« Föregående · 912988 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Rådde
87bth01: Jag var ändå själv på matchen och märkte ingenting.
Jag kunde inte direkt sakna han då matchen rycktes sönder av massa utvisningar bara domaren själv såg.
Han ska va helt frisk nu.
Stod ju med i laguppställningen redan föra matchen Bofors borta.
Vad jag vet så spelade han.
Kan väl annars min nya vän Alisandali svara på..han var ju där.
Han kommer Leksand har mycket nytta av i framtida lagbygge.
Jag kunde inte direkt sakna han då matchen rycktes sönder av massa utvisningar bara domaren själv såg.
Han ska va helt frisk nu.
Stod ju med i laguppställningen redan föra matchen Bofors borta.
Vad jag vet så spelade han.
Kan väl annars min nya vän Alisandali svara på..han var ju där.
Han kommer Leksand har mycket nytta av i framtida lagbygge.
Rådde
Mike Rådde blev skadad i matchen mot O-Hamn.
det befarades först det var en sprucken mjälte..
Men det var det inte..bra det.
Har pratat med en som känner och pratat med hans Pappa.
PS.mitt första inlägg..testa skriva nått..hoppas det va intressant för nån.
det befarades först det var en sprucken mjälte..
Men det var det inte..bra det.
Har pratat med en som känner och pratat med hans Pappa.
PS.mitt första inlägg..testa skriva nått..hoppas det va intressant för nån.
Sv: Leksands J20
Nicolas Besch var tydligen med i J20-lagets match idag och lyckades göra ett mål, en assist och dra på sig ett matchstraff för slagsmål.
Sv: Leksands J20
HZSF:
Det är inte alls oväntat. Olsson och eriksson i båset samt att LÄCK rådde och Persson får chansen i A - Laget. Detta bådar gott.
Det är inte alls oväntat. Olsson och eriksson i båset samt att LÄCK rådde och Persson får chansen i A - Laget. Detta bådar gott.
Sv: Bofors - Leksand [idag]
Enligt vad man hört om matchen så var Leksands spel uselt...
Tycker att Ayers ska få visa upp sig!
Matchen emot Oskarshamn var Läck bra, men enligt rapporter så var Läck inge vidare idag & inge vidare emot AIK!
Tycker att Ayers ska få visa upp sig!
Matchen emot Oskarshamn var Läck bra, men enligt rapporter så var Läck inge vidare idag & inge vidare emot AIK!
Sv: Bofors - Leksand [idag]
47.28 2 - 4 PP1 LIF 5. NIELSEN, Daniel
(47. ENEQVIST, Johan)
Nu borde de väl kunna fixa det här
(47. ENEQVIST, Johan)
Nu borde de väl kunna fixa det här
Sv: Bofors - Leksand [idag]
Diaz:
Är det inte så att det gjordes fler mål inom ishockey förut och därför kan målvakternas statistik verka "sämre" då jämfört med nu?
Att döma av hur många NHL-spelare som spräcker 100-poängsgränsen nu jämfört med för 15-20 år sedan så verkar det ju som om det gjordes fler mål då.
Är det inte så att det gjordes fler mål inom ishockey förut och därför kan målvakternas statistik verka "sämre" då jämfört med nu?
Att döma av hur många NHL-spelare som spräcker 100-poängsgränsen nu jämfört med för 15-20 år sedan så verkar det ju som om det gjordes fler mål då.
Sv: Bofors - Leksand [idag]
Diaz:
Okej, jag är för ung för att komma ihåg hans första sejour i LIF men när han spelade med oss säsongen 97-98 vill jag minnas att han gjorde några riktigt bra insatser i slutspelet?
Okej, jag är för ung för att komma ihåg hans första sejour i LIF men när han spelade med oss säsongen 97-98 vill jag minnas att han gjorde några riktigt bra insatser i slutspelet?
Sv: Bofors - Leksand [idag]
87bth01: Om ja ska vara helt ärlig så fattar jag inte varför Peter Åslin stod i 3 kronor, tycker han var usel..
Sv: Bofors - Leksand [idag]
Diaz:
David Åslin är son till den före detta leksands- och tre kronormålvakten Peter Åslin.
David Åslin är son till den före detta leksands- och tre kronormålvakten Peter Åslin.
Sv: Bofors - Leksand [idag]
leksandboy: JIPPII!!!!!
35.53 1 - 1 EQ BOF 87. HULT, André
(9. LARSSON, Johan)
35.53 1 - 1 EQ BOF 87. HULT, André
(9. LARSSON, Johan)
Sv: Bofors - Leksand [idag]
leksandboy: wow om dom fortsätter så, då borde puckarna snart börja ramla in :D
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Leksand Leder just nu över Modo i J20 med 6-0 !!
Leksands IF - MODO Hockey 6 - 0 (2 - 0, 2 - 0, 2 - 0)
(J20 SuperElit Norra) Third period
Leksands IF - MODO Hockey 6 - 0 (2 - 0, 2 - 0, 2 - 0)
(J20 SuperElit Norra) Third period
Sv: Bofors - Leksand [idag]
Börjar bra!!
03.47 0 - 1 EQ LIF 25. PETTINEN, Tomi
(49. KARLSSON, Gabriel
27. LIND, Juha)
00.00 GK in LIF 28. LÄCK, Eddie
00.00 GK in BOF 39. ERIKSSON, Fredrik
03.47 0 - 1 EQ LIF 25. PETTINEN, Tomi
(49. KARLSSON, Gabriel
27. LIND, Juha)
00.00 GK in LIF 28. LÄCK, Eddie
00.00 GK in BOF 39. ERIKSSON, Fredrik
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
HZSF: 03.47 0 - 1 EQ LIF 25. PETTINEN, Tomi
(49. KARLSSON, Gabriel
27. LIND, Juha)
Börjar riktigt bra :D!
(49. KARLSSON, Gabriel
27. LIND, Juha)
Börjar riktigt bra :D!
Bofors - Leksand [idag]
Tippar 4-1, en liten skräll i laguppställningen måste vara: 29. ÅSLIN, David i Leksand... nån som hört talas om honom? Är han en sån som Markus Persson som kommer från ingenstans o slår sig in tro :D?
« Föregående · 912988 · Nästa »
09.33 0 - 1 EQ ALM 7. RIBBENSTRAND, Alexander
(24. ERIKSSON, Sebastian)