distanserad: Sorry, trodde först du var en av de pateterna som roar sig med att dissa lag som det just gått dåligt för. Men eftersom du är LHCsupporter så var det fullt legitimt. :)
Ja, tyvärr lär det rankas som ett av lågvattenmärkena denna säsong.
El Maco: Förstår faktiskt inte riktigt vart du vill komma med det där? Men det är väl ändå en himla stor skillnad på Frölunda som låg 11a och knappt klarade att vinna och Linköping som ligger 5a???
mok: ...med tre poäng ner till åttondeplatsen (kan i princip vara noll efter dagens match) och med en nia i form av Frölunda som ångar på värre än tåget. Jag förstår att folk börjar bli oroliga, med tanke på hur spelet och matcherna har sett ut under större delen av säsongen.
Vicke_LKPG: Jag håller med dig , känns väldigt surt just nu! Vi måste bara ta TRE poäng i kväll nåt annat finns inte!!! Vad det gäller G Persson kan han nog snart hänga löst om det inte börjar gå bättre,för vi har ju jättebra spelare!! Men som sagt vinst ikväll!!!
Ja vad ska man tro om kvällens match då?Vi kan mycket väl ta tre poäng,men lite ovisst känns det allt!!det måste till bättre försvarspel än sist och mål i powerplay!!min gissning/förhoppning 2-1 tillCluben
Jaha vad tror ni om kvällens match då? Själv tror jag på vinst med4-2,men då måste vi spela bättre än förra matchen...som inte var nån höjdare precis!!!
Vicke_LKPG: verkar dock som vi får vara nöjda med 1 poäng. Får man tro webradion så var ju LHC helt överkörda i sista perioden och lirade endast på kontring. Säker på att Bobbe sprider lite ljus över situationen snart...
bobbe: Om du går ut och ställer dig utanför arenan, vad är känslan då? Min fingertoppskänsla säger klar HV-seger med 1-3. Fast då återstår det att se om jag har någon känsel kvar i fingertopparna.
Jaha, dags för våra "vänner" från Småland att besöka Cloetta Center, tror på en tuff och tät match där vårat kära lag LHC går segrande ut och vinner med 2-1.