« Föregående · 627520 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
LIF - FBK
I morgon är det dags igen. Hoppas att vi bjuder upp till Daladans enligt gammalt recept. Känns som om vi kan knipa poäng av FBK
Målvakt?
- Tomas Duba står i morgon igen.
SKADELÄGET
Mike Watt
Niklas Persson frågetecken
Jimmie Ericsson, frågetecken
Undra vad det är för fel på Jimmie Eriksson. Han var ju tydligen inte med i Karlstad heller.
Målvakt?
- Tomas Duba står i morgon igen.
SKADELÄGET
Mike Watt
Niklas Persson frågetecken
Jimmie Ericsson, frågetecken
Undra vad det är för fel på Jimmie Eriksson. Han var ju tydligen inte med i Karlstad heller.
Sv: Kommande Omgångar..
mattias - 74: Ser ut som ganska enkla matcher tycker jag, jag tippar 18 poäng, mindre än 15 är rent utav kasst, med de spelare ni köpt in.
Sv: Kommande Omgångar..
Salcin:
Jo men vi har ju bara hårdingar i leksand så en mjukis skulle inte skada :-)
Jo men vi har ju bara hårdingar i leksand så en mjukis skulle inte skada :-)
Sv: Kommande Omgångar..
mattias - 74: Jag är ledsen men som jag ser det tar ni max tre pinnar på dessa omgångar.....om inte....
Sv: Kommande Omgångar..
Salcin:
Alla gånger men det blir väl nån halvdann medelmåtta från allsvenskan :-)
Alla gånger men det blir väl nån halvdann medelmåtta från allsvenskan :-)
Sv: Kommande Omgångar..
Metal Guru: Kicka sina "stjärnspelare" och ersätta med allsvenska medelmåttor , mm det låter verkligen som en vinnarstrategi!
Sv: Kommande Omgångar..
Nej, det behövs inte, Salcin:
Han tjyvkikar nog på Brynäs, och ser att det går bra att göra sig av med oönskat kapital utan att fylla på med nytt.
Nej, det behövs inte, Salcin:
Han tjyvkikar nog på Brynäs, och ser att det går bra att göra sig av med oönskat kapital utan att fylla på med nytt.
Sv: Kommande Omgångar..
mattias - 74: "Leksand spelade ju bra och hade 3-2 och var på väg in i matchen när ryssjäveln klantade sig."
Det är inte lätt att prestera med ett sånt stöd från fansen. Kanske tur att han inte kan svenska då hade det gått ännu sämre.
Det är inte lätt att prestera med ett sånt stöd från fansen. Kanske tur att han inte kan svenska då hade det gått ännu sämre.
Sv: Kommande Omgångar..
norrland:
Nej han blir nog den första av Leksands utlänningar att få lämna klubben tillsammans med Hucko kanske.. :-)
Nej han blir nog den första av Leksands utlänningar att få lämna klubben tillsammans med Hucko kanske.. :-)
Sv: Kommande Omgångar..
mattias - 74: Jag som du trodde att Ryssen hade spelat färdigt i LIF. Han har väl inte gjort mycket rätt.
Sv: Kommande Omgångar..
mattias - 74: Ett tips om Hento står. Skjut från mittcirkeln, då ser han inte pucken. :-)
Sv: Kommande Omgångar..
Stigsson:
Inte helt omöjligt men faktum är att jag tror vi kan rubba Fbk imorgon också... Leksand spelade ju bra och hade 3-2 och var på väg in i matchen när ryssjäveln klantade sig :-)
Inte helt omöjligt men faktum är att jag tror vi kan rubba Fbk imorgon också... Leksand spelade ju bra och hade 3-2 och var på väg in i matchen när ryssjäveln klantade sig :-)
Sv: Kommande Omgångar..
mattias - 74: Er tur med clean sheet nu ;), ni måste ju börja vinna nu om inet min förutsägelse ska bli helt uppåt väggarna.
Kommande Omgångar..
Omgång 25
29/11 19.00 Leksand - Färjestad
Omgång 26
1/12 19.00 Modo - Leksand
Omgång 27
3/12 15:00 Leksand - Timrå
Omgång 28
5/12 19:00 Södertälje - Leksand
Omgång 29
8/12 19:00 Leksand - Linköping
Omgång 30
10/12 15:00 Brynäs - Leksand
Modo borta och Linköping hemma blir tufft men törs man hoppas på 12 p :-)
29/11 19.00 Leksand - Färjestad
Omgång 26
1/12 19.00 Modo - Leksand
Omgång 27
3/12 15:00 Leksand - Timrå
Omgång 28
5/12 19:00 Södertälje - Leksand
Omgång 29
8/12 19:00 Leksand - Linköping
Omgång 30
10/12 15:00 Brynäs - Leksand
Modo borta och Linköping hemma blir tufft men törs man hoppas på 12 p :-)
Sv: Daniel Hermansson till Brynäs
Alisandali: Tyvärr ...så har väl Brynäs också slarvat bort några talanger genom åren. Se bara på Nicklas Danielsson som ett exempel...
