Chief: Ibland kan det ju bli lite problem om man ska monopolisera färger. Vore väl konstigt om endast borgare vore de som hade möjlighet att blåfrysa och blåljuga, exempelvis.
Röd, tja möjligtvis en liten rodnad när Anders Lundin sträcker fram mikrofonen för allsångssjungande.
Det värmer att dyka in här efter en hård(!?) helg och upptäcka all den hatkärlek och omtanke som har flödat... :)
..och jo då, vita lejon finns i allra högsta grad. I många olika upplagor. Fast det är klart, den inbitne förortsbon kanske bara tror på sådant som den har sett med egna ögon i 08-området?
Paddan: Tja, inte vet jag. Fråga 1-11. Själv har jag faktiskt KÖRT traktor! *stolt* Så, även om jag inte har något LRF-kort kan jag ju alltid påpeka det faktum inför Axa-inkvisitionen.
Japp här var det kladdat rejält... ;) Tar för lång tid att sudda, dessutom nyktrade jag till genom att förstå era tankegångar när jag läste egenom det hela, så jag tror jag låter det stå kvar som medicin helt enkelt...
Paddan: Vilket bara bevisar min tes om att modeorakel inte är att lita på. Tänk Jean Paul Gaultier så förstår du... Hm, undrans om man kunde få LHC att spela i strutbehåar? ;) Du låter för övrigt förvånad, trodde du att östgötar inte fick korsa landskapsgränsen?
Tuffast i Pellefant var Lakritstrollet, sådeså!
Så du menar att ni ska släppa Louis Vuitton-handväskorna ni spelat med de senaste säsongerna?
Nu ska jag släppa tangentbordet och göra ett litet avbrott. Tjing på dig Paddel!
Chief: Nepp, man kunde se att en av männen hade en sån där urtjusig kreation i väderbitet Pellefantblå färg som utnämndes till en av elitseriens snyggaste tröjor.
Äh, nästa år kommer vi att ha röda gröna och vita Louis Vuitton märken på våra tröjor, då jäklar ska vi vinna!
Larionov: Det där får mig att tänka på Glenn Killing i Manegen, har jag för mig. Gå, gå, gå ner på stan klubba pensionärer...eller något sånt. Stoppa omoralen i musiken, stoppa den!
Chief: Vicken marknadsidé! I pausarna ordnar man en liten vak i isen, åsså for publiken tävla i sälklubbning, eller, som det skulle heta i Linköping: Sälclubning. Skinnen får man ta med sig hem, flest pälsar efter säsongen vinner.
Larionov: Märkligt, det var just det jag trodde att han gjorde också. Annars kan man enkelt konstatera att LHCs backbesättning mm är ett par gram tyngre än MoDos och några mm längre.