Linköpings HC

7298 inlägg · 775 ämnen

Nyförvärv?

954558 · » Till forumet


Sv: Nyförvärv?
spud: verkar inte bättre...
Kommentera

Sv: Nyförvärv?
distanserad: Har Chicago värvat mange som maskot eller?
"- Han har varit väldigt, väldigt professionell i sin framtoning och attityd och passar bra in i vårt omklädningsrum och ger oss energi när det behövs, säger Tallon till Chicago Tribune."
Kommentera

Sv: Nyförvärv?
mok: Jo precis. Det var min poäng.
Kommentera

Sv: Nyförvärv?
mok:
Absolut!!är han värd all lycka "over there"men kommer han hem är han sååå välkommen!!
Ikväll är det väl dags att vända trenden i Ö-vik !!
Kommentera

Sv: Nyförvärv?
distanserad: Mange är väl värd all lycka på andra sidan pölen
Kommentera

Sv: Nyförvärv?
distanserad: Tror tyvärr vi kommer få se Mange inom en inte allt för lång framtid. Tyvärr får man väl säga.
Kommentera

Sv: Nyförvärv?
Vicke_LKPG: Jo, sant. Men då får det allt vara lite mer än en "hyfsad" dussinlirare. Men det är klart. En renodlad PP back skulle behövas. Så sant så sant.
Kommentera

Sv: Nyförvärv?
distanserad:
Har ingen koll på marknaden men om det poppar upp någon hyfasat offensiv back tycker jag att Cluben ska kolla på honom.

Visst det funkar väl bra nu men det ser ju lite kärvt ut i PP ibland..

Kom hem MANGE!
Kommentera

Nyförvärv?
Sitter och funtar lite på om vi skulle behöva förstärka någon i Januari. Kan inte riktigt hitta nåt argument för att vi skulle behöva det (om nu inte Mange skulle komma hem). Frammåt ser det ju ljust ut och sparkapital finns i zacke, Mattias mfl. Bakåt tycker jag de spelat upp sig avsevärt under hösten.

Jag säger Nej. Finns inget intressant på marknaden som skulle tillföra något tror jag. Vad tror ni?
Kommentera

954558 · »