Sv: Färjestad - Leksand......
mattias - 74:
Sälj den där ryssen nu gjorde Fbk 4 - 2. Leksand var på gång....
Sälj den där ryssen nu gjorde Fbk 4 - 2. Leksand var på gång....
Sv: Färjestad - Leksand......
mattias - 74:
Klantigt av ryssen.. 2 minuter... har inte masken sålt honom???
Klantigt av ryssen.. 2 minuter... har inte masken sålt honom???
Sv: Färjestad - Leksand......
mattias - 74: Vi är nog inte tillräckligt bra , bra lag brukar ha tur .
Sv: Färjestad - Leksand......
mattias - 74: synd att vi inte kan hålla oavgjort ett tag...
2-1, Rhodin..
2-1, Rhodin..
Sv: Färjestad - Leksand......
mattias - 74: 11-3 i skott. Verkar som om det blir en hård match ikväll. Duba får kämpa ihop med backarna och hoppas på lite tur...
Sv: Omröstningar i Leksands Gästbok
Här är resultaten av den senaste omröstningen :
Vinst mot Mora! Hur går det i dubbelmötet mot FBK ?? Röster
6 klara :-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,1 (3.3%)
Åtminstone 3 p skall vi väl i alla fall ta. 14 (46.7%)
Tror FBK tar båda 2 tyvärr :-( ,,,,,,,,,,,,,,,,9 (30%)
Skiter i eran omröstning! ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,6 (20%)
Och ni som vill titta på gamla omröstningar , hänvisas ni till mitt filarkiv .
Där jag kommer att lagra dom .
Vinst mot Mora! Hur går det i dubbelmötet mot FBK ?? Röster
6 klara :-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,1 (3.3%)
Åtminstone 3 p skall vi väl i alla fall ta. 14 (46.7%)
Tror FBK tar båda 2 tyvärr :-( ,,,,,,,,,,,,,,,,9 (30%)
Skiter i eran omröstning! ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,6 (20%)
Och ni som vill titta på gamla omröstningar , hänvisas ni till mitt filarkiv .
Där jag kommer att lagra dom .
Sv: Färjestad - Leksand......
MRMILAN: jag tror nog att vi kan störa FBK ganska rejält, och blir inte förvånad om vi kan få med oss en pinne. En trepoängare tror jag inte på, men det blir i vilket fall som helst ingen utklassning från FBK:s sida. 5-3 till FBK blir mitt tips, sista målet i tom kasse av Jörgen Jönsson.:/
Sv: Färjestad - Leksand......
mattias - 74:
mitt tips är att FBK vinner med 5-1 tröstmålar gör Elias
mitt tips är att FBK vinner med 5-1 tröstmålar gör Elias
Sv: Färjestad - Leksand......
Bafucin:
Dagens domare
VINNERBORG, Marcus
ULRIKSSON, Fredrik
SVENSSON, Per
Dagens domare
VINNERBORG, Marcus
ULRIKSSON, Fredrik
SVENSSON, Per
Sv: Färjestad - Leksand......
brynästigern:
Nu verkar det som om Niklas Persson missar matchen idag..
Se länk..
Nu verkar det som om Niklas Persson missar matchen idag..
Se länk..
Sv: Daniel Hermansson till Brynäs
Alisandali:
Kanske som är på god väg nu Thomas eftersom Ullman och Bröms förlängt över åtminstone 1 år. Vem blir nästa?? Ritola ?
Kanske som är på god väg nu Thomas eftersom Ullman och Bröms förlängt över åtminstone 1 år. Vem blir nästa?? Ritola ?
Daniel Hermansson till Brynäs
Ännu en av Leksands unga talanger som slarvas bort , när F.. ska dom lära sig att ta vara på ungdommarna ??
Se länk.
Se länk.
Sv: Färjestad - Leksand......
Bafucin:
Ja verkligen.. Calle och Oscar kommer säkert få röda mattan utrullad och stående ovationer av Karlstadspubliken .-)
Ja verkligen.. Calle och Oscar kommer säkert få röda mattan utrullad och stående ovationer av Karlstadspubliken .-)
« Föregående · 627520 · Nästa »