« Föregående · 631192 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Leksand - Timrå!!
mattias - 74:
Felet är att de är inte bättre än så här. Spelar materialet håller inte
Felet är att de är inte bättre än så här. Spelar materialet håller inte
Sv: Leksand - Timrå!!
omg gammle leksingen andreas karlsson gjorde 4 mål mot färjestad idag...varför tog vi inte hem han :S han är en av dom bästa i elitserien iår!!
Sv: Leksand - Timrå!!
Dream Team:
Tack för det.. Känns skönt att Leksand är på gång nu men vad är felet i Timrå?
senaste 11 matcherna 1 st 3 poängare.... !!!!!
Tack för det.. Känns skönt att Leksand är på gång nu men vad är felet i Timrå?
senaste 11 matcherna 1 st 3 poängare.... !!!!!
Sv: Leksand - Timrå!!
Projta:
Leksand är alltid stenklara på lången :-) sedan få du tolka det hur du vill :-)
Leksand är alltid stenklara på lången :-) sedan få du tolka det hur du vill :-)
Sv: Leksand - Timrå!!
mattias - 74: Aaa idag blir det seger, har t.o.m tippat på leksand idag!
Så det är väll säkra pengar att ta hem =)
Så det är väll säkra pengar att ta hem =)
Leksand - Timrå!!
Dags för en ny match i hemmahallen :-)
Tror att leksand får revansch för senast och vinner med låt säga 3 - 1
Domare är Patrik Sjöberg och han är väl ok :-)
Tror att leksand får revansch för senast och vinner med låt säga 3 - 1
Domare är Patrik Sjöberg och han är väl ok :-)
Sv: Modo - Leksand
Alisandali:
Vore inte så dumt om leksand började göra mer 1 eller två mål per match.
Tips 3-1.
Vore inte så dumt om leksand började göra mer 1 eller två mål per match.
Tips 3-1.
Sv: Modo - Leksand
mattias - 74: Då får jag passa på att gratulera er till att ni äntligen gjort 40 mål i årets elitserie! ;-)
Sv: Modo - Leksand
Stigsson:
haha ja men att göra mål borta är en bedrift om man håller på leksand :-)
haha ja men att göra mål borta är en bedrift om man håller på leksand :-)
Sv: Modo - Leksand
Projta: "Det är nå stort på gång nu"
Var det för att Leksand gjorde mål överhuvudtaget som du gjorde denna kommentar?
Var det för att Leksand gjorde mål överhuvudtaget som du gjorde denna kommentar?
Sv: Modo - Leksand
nr19 Brus: Dels var det skönt att modo lyckades kvittera och Leksand kan väll ta sina 3 poängare mot Almtuna nästa år istället
Sv: Modo - Leksand
mattias - 74:
Hur går det för Leksand ikväll då?
Håller ni tre poäng?
Hälsa Lückner.
Hur går det för Leksand ikväll då?
Håller ni tre poäng?
Hälsa Lückner.
Sv: Modo - Leksand
Projta:
Ta det lungt nu... Sopan österby är utvisad för andra gången. Jag säger ingenting än
Ta det lungt nu... Sopan österby är utvisad för andra gången. Jag säger ingenting än
Sv: Modo - Leksand
norrland:
Kommentatorn på webradion är det taffligaste jag hört.. Han säger hela tiden att leksands mål gjordes av C steen, sedan säger han att C steen blev av med ass p.. :-)
Bicek är tydligen målskytt
Kommentatorn på webradion är det taffligaste jag hört.. Han säger hela tiden att leksands mål gjordes av C steen, sedan säger han att C steen blev av med ass p.. :-)
Bicek är tydligen målskytt
Sv: Modo - Leksand
mattias - 74: Ja det skulle sitta jäkligt skönt med en trea. Sedan är det ju bara en bonus om DIF-SKK delar på poängen. Då är vi snart ikapp :-)
Sv: Modo - Leksand
norrland:
absolut, Vi har spelat jämnt mot Modo så jag tror stenhårt på mina grabbar :-)
absolut, Vi har spelat jämnt mot Modo så jag tror stenhårt på mina grabbar :-)
« Föregående · 631192 · Nästa »