« Föregående · 907198 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Nationalsången slopas
Alisandali: ännu en källa som gör gällande att Friesen ska göra Belfour sällskap i leksand
Sv: Nationalsången slopas
Alisandali: då får vi hoppas på att ni stannar i allsvenskan då så ni slipper sången då ;)
Sv: Nationalsången slopas
PappaKeno: Skönt att skiten slopas har inget på en match mellan två Svenska lag att göra , det är bara en efterapning av NHL .
Nationalsången ska enbart spelas om man möter motståndare från ett annat land , och helst ska den bara spela på Landslagsnivå och inte på klubbnivå .
Nationalsången ska enbart spelas om man möter motståndare från ett annat land , och helst ska den bara spela på Landslagsnivå och inte på klubbnivå .
Sv: Nationalsången slopas
leksandboy: håller med dig även om du är leksing ;) som tur är får vi i elitserien iaf höra den ;)
Sv: Nationalsången slopas
mattias - 74: Jag tycker det är synd att man tar bort nationalsången!, Det är en speciell känsla att höra den innan matchen drar igång!
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Lite info som jag skrev på Superstars forumet:
Info om Jeff Friesen:
www.tsn.ca/nhl/teams/players/bio/?id=1525&hubname=nhl
Såhär skriver TSN om Friesens fördelar:
"Is one of the fastest skaters in the NHL, which continues to make him a threat on the ice. Usually raises his level of play come playoff time."
Nackdelar:
"Has not lived up to offensive expectations. Can be lazy at times. Is too streaky in terms of production."
Potensial: Third line left wing.
_________________________________________________________________
Ang.Petrovicky så har han gjort 194 poäng (85mål, 109ass) på 206 matcher i Schweiziska ligan! Imponerande!
_________________________________________________________________
TSN om Belfour: www.tsn.ca/nhl/teams/players/bio/?id=628&hubname=nhl
_________________________________________________________________
PS: håller på luskar på Amerikanska sidor ang Friesen!
_________________________________________________________________
PS2: skulle sitta fint med Petrovicky den yngre också,
ser ut att inte få nått kontrakt!
www.tsn.ca/nhl/teams/players/bio/?id=1199&hubname=nhl
_________________________________________________________________
Info om Jeff Friesen:
www.tsn.ca/nhl/teams/players/bio/?id=1525&hubname=nhl
Såhär skriver TSN om Friesens fördelar:
"Is one of the fastest skaters in the NHL, which continues to make him a threat on the ice. Usually raises his level of play come playoff time."
Nackdelar:
"Has not lived up to offensive expectations. Can be lazy at times. Is too streaky in terms of production."
Potensial: Third line left wing.
_________________________________________________________________
Ang.Petrovicky så har han gjort 194 poäng (85mål, 109ass) på 206 matcher i Schweiziska ligan! Imponerande!
_________________________________________________________________
TSN om Belfour: www.tsn.ca/nhl/teams/players/bio/?id=628&hubname=nhl
_________________________________________________________________
PS: håller på luskar på Amerikanska sidor ang Friesen!
_________________________________________________________________
PS2: skulle sitta fint med Petrovicky den yngre också,
ser ut att inte få nått kontrakt!
www.tsn.ca/nhl/teams/players/bio/?id=1199&hubname=nhl
_________________________________________________________________
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
mattias - 74: tror han fick en tackling, men är inte säker...
Ännu större behov att ta in en till spelare ;)
Ännu större behov att ta in en till spelare ;)
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Diaz:
Trist med Bellmare men det är ju så med vissa spelar i Leksand att de går sönder under försäsongen .
Klent virke ?
Trist med Bellmare men det är ju så med vissa spelar i Leksand att de går sönder under försäsongen .
Klent virke ?
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
mattias - 74: Ja jag såg det tidigare idag, men om det nu är så att Friesen är påväg, så tror jag det kommer ta tid innan kontrakten är klart!
Men vem vet, det kanske blir en BOMB imorgon :D
Hoppas kan man alltid!
