« Föregående · 918404 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Hammarby i Konkurs !!
mattias - 74: Om nu Bajen går i konkurs..hur räknas resultaten då i de matcher som de spelat?
Sv: Hammarby i Konkurs !!
mattias - 74: det är synd på ett sånt klassiskt lag
men funkar det inte ekonomiskt så är det inte mycket att göra
men funkar det inte ekonomiskt så är det inte mycket att göra
Hammarby i Konkurs !!
Som jag skrev i allsvenska gästboken så är Hammarby nära konkurs.
Verkar som om Bajen inte har råd att åka på match till Leksand på onsdag!
Se länk
Verkar som om Bajen inte har råd att åka på match till Leksand på onsdag!
Se länk
Sv: Onsdag 3 oktober 19.00 Leksand - Rögle
Vad skulle ni tycka om utlänska domare? Typ Finland eller nåt...
Sv: Onsdag 3 oktober 19.00 Leksand - Rögle
mok:
Instämmer!
Winnerborg rankar jag nog faktiskt bland de sämre domarna, han hittar utvisningar där ingen annan i arenan ens förstår vad han sett...
Nä, jag måste erkänna att Thomas Andersson numera är outstanding (vilket jag inte trodde att jag någonsin skulle erkänna efter en välkänd MoDo - DIF match ;-)
Rönnmark är också bra, men annars är det tunt tycker jag i alla fall.
Instämmer!
Winnerborg rankar jag nog faktiskt bland de sämre domarna, han hittar utvisningar där ingen annan i arenan ens förstår vad han sett...
Nä, jag måste erkänna att Thomas Andersson numera är outstanding (vilket jag inte trodde att jag någonsin skulle erkänna efter en välkänd MoDo - DIF match ;-)
Rönnmark är också bra, men annars är det tunt tycker jag i alla fall.
Sv: Onsdag 3 oktober 19.00 Leksand - Rögle
mattias - 74: menar du Winnerborg skulle va så mycke bättre? Klart tempot i AS kanske han kan hinna med :)
Sv: Onsdag 3 oktober 19.00 Leksand - Rögle
HZSF:
Rögles tränare hade tydligen klagat över domare Persson hela matchen.
Jag frågar mig nu, finns det inte bättre domare som kan döma de tippade topplagen i AS eftersom As spelar matcher när inte Es spelar.
Andersson eller Vinnerborg borde väl kunna dömer fler matcher. Är inte dom heltidsantällda domare ?
Niklas Persson är ingen bra domare det håller jag helt klart med om.
Rögles tränare hade tydligen klagat över domare Persson hela matchen.
Jag frågar mig nu, finns det inte bättre domare som kan döma de tippade topplagen i AS eftersom As spelar matcher när inte Es spelar.
Andersson eller Vinnerborg borde väl kunna dömer fler matcher. Är inte dom heltidsantällda domare ?
Niklas Persson är ingen bra domare det håller jag helt klart med om.
Sv: Onsdag 3 oktober 19.00 Leksand - Rögle
87bth01: hade en känsla att dét skulle bli någolunda jämnt målmässigt
Sv: Onsdag 3 oktober 19.00 Leksand - Rögle
Diaz: Hurme är INTE skadad han var bara lite febersjuk, förhoppningsvis blir han frisk.
Sv: Onsdag 3 oktober 19.00 Leksand - Rögle
norrland:
Ja man kan ju hoppas! Själv tror jag att det blir svårt, är nöjd med oavgjort faktiskt. Juha Lind kan troligen inte vara med då han ådrog sig en lårkaka i matchen mot Rögle.
Ja man kan ju hoppas! Själv tror jag att det blir svårt, är nöjd med oavgjort faktiskt. Juha Lind kan troligen inte vara med då han ådrog sig en lårkaka i matchen mot Rögle.
Sv: Onsdag 3 oktober 19.00 Leksand - Rögle
87bth01:
Nice med en trea ikväll. Bara att sätta upp en trea till på fredag då...
Nice med en trea ikväll. Bara att sätta upp en trea till på fredag då...
Sv: Onsdag 3 oktober 19.00 Leksand - Rögle
mattias - 74:
Snabb replik...
