Laken: Backlund kommer nog att spela till sig den Landslagsplats som han är värd . Timrå har ju ett bättre försvarspel än vad vi lyckades prestera i år . Så jag tro att det kommer att gå mycket bra för "Backe" hos er i Timrå .
Db_04: håller med dig angånde steens, hoppas lillebror stannar.
både Herman Hultgren och Linus Persson ser ut som bra värvningar IMO, en tung back som kan ta bort motståndare framför egen kasse och en lovande right skytt
nu behövs följande: en producerande right skytt (från es, sm-liiga, NLA, AHL eller ryssland) en producerande left skytt (från es, sm-liiga, NLA, AHL eller ryssland) en spelade back som är bra i powerplay(gjärna right skytt) en/två agiators(kåberg skulle vara drömen här) en bra målvakt utfyllnad med lovande spelare som jobbar hårt för laget(vilket vi har ifall ollas, österby och o. steen ritar på)
mattias - 74: Verkar klart att Srdinko Nemycek Benycek Biseck och Calle Steen inte spelar i leksand nästa år.Mycket tveksamt med Jan Huko oxå vad jag förstår.Österby å Ollas ej klara
bronzol: jo det kan man verkligen undra...Årets målvakter var ju riktigt bra, så det måste vara kanonvärvningar...det ryktas väl och känns ganska säkert att en av dom är Hirsch av vad jag förstått? Men inte är väl han bättre än vare sig Duba lr Backlund?
Det tisslas och tasslas ju om att Ullman skall få byta nummer så man kan ju bara räkna ut vem dom försöker få hem!! IOF bara från några men det är ju inte helt omöjligt tror jag!!
mattias - 74: men visst är han tillräckligt bra och inte gått ner sig där nere i Italien så visst kanske vore en smart 1 års lösning... men han ska inte få kontrakt enbart för vad han gjort för klubben förut.
Timrå har ju ett bättre försvarspel än vad vi lyckades prestera i år .
Så jag tro att det kommer att gå mycket bra för "Backe" hos er i Timrå .