Ps. tycker som om Bellemare ang hans skada, han var ju i hans livs
form nu under försäsongen!
Men vem vet, det kanske blir en BOMB imorgon :D
Hoppas kan man alltid!
Ps. tycker som om Bellemare ang hans skada, han var ju i hans livs
form nu under försäsongen!
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Db_04:
enligt den här länken så skall ju friesen redan skrivit på för Leksand.
Hur pass allvarligt skall man ta den här sidan ?
Titta långt ner under players signed overseas !
enligt den här länken så skall ju friesen redan skrivit på för Leksand.
Hur pass allvarligt skall man ta den här sidan ?
Titta långt ner under players signed overseas !
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
mattias - 74: skitkul om kenny :D haha
men vad blev resultatet?
Swehockey verkar inte ha hängt med!?
men vad blev resultatet?
Swehockey verkar inte ha hängt med!?
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
mattias - 74: Fick inte Rögle pisk med 0-6 mot Borås igår..? Svänger snabbt i sportens värld.
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Hemskt detta!
Martin Cech : www.eliteprospects.com/player.php?player=3734
Omkom i förrgår i en bilolycka. Var bara 31 år.
Martin Cech : www.eliteprospects.com/player.php?player=3734
Omkom i förrgår i en bilolycka. Var bara 31 år.
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
mattias - 74: hittade en sida med alla free agents...
www.geocities.com/floridapanthers2000/free2007.html
www.geocities.com/floridapanthers2000/free2007.html
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Alisandali:
Här hittad ejag också en intressant artikel om Friesen ??
Se länk
Här hittad ejag också en intressant artikel om Friesen ??
Se länk
Sv: Leksand - Skövde 6 sep, 19.00
mattias - 74: Nej , Elof är kungen bland backarna .
I länken hittar ni passningsläggare + lite mera .
I länken hittar ni passningsläggare + lite mera .
Sv: Leksand - Skövde 6 sep, 19.00
Diaz: 19.46, 2-5 Elofsson, öppet mål Slut. Skotten i 3e, 6-16, totalt 28-42.
Sv: Leksand - Skövde 6 sep, 19.00
mattias - 74: känns inte så kul med BARA 4-2efter 2perioder närman spelat bra emot mora/timrå.. men men sånt e livet.
Sv: Leksand - Skövde 6 sep, 19.00
Db_04:
Problem var orde sa Bull . Nu är det 2 - 4 ketchup i sista ??
Problem var orde sa Bull . Nu är det 2 - 4 ketchup i sista ??
Sv: Leksand - Skövde 6 sep, 19.00
Diaz: 18.33, 2-1 Tomas Andersson PP2
Och första perioden är slut , 12-9 i skott
Och första perioden är slut , 12-9 i skott
Leksand - Skövde 6 sep, 19.00
Går matchen på nån radio, visas målgörningen nånstans?
Tippar 7 - 1 till Leksand! Juha Lind gör 3 poäng :)
Tippar 7 - 1 till Leksand! Juha Lind gör 3 poäng :)
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
mattias - 74:
Christopher Lindholm var ju också hyfsat talangfull. Han spelar också i Skövde.
Christopher Lindholm var ju också hyfsat talangfull. Han spelar också i Skövde.
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Db_04:
Ser att den gamle Leksand och Borlänge spelarren Michael Englund spelar i kväll för skövde.
Också en av dessa talanger som inte blev mer än en halvdan hockeyspelare.
Ser att den gamle Leksand och Borlänge spelarren Michael Englund spelar i kväll för skövde.
Också en av dessa talanger som inte blev mer än en halvdan hockeyspelare.
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Diaz:
Om du nu vill fortsätta tjata om min lilla, lilla percysniffning så får jag väl berätta varför jag kände den. Jag citerar från artikeln:
"- Det är jag som ligger bakom värvningen av Ed Belfour, säger mångmiljonären från Leksand."
"Jag känner en agent, som jag inte vill avslöja namnet på, som jobbar med bland andra Belfour och fick koll på honom den vägen, säger Ejendal."
