zigge: Vem bryr sig? Alla som varit på krogen i Sverige och i Linköping i synnerhet känner väl igen sig i önskan att vilja slå ihjäl dörrvakter..? Det är ju inte direkt raketforskare som brukar möta en där. Sen att det bokstavligten inte är meningen att genomföra sina hot tror jag Janne kan skriva under på likväl.
Full är ju varje myndig människas rättighet att vara i Sverige så länge det inte förbjuds.
distanserad: Byter Ni ut o bygger om ALLA era sidor nu? White Lion är under ombyggnad.O tränarn på dekis, kastad i fyllecell. Vilken start!! (OBS IRONI!!!)
Noterade också att Burk tydligen inte imponerar...
"Burke Henry provspelar för Linköping. Är han kvar i Linköping efter omgång 20 av elitserien lovar jag att hylla Luleå i tio raka blogginlägg. Han var inte värdelös - men nästan. Han höll definitivt inte elitserieklass. Jag har ingen aning var sportchef Johan Hemlin hittat Burke."
Uddan: Aftonbladet är alltid lika snabba när de "avslöjar" saker... men det är klart, de kanske inte ser lokaltidningarna som en källa? :P
Bonäs norra: Liket är en trevlig kille som gör ett gott dagsverke. Lite av en måltjuv som de flesta känner till, men han är inte världens effektivaste. Mycket av hans framgångar tillskrivs av många en viss Tony Mårtensson...
...men jag tror att han kommer att göra en bra säsong i Mora med mer istid och rätt omgivning. En logisk flytt för alla parter, i mitt tycke.
distanserad: Hur är lindström? Ni som har sett honom i cloetta? Jag kan tänka mig att ni når ändä fram 07 08 nu när ni har fått finalrutin och vi kanske kan passera kvarten
Mm, han är ju inte klar än men jag hoppas. han skulle betyda oändligt mycket mera för mora än för linköping. sen är det aldrig roligt som supporter när dom sticker. men jag ser fram emot hårda bataljer med er i vinter. ska besöka cloettacenter då.
för övrigt undrar jag vad det är för ärthjärnor (2 st) som har röstat på Phil som hetaste nyförvär... jisses.. jag blir förvånad om han tar plats. Mattias är naturligtvis vårt hetaste hetaste hetaste alla kategorier hetaste nyförvärv.
Tomas Surovy klar för NHL(rykten säger Phoenix Coyotes)
Mycket tråkigt, men som redan nämnt vi har ju fortfarande en riktigt bra forwardssida med elelr utan Surovy. Nu kanske vi kan lägga lite mer krut på en bra back.
bobbe: Det är ju annars det som brukar vara det roligaste med den första isträningen, att se hur stappliga första skär de eventuellt tar.
Fast, det är klart, nuförtiden ska ju isträningarna vara stora happenings inför tusentals åskådare där spelarna gör några halvljumma försök att se ut som att de istränar.
Tacka vet jag en gråkall tisdagsförmiddag i Kempehallen med ett knappt tiotal åskådare, men med en rent ut sagt helvetisk träning istället