distanserad: ha ha funkar bra oxå!!,dans med svåra steg är slående!! eller annars:stackars mannen med medaljen(som bara putsar sina minnen) Men skämt åtsido imorgon krossar vi LulEåå
distanserad: Beror väll helt och hållet på hur kontraktet var skrivet , skrevs kontraktet att det rivs om han åker över så är det ju inge konstigt med att han inte måste spela för er
Inte lite konstigt om han inte skulle vara aktuell för LHC? Grusigt och grinigt efter han stack eller? Märkligt att det inte finns en klausul som säger att LHC ska ha honom om han inte tar plats i NHL. Märkligt.
KRÄKS på kvällstidningsjournalistik skriven av folk som inte ens ser matcherna.
Wennerholm: \"Linköping är starka framåt, men inte lika starka bakåt. Nu gick Andreas Pihl sönder också, misstänkt ledbandsskada i knät. Men det är helt klart att Magnus Johansson lämnat ett stort hål efter sig.\"
Kära Wennerholm. Ta dig tid nån gång och faktiskt se en match och förlita dig inte bara på vad dina fördruckna kollegor skriver. LHC är INTE sämre bakåt - de har möjligtvis lite sämre OFFENSIVA backar - inte DEFFENSIVA. MUPP.
Eftersom det är så dött här så tänker jag smutsa ner sidan med mitt tabelltips för kommande säsong. Säsongens flipp blir LHC tillsammans med SSK. Floppen blir FBK ut i kvarten, samt Luleå ut ur Elitserien.
mok, bobbe: Mjae, drar inga växlar alls vad gäller försäsong. Det positiva är väl att LHC fick lite självförtroende och att första linen spelar ihop sig mer och mer. Visst frölunda är nertränade. Det blir vassa som fan i år, helt säker på det.
KROSS... Den rubriken var mest ironi, lånad från... minns inte längre, men förmodligen aftonbladet eller nåt annat roligt.
Semesterlunken börjar dock så smått övergå i lätt premieärnerver. Kör igång nång gång.. :)
Men jag står för det allafall..Du är så mindre begåvad så du förstår inte..
Hedvig...
Var inte så ledsen för eran förlust ikväll..Krama om din kusin i stället...