28.37 2 - 1 PP1 RBK 19. JÖNSSON, Kenny
(26. JOHANSSON, Jakob)
28.33 2 min LIF 17. KARLBERG, Mikael HOOK
28.13 2 min LIF 5. NIELSEN, Daniel HOOK
Hur fan gick detta till när vi hade två PP på raken??
Snabb replik...
28.37 2 - 1 PP1 RBK 19. JÖNSSON, Kenny
(26. JOHANSSON, Jakob)
28.33 2 min LIF 17. KARLBERG, Mikael HOOK
28.13 2 min LIF 5. NIELSEN, Daniel HOOK
Hur fan gick detta till när vi hade två PP på raken??
Sv: Onsdag 3 oktober 19.00 Leksand - Rögle
norrland:
Härligt.
Borås spelar rätt trevlig hockey på TV. kanske anders Svensson platsar ?
Härligt.
Borås spelar rätt trevlig hockey på TV. kanske anders Svensson platsar ?
Sv: Onsdag 3 oktober 19.00 Leksand - Rögle
...och i en annan del av världen leder AIK med 2-1 över Malmö efter första perioden.
Sv: Onsdag 3 oktober 19.00 Leksand - Rögle
87bth01:
vad gör Herman i Leksand ? Låna ut honom till Brynäs :)
vad gör Herman i Leksand ? Låna ut honom till Brynäs :)
Sv: Onsdag 3 oktober 19.00 Leksand - Rögle
1-0 till LIF, Huokko i PP.
Det tog Leksand 40 sek att göra det som ingen annan lyckats med hittills under säsongen. Att göra mål på Rögle i PP.
Det tog Leksand 40 sek att göra det som ingen annan lyckats med hittills under säsongen. Att göra mål på Rögle i PP.
Sv: Onsdag 3 oktober 19.00 Leksand - Rögle
mattias - 74: skitsamma vad det blir för slutresultat bara LIF vinner:) men måste jag tippa så säger jag 4-1
Sv: Onsdag 3 oktober 19.00 Leksand - Rögle
Diaz: Nu tog du mitt tips, hmm... Får väl gardera med 5-2 då ra;0b
Onsdag 3 oktober 19.00 Leksand - Rögle
Vad tror ni om matchen?
Tror Leksand kommer vara heta efter matchen emot Löven.
Tror inte på nått målkalas, men en jämn match som slutar 4-2 kanske?
Tror Leksand kommer vara heta efter matchen emot Löven.
Tror inte på nått målkalas, men en jämn match som slutar 4-2 kanske?
Sv: Löven-LIF
Diaz, steketkusken, m.fl.:
Ordning i leden, om jag får be! Lägg ner att kasta skit på varandra och ägna er åt att ge laget det stöd som behövs.
Olika åsikter är bara av godo och ska absolut inte hållas tillbaka, men det vill till att man kan lyssna till vad andra har att säga utan att ifrågasätta deras iq!
Ang. Karlberg och lövenmatchen så är det väl helt i sin ordning att önska ett bättre agerande av en så pass rutinerad spelare som #17. Nu hade iofs löven många lägen att kvittera i 3:e som var mycket bättre, så resultatet i sig får anses som rättvist...
Ordning i leden, om jag får be! Lägg ner att kasta skit på varandra och ägna er åt att ge laget det stöd som behövs.
Olika åsikter är bara av godo och ska absolut inte hållas tillbaka, men det vill till att man kan lyssna till vad andra har att säga utan att ifrågasätta deras iq!
Ang. Karlberg och lövenmatchen så är det väl helt i sin ordning att önska ett bättre agerande av en så pass rutinerad spelare som #17. Nu hade iofs löven många lägen att kvittera i 3:e som var mycket bättre, så resultatet i sig får anses som rättvist...
Sv: Löven-LIF
Staketkusken: Om jag håller på leksand så tror jag till och med du fattar att jag inte är nöjd om leksand missar kvalserien! Han har inte underpresterat mer en i en halv match enligt mig, och det var i den senaste mot Löven. Jag tror att en rutinerad kille som karlberg fattar att alla amtcher är lika viktiga, annars så tror jag att Kempe / jonsson hade petat honom.
Sv: Löven-LIF
Diaz:
Ja du har rätt, Björkröven har väl inte varit nån önskemotståndare för LIF under senare år, så 1p känns såklart lite snopet nu när det blev som det blev med kvittering i slutsekunderna, men det är inte nu vi ska vara som bäst så jag håller med om att det är lite förhastat att börja gnälla på Karlberg såhär efter 5 matcher.
