Mylleniemi,( Ja ali han är ingen bra målis men han är inte nån sopa heller :) ) Bornhammar, Granath, Ullman, Lundström, Eneqvist, Jonasen.
Då återstår Huokko, Källström, Green, Ollas, Hägglund, Bergenström, Mathias Johansson ( ? ), Eric Johansson , weisntock och Marcus Persson, samt skuggfemman med junisarna dessutom kan vi stå utan målvakter till kommande säsong om inte Hanses flyttas upp i A laget så har vi endast 1 målvakt som måste in.
Detta är absolut inte ett otänkbart scenario. Nya tag, nu är det bara ca 350 dagar kvar till en ny kvalserie :)
Vilka jag vill se i Leksandströjan nu är svårt att säga men Robin Jonsson är utan kontrakt så han kanske inte skulle göra bort sig i Allsvenskan...
vad tycker du Ali är prio 1 kommande säsong ? Själv vill jag att försvaret skall bli stabilare än de 2 - 3 senaste åren samt en bra tränare som ryter i och som har ledereganskaper och erfarenhet, Boork eller Flemming vore bra där.
Jag hoppas med hela mitt hjärta att vi klarar oss ur detta men jag kan inte ens klandra kommunen att man inte räddar klubben ännu en gång. Har sagt det tidigare men det är så otroligt inkompetent och oproffesionellt att hamna i ... | Läs mer
Vill han spela i allsvenskan ?