Leksands IF

SHL · 27136 inlägg · 1367 ämnen

Vissa föds till Leksingar !!

Vissa föds till Leksingar !!
Tyckte ungen var så gullig så jag lägger in honom här =)

Sv: Vissa föds till Leksingar !!
mattias - 74: Tänk vad föräldrar trycker på sina ungar åsikter egentligen.

mok:

tycker hans föräldrar är vettiga =)

mattias - 74: Förstår att du tycker det men erkänn att ungarna får ju knappt en chans att välja i vissa saker här i livet

mok:

nej men det är många föräldrar som gör sånt här deras barn föds, vissa skriver ju medlemsskap i golfklubbar o dyl också så detta är vardagsmat =)

mattias - 74: Jo men det var ju exakt detta jag menade :)

mok:

När jag får barn nån gång skall jag lära honom ramsan lila gult är jättefult =)

mattias - 74: Kan ju inte påstå att jag inte är likadan mot mina döttrar :) Indianstrumpor, tröjor , livstidsmedlemsskap etc hehe

mok:

du ser där, läste nånstans att Wayne rooneys farfar hade spelat en massa pengar på att Wayne skulle spela fotbolls VM 2006 när Wayne var liten. Kanske inte går så bra för vissa som vill tro gott om sina barn =)

mattias - 74: Nej ibland är det ganska sjukt hur föräldrarna puschar sina barn oftast för att dom själva misslyckades och så påstår dom barnen vill det själva. klart barnen vill dte då dom aldrig fått en chans att göra något själv. Patetiskt.

Coolt med Wayne dock :)

Ser precis på Norge-Danmark.. står nu 5-2 och jag kan ju säga att Hirch är då en skit målvakt.. tur så har vi finnen som kung i år!

Projta:

Ja det är skillnad att ha 93 i räddningsprocent i den danska ligan och spela Vm mot Kanada och Usa men han kommer säkert klara sig hyfsat i AS men mitt tips är att finnen får stå många fler matcher trots att jag personligen aldrig sett honom!!

« · 716081