Men ni får gärna lugna ner er, du och Staketkusken :)
Ja du har rätt, Björkröven har väl inte varit nån önskemotståndare för LIF under senare år, så 1p känns såklart lite snopet nu när det blev som det blev med kvittering i slutsekunderna, men det är inte nu vi ska vara som bäst så jag håller med om att det är lite förhastat att börja gnälla på Karlberg såhär efter 5 matcher.
Men ni får gärna lugna ner er, du och Staketkusken :)
Sv: Löven-LIF
Staketkusken: Du tror att det är världens undergång efter en oavgjord match emot ett hårt kämpande Björklöven, vi har väl alltid haft svårt emot Björklöven om jag inte minns helt fel...
Vi väntar in Petrovicky, BELFOUR, Libor Prochazka, Niko Mikkola(skadad), Vopat!
Det är en hel kedja nästan, och du bölar efter en delad poäng emot Löven..haha!
JA vi kan gärna diskutera efter KS!
Vi väntar in Petrovicky, BELFOUR, Libor Prochazka, Niko Mikkola(skadad), Vopat!
Det är en hel kedja nästan, och du bölar efter en delad poäng emot Löven..haha!
JA vi kan gärna diskutera efter KS!
Sv: Löven-LIF
Staketkusken: Jag har sätt dom flesta live och jag tycker Karlberg är helt ok, alla är männskliga o kan göra fel.
Men du verkar ju vara halvt skadad eller nått!
För det första är jag inte j-vla lallare och för
det andra så beter du dig som en 43årig barnrumpa.
Du skriver som att sinnet & iq nivån stannat utt sedan 1970 eller nått för din del.... Och jag tycker tyvärr inte du hör hemma här!
Och du ska vara Leksing och säga att detta lag är vi allsvenskt nästa år också, du måste varit så full o sorglig under matcherna så du "såg" matcherna under en läcktarstol SOVANDES/DÄCKAD!
Ha det bra!
Men du verkar ju vara halvt skadad eller nått!
För det första är jag inte j-vla lallare och för
det andra så beter du dig som en 43årig barnrumpa.
Du skriver som att sinnet & iq nivån stannat utt sedan 1970 eller nått för din del.... Och jag tycker tyvärr inte du hör hemma här!
Och du ska vara Leksing och säga att detta lag är vi allsvenskt nästa år också, du måste varit så full o sorglig under matcherna så du "såg" matcherna under en läcktarstol SOVANDES/DÄCKAD!
Ha det bra!
Sv: Löven-LIF
Staketkusken: Bara för Lif vinner måste man kunna säja vad som kan bli bättre om det är som jag skrivit att detta är år 2 på raketen Leksand ska gå upp.
Men sitt du eller nån mer med skygglapparna på.
Vi kan snacka efter kvalserien sen.
100% fokus av ALLA krävs.
Du verkar anse att man kan leka och hoppas på dom som kommer...
Hmmm.
Kan du nån utan och leta och googla laguppställning Elitserielagen har?
Läs på din tönt!
Men sitt du eller nån mer med skygglapparna på.
Vi kan snacka efter kvalserien sen.
100% fokus av ALLA krävs.
Du verkar anse att man kan leka och hoppas på dom som kommer...
Hmmm.
Kan du nån utan och leta och googla laguppställning Elitserielagen har?
Läs på din tönt!
Sv: Löven-LIF
Diaz: Jag såg Lif på Tv då han slog " sk indianare mot AIK.
Jag såg mot O-hamn LIVE då han inte alls övertygade ..
Jag såg Lif borta mot Björklöven på tv.
Hur många har du sett???
Med ditt sätt och se det och inte läsa vad jag skriver så blir det
Allsvenskan nästa säs med.
Hoppas du blir nöjd då lallare!
Jag såg mot O-hamn LIVE då han inte alls övertygade ..
Jag såg Lif borta mot Björklöven på tv.
Hur många har du sett???
Med ditt sätt och se det och inte läsa vad jag skriver så blir det
Allsvenskan nästa säs med.
Hoppas du blir nöjd då lallare!
« Föregående · 918404 · Nästa »