« Föregående · 695774 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Leksand - Malmö
Dream Team:
folk som ställer opp för sitt lag i princip varje match. tom tar ledigt från jobbet eller sjukanmäler sig för at åka och se på hockey. att kalla leksands fans för medgångssupportrar visar bara hur stor idiot man är...
folk som ställer opp för sitt lag i princip varje match. tom tar ledigt från jobbet eller sjukanmäler sig för at åka och se på hockey. att kalla leksands fans för medgångssupportrar visar bara hur stor idiot man är...
Sv: Leksand - Malmö
mattias - 74: Efter kvällens drabbning hoppas jag att Timråfans aldrig kommer att jämföras med Leksingar.
Sv: Leksand - Malmö
mattias - 74: Vilka kriterier använder du dig av för att bedöma kvalitet på supporterskap?
Sv: Leksand - Malmö
nyz:
Dom är bara avundsjuka på att deras eget lag inte har fans som Leksand, men nu när tom supportrarna vägrar komma ut på isen s sågas vi och framställs som medgångssupportrar m.m. Förr eller senare så kommer droppen som får bägaren att rinna över för Leksingarna också...
Den dagen timrå har fans som kan jämföras med Leksingar skall jag applådera dom...
Dom är bara avundsjuka på att deras eget lag inte har fans som Leksand, men nu när tom supportrarna vägrar komma ut på isen s sågas vi och framställs som medgångssupportrar m.m. Förr eller senare så kommer droppen som får bägaren att rinna över för Leksingarna också...
Den dagen timrå har fans som kan jämföras med Leksingar skall jag applådera dom...
Sv: Leksand - Malmö
nyz: Att visa laget ryggen när de som bäst beöver stödet visar hur mycket ni bryr er, eller förstår.
Jag är övertygad om att ni skänkt all det stöd man tänkas kan. Dock är jag förbluffad hur ni kan vända laget ryggen när de som bäst behöver stödet.
Jag är övertygad om att ni skänkt all det stöd man tänkas kan. Dock är jag förbluffad hur ni kan vända laget ryggen när de som bäst behöver stödet.
Sv: Leksand - Malmö
Nu är det sådär kul att lyssna på ett referat med Leksand igen. "Sopsec....Magsec.....Slemsec, tillbaka till Magsec. Skott!"
Sv: Leksand - Malmö
250kg kärlek: Lägg av att såga Leksands supportrar... sättet vi ställt upp på de senaste 5-6 åren liknar inget annat. Vad har vi fått för det?
Nångång måste måttet bli rågat. Nu kanske inte var det bästa tillfället, men det var som jag ser det försent redan efter omg.10 eftersom IF´s ledning vägrade inse det många supportrar sett i ett par års tid.
Nångång måste måttet bli rågat. Nu kanske inte var det bästa tillfället, men det var som jag ser det försent redan efter omg.10 eftersom IF´s ledning vägrade inse det många supportrar sett i ett par års tid.
Sv: Leksand - Malmö
Metal Guru: Visar sitt missnöje med att vägra komma in på arenan (även om de flesta kommit tillbaka).
Sv: Leksand - Malmö
Metal Guru: Nu är det väl näst intill klart att vi får åtminstone ett nytt lag i elitserien nästa säsong.I slutändan tror jag att SSK,Skellefteå samt Malmö gör upp om de två platserna.
Sv: Leksand - Malmö
Dalmas1: eller som min gamle tränare skulle ha sagt ´´´vaf*n håller ni på me ungj*vlar , ni går bort er´´ :)
Sv: Leksand - Malmö
Hmmm - verkar som ståplatsklacken lämnat arenan. Märkligt sätt att stötta sitt lag i så fall. Man brukar säga att man behöver tröst som mest när man förtjänar det som minst.
Klacken borde ta i som aldrig förr för att väcka spelarna - nu tror jag man får motsatt effekt.
Glasklar analys av P Ross: "Man säger att Leksand viker ner sig. Det kan ju faktiskt vara så också att Leksand inte är bättre just nu. Spelarmaterialet räcker helt enkelt inte till. "
Klacken borde ta i som aldrig förr för att väcka spelarna - nu tror jag man får motsatt effekt.
Glasklar analys av P Ross: "Man säger att Leksand viker ner sig. Det kan ju faktiskt vara så också att Leksand inte är bättre just nu. Spelarmaterialet räcker helt enkelt inte till. "
Sv: Leksand - Malmö
...och nu visar supportrarna sina känslor. De som står på ståplats vägrar bege sig dit. Om det är så man bevisar sitt stöd till laget kan jag inte annat än att beklaga.
