bobbe: Renberg är riktigt dålig.Var samma visa i match ett.Man kan tycka att han som lagkapten ska kunna visa lite mer. Dessutom måste vårat PP-spel skärpas till.Visst, ni är väldigt bra i Boxplay, men så här dåligt får det inte vara.Vi kommer ju knappt in i eran zon.
Detta inlägg kommer att hamna på min topp tio över dom bästa inlägg jag läst på HS genom tiderna. Vad jag, trots det långa inlägget, inte riktigt förstår är hur man kan bli så glad över en suddenförlust i en kvartsfinal?
bobbe: Tror ni går till final, så det var en nitlott med att få er i kvartsfinalen. Tror det blir 4-2 till LHC, hoppas på att får fel men på förhand är nog procenten 70-30 i överläge för LHC.
jens magnusson: Stämmer. Domaren var usel. Speciellt när Mange gled över blå, drog en fbk:are och skulle lägga in pucken i kassen. Då blåste "hemma domaren" offside. TV-reprisen visade att även om alla tre domare blundade så kunde man lyckas få det till offside. 2 stod still utanför blå, mange hade pucken 2 meter framför sig.
Vad vill jag säga? Jo att det var lika illa åt båda hållen.
jens magnusson: Känns ändå som du är bitter över förlusten. nej LHC kanske inte är så mycket bättre än FBK men igår måste dom ju vart det och säkerligen så blåser domarna fel, fast dom brukar göra det åt båda håll men ibland har man svårt att se det när man har supportercyklopet på sej :)
mok: jag kan säga på en gång att LHC inte är mycket bättre än FBK. Domaren dömde fel massa gånger, som när han blåste av för icing, när pucken var 3 meter ifrån.
Jag vet varför Linköping vann igår...Det var på grund av Den finska Domaren. Det är klart den domaren håller på LHC för laget består ju bara till mest av del av finnar....
Peja: Tror både LHC och Roger Melin behövde någon annan som tog över efter fyra år. Roger har gjort ett jättebra jobb med LHC, men han såg nog att han ville ha en ny utmaning. Inspiration är ju viktigt för att han ska göra ett bra jobb.
Jag tror att Melin drar till Schweiz om någnn toppklubb där vill ha honom det vill säga. Han säger ju det i intervjuer och det är överlägset mest pengar där.
lhcsebbe: Han verkar inte vara så aktuell tyvärr, men det skulle ju inte vara helt fel. Det blir nog Kenta Johansson om man nu ska lita på Aftonbladet m.fl.
Hur som helst - nu är jag nykter och ska nyktert tippa dagens fajt.
Luleå - LHC: 1-8
ÅTTAETTÅTTAETTÅTTAETT!!!