"Jag pratade själv med honom i fredags och han är bra, en kostymkille. Jag har också tagit referenser på honom. Det ska inte bli några problem, han är affärsman, säger Ejendal."
"Killen som ni skrev om sist (Jeff Friesen, forward, senast i Calgary) skulle vara intressant att få hit. Men jag har inget nytt på gång."
Mycket "jag" blev det över huvud taget i den där artikeln. Klar percydoft på det också.
Dessutom undrar jag om den här Per-Olof verkligen har hockeykompetensen att hitta rätt spelare, med rätt kompetens och rätt karaktär? Mycket möjligt att han har, jag har ingen aning (men varför är han då inte sportchef?). Men om inte: Percy Ejendal! :-)
Om du nu vill fortsätta tjata om min lilla, lilla percysniffning så får jag väl berätta varför jag kände den. Jag citerar från artikeln:
"- Det är jag som ligger bakom värvningen av Ed Belfour, säger mångmiljonären från Leksand."
"Jag känner en agent, som jag inte vill avslöja namnet på, som jobbar med bland andra Belfour och fick koll på honom den vägen, säger Ejendal."
"Jag pratade själv med honom i fredags och han är bra, en kostymkille. Jag har också tagit referenser på honom. Det ska inte bli några problem, han är affärsman, säger Ejendal."
"Killen som ni skrev om sist (Jeff Friesen, forward, senast i Calgary) skulle vara intressant att få hit. Men jag har inget nytt på gång."
Mycket "jag" blev det över huvud taget i den där artikeln. Klar percydoft på det också.
Dessutom undrar jag om den här Per-Olof verkligen har hockeykompetensen att hitta rätt spelare, med rätt kompetens och rätt karaktär? Mycket möjligt att han har, jag har ingen aning (men varför är han då inte sportchef?). Men om inte: Percy Ejendal! :-)
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Barbapappa: Då har han lärt Läck allt han kan å lite till så då får han åka hem.
"Man vill ju va som duuuu, kom igen katten, de svänger ju".
Nån som ska se # 27 i Leksandsdressen i Skövde i mörrn?
Ja komma, ja komma.
"Man vill ju va som duuuu, kom igen katten, de svänger ju".
Nån som ska se # 27 i Leksandsdressen i Skövde i mörrn?
Ja komma, ja komma.
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
mattias - 74:
absolut hade han fått mer i nåt nhl lag men å andra sidan så hade han knappast fått förstaspaden utan han hade fått nöja sig med att spela andrafiolen, och det är något som "inte" han kan acceptera.
Jag ser denna värvningen som en bra värvning för leksand.
Men frågan är väll om inte detta är en kupp/ protest av Belfour för att visa Nhl lagen att dom gör fel.
sedan är det så att han håller extremt hög klass för att (bara) spela i allsvenskan.
men om ni skulle gå upp i år skulle han då klara av elitserien? Karln är trotts allt 42 år + 1 om ni går upp.
absolut hade han fått mer i nåt nhl lag men å andra sidan så hade han knappast fått förstaspaden utan han hade fått nöja sig med att spela andrafiolen, och det är något som "inte" han kan acceptera.
Jag ser denna värvningen som en bra värvning för leksand.
Men frågan är väll om inte detta är en kupp/ protest av Belfour för att visa Nhl lagen att dom gör fel.
sedan är det så att han håller extremt hög klass för att (bara) spela i allsvenskan.
men om ni skulle gå upp i år skulle han då klara av elitserien? Karln är trotts allt 42 år + 1 om ni går upp.
Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
wap.hockeysnack.com
Diaz: Ang Percys inköp så kan det väl bero på att han har tillhört styrelsen i många år. Rätta mig om jag har fel. Ejendal vill bara undvika att eran rink blir ett lager ;-)
Diaz: Ang Percys inköp så kan det väl bero på att han har tillhört styrelsen i många år. Rätta mig om jag har fel. Ejendal vill bara undvika att eran rink blir ett lager ;-)
« Föregående · 907198 · Nästa »