Andersen Eklund m.m växa om dom få spela med en sådan som Karlberg.
mattias - 74: Jaså, Larry Huras har lovat att ta er tillbaka till eliten igen? Nä, jag tror det blivit ngt tryckfel i blaskan, vad gäller hans riktiga namn. För det ska väl ändå vara: Harry Luras....
mattias - 74: Det krävs inte mycjet för att reta upp dig heller! Jag kan riktigt se framför mig hur du spottar och fräser medans du skriver dina inlägg. :-)
mattias - 74: jag hoppas då inte han blir kvar heller.... tycker inte Calle är nått att ha....visst han är bland dom bättre i leksand spelmässigt men grabbens inställning....
mattias - 74: ja tror dom kan få calle steen som de står...men att Oskar Steen skulle spela allsvensk hockey är nog inte troligt...även om ja gärna skulle se han i Leksand nästa säsong också
Bafucin: nja hade jardans knän vart bättre hade ja gärna sett han i nr 31 igen...men hans knän håller inte ens för div 1 spela i Uppsala så...knappast aktuellt