F-n, stå upp för laget, ställ upp. Jävla dravel!
F-n, stå upp för laget, ställ upp. Jävla dravel!
Sv: Pendeltåget - LIF
GävleLasse: Jag erkänner villigt att jag kraftigt missbedömde laget. Att jag hade rätt om Pirro är dock föga glädjande i denna stund...
Sv: Leksand - Malmö
Leksand borde ge HCZ en chans. Dom skulle säkert förlora mot dom också. HCZ har mer vilja och kömpaglöd än lekand har haft i 5 års tid.
Sv: Leksand - Malmö
superovve: I helvete! alla borde fan gå ut ifrån Ejendals, sen smälla en stor bomb så slipper man tänka nå mera
Sv: Leksand - Malmö
Venne: Ja, Vi får väl börja Återtåget igen.!.! Hoppas vi inte går upp och åker ner som en jojo igen.!
Sv: Leksand - Malmö
superovve: Tänk om det vore så lätt...
Leksand spelar med stor press, underpresterar å det grövsta, mycket p.g.a. det ansträngda läget. Jag har svårt att tro att laget inte besitter mer kunskapr än de visar. Som Timråfreak är jag nöjd över att vi lyckades undvika kvalserien. Ett helt gäng lag som är tända till tusen och dessutom inte rädda för att förlora.
Leksand spelar med stor press, underpresterar å det grövsta, mycket p.g.a. det ansträngda läget. Jag har svårt att tro att laget inte besitter mer kunskapr än de visar. Som Timråfreak är jag nöjd över att vi lyckades undvika kvalserien. Ett helt gäng lag som är tända till tusen och dessutom inte rädda för att förlora.
Sv: Leksand - Malmö
superovve: Jag brukar vara den som inte ger upp hoppet i första taget vad gäller mitt kära LIF men nu ser det allt annat än bra ut!!!! AS nästa säsong sorgligt men sant
Sv: Leksand - Malmö
superovve: Leksandssupportrar kastar in saker på isen i ren frustration, andra lämnar arenan.
Sv: Leksand - Malmö
superovve: Leksand har inte förmågan. Nu 1-2, och det blir sannolikt fler mål i röven.
Sv: Leksand - Malmö
250kg kärlek: Det är ju det man hör på Radion. Dom har ju inget Spel som håller om dom ska spela i elitserien.!.!
Sv: Leksand - Malmö
superovve: Tyvärr, för Leksands del, tycker jag att Stars ser uddlöst ut, med klar risk att rasa ihop igen.
Curre har ingen lätt uppgift att gjuta mod i ett lag som spelar helt under isen.
Det är synd om Leksand!
Curre har ingen lätt uppgift att gjuta mod i ett lag som spelar helt under isen.
Det är synd om Leksand!
Sv: Leksand - Malmö
250kg kärlek: Det är lite klantigt och så jävla jobbigt att vi inte kan hålla ledningen till periodpaus.!
Sv: Leksand - Malmö
Alltid_Leksing: Med det spel som båda lagen uppvisar för stunden kan jag informera dig om att inget av dessa lag har något att göra i elitserien. Antingen är det nerver eller så är man inte bättre. Svårt att konstatera vad..
Sv: Leksand - Malmö
Alltid_Leksing: helt ok. Låter på Radion som att det är något liknande Hawaii spel.. verkar vara chanser åt båda hållen.
Sv: Leksand - Malmö
Alltid_Leksing: Aja. Förlåt mig för att jag skrev K istället för C.!! :P. ja men det är ju jävligt roligt :D::D
Sv: Leksand - Malmö
superovve:
Hörru, lilla gubbsen . Oscar ;)
och det är ett riktigt under att LEKSAND gjorde mål ;o
Hörru, lilla gubbsen . Oscar ;)
och det är ett riktigt under att LEKSAND gjorde mål ;o
Sv: Leksand - Malmö
superovve: Nej , men det blir mycket svårt att fixa andra platsen då .
Då måste vi även få hjälp av andra lag + att vi måste nog vinna resten av matcherna i kS .
Då måste vi även få hjälp av andra lag + att vi måste nog vinna resten av matcherna i kS .
« Föregående · 695774 · Nästa »
håller nog med mattias - 74:
De medgångsfans som fanns, sorterades nog bort under grundseriens inledning.