« Föregående · 380157 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan: Ha - du och Portello är synkroniserade mentalt just nu!
Ojoj, nu hade pingen farligheter, men halva laget hento stod i vägen förutom då pingen pangade i stolpen.
Håll emot nu! Ni har ju spelat så bra att pingen inte är värda att ta någon ledning alls; tvärtom! F-n, nu åker sandström.
Nu vill jag ha ett offensivt BP där pingen inte ens kommer in i zon. Och sedan är det vår tur!
Ojoj, nu hade pingen farligheter, men halva laget hento stod i vägen förutom då pingen pangade i stolpen.
Håll emot nu! Ni har ju spelat så bra att pingen inte är värda att ta någon ledning alls; tvärtom! F-n, nu åker sandström.
Nu vill jag ha ett offensivt BP där pingen inte ens kommer in i zon. Och sedan är det vår tur!
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
LL: Froza Rosén dårå.
Jisses, stolpskott i Pingarenan nyss. Tack för det och för att den inte gick ett par centimeter åt fel håll.
Jisses, stolpskott i Pingarenan nyss. Tack för det och för att den inte gick ett par centimeter åt fel håll.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Portello: Appselut! Kapus har haft en del chanser. Vore kul på flera sätt om han fick sätta den!
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Liam Devlin: Det står 1-0 i samtliga övriga ES matcher. Det är våran förbannade plikt att bryta mönstret och se till att det snart står 0-1 i Pingarenan.
Kämpa nu älsklingar!
Kämpa nu älsklingar!
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
LL: Bara du själv leder publiken i "Skandal, skandal, en do-ma-re-skandal!"
Det skulle vi aldrig klara, det kräver en specialist.
Det skulle vi aldrig klara, det kräver en specialist.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Liam Devlin: 1-0 till alla hemmalag förutom Linköping då. Där ska det bli 0-1.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Egentligen är det lite tragikomiskt att behöva säga så här, men det var väldigt länge sedan vi gjorde en så bra bortamatch att vi håller nollan i (så här långt) nästan halva matchen...
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
LL: Puh, plötsligt exploderar pingen, men hento är halva laget. Nu PP för Lule. . . .1-0 För helvette! Go, Rönken!
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan: Tycker att det låter som Husse har varit bra i kvällens match jätte kul.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
nappen: men nu kompenserar han. Varannandomaren slår till igen! Det hjälpte nog att bulan klagade på honom?
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan: He he, LL kan ta det lugnt. Vi avlastar honom genom att köra hans klassiker i kör!
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
lizzard: Klantigt. För många spelare på planen i detta skede.
Tittar lite på våra 81,77% i Penalty Killing..
Tittar lite på våra 81,77% i Penalty Killing..
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
lizzard: Teglet är grymma! Kommer att plocka slutspelsplatsen av antingen MooDoo eller Pölsan.
Men visst låter det som Lule kör bra? Svårt att tro att det är det lag som tagit mest pinnar i elitserien senaste månaderna, som spelar hemma mot det lag som tagit ungefär minst, och definitivt omycket på bortais.
Shit. En ny luleutvisning, för SEX MAN FÖR HELLLVETTE!
Men visst låter det som Lule kör bra? Svårt att tro att det är det lag som tagit mest pinnar i elitserien senaste månaderna, som spelar hemma mot det lag som tagit ungefär minst, och definitivt omycket på bortais.
Shit. En ny luleutvisning, för SEX MAN FÖR HELLLVETTE!
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
lizzard: Onödigt att dra på sig ett lagstraff. Måtte det inte bli mål.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Albert Hall: haha, norrmannens extremt tydliga uttal av Mäntylä nyss var lite kul.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan: Albert är vänligeten själv! jag missade första minuten, men lule verkar gå bra?
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Liam Devlin: Någon måste ha messat kommentatorerna och påpekat att det inte heter Myntylä och Fabrikius.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
nappen: Mm, förstod det sedan jag skrivit. Och nu kopllades de bort, så man får inte höra lokalnyheter över pingen, typ asta larsson har vunnit en luffare på matchprogrammet, d v s en slang, utan bröd, men med såväl ketschup som senap!
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
lizzard: nä, där ohåller man definitivt på Moodoo. Där får TIK gärna ta tre poäng. Dock verkar väl Moodoo vara lite av ett bogey-team för Gläfsers, så det tror jag inte att de gör.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Liam Devlin: Musiken kan man ju inte lasta komentatorerna för. Det är ju det som hörs i Stångebro som hörs i våra högtalare.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Å MooDoo ledet över Gläfsers, kan jag ju inte tycka är speciellt bra...
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
lizzard:
10-6 till oss i skott. Vi spelar för offensivt. Detta kan aldrig gå.
10-6 till oss i skott. Vi spelar för offensivt. Detta kan aldrig gå.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Nu. . .shit. Inte mål på PP 37 sekunder. Att sedan börja andra med PP brukar inte betyda speciellt god chans.
0-0 iaf. Jag tycker fortfarande att kommentatorerna är bra. Man uppfattar dem definitivt som objektiva och rättvist kommenterande?
Oj, nu kommer gessle. Inte som när råkarn väljer pausmusik.
0-0 iaf. Jag tycker fortfarande att kommentatorerna är bra. Man uppfattar dem definitivt som objektiva och rättvist kommenterande?
Oj, nu kommer gessle. Inte som när råkarn väljer pausmusik.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Hoppsan, vi vann visst skotten med hela 10-6. Det tyder på att vi i alla fall inte är utspelade :-)
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Liam Devlin: 0-0 efter första tycker att Luleå har gjort en bra första period. Nu är det bara att fortsätta att trampa på i 2:a perioden så sitter nog pucken snart.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Brynäs gjorde just 1-0. Vet inte om man ska tycka att det är bra eller dåligt. Det är bra på så sätt att det tar oss allt närmare säker mark, men vi vill ju förstås inte att Brynäs ska knipa poäng för då blir det svårare att nå slutspel. Hmm... Kan inte båda lagen förlora? :-)
Heja domarn, ut med Pingarna!
Heja domarn, ut med Pingarna!
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Portello: Det har småböljat. Jag tror att Lule varit minst lika bra som Pingen, enligt kommentatorena. Bra spel från båda sidor, och flera chanser. Rönkenkedjan gått lika bra som väntat.
Lite smånervigt, dock, med pingenchanser på sistone. Känns som det sitter något mål när som helst, men åt vilket håll som helst.
*Ryyysa*
Pingen har varit lite småfula, dock.
Lite smånervigt, dock, med pingenchanser på sistone. Känns som det sitter något mål när som helst, men åt vilket håll som helst.
*Ryyysa*
Pingen har varit lite småfula, dock.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Hmm, Fabbe utvisad - det är ta mig fasen inte speciellt vanligt. Han brukar vara ganska bra på att hålla sig på banan.
Fast oavsett vem det är som åker ut så känns det i alla fall som om vi drar på oss för många utvisningar totalt sett.
Fast oavsett vem det är som åker ut så känns det i alla fall som om vi drar på oss för många utvisningar totalt sett.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Portello: LHF verkar ha börjat bra. Den randige har upprepade gånger blundat för tacklingar i ryggen på lulingar. Ungefär så.
« Föregående · 380157 · Nästa »
Robert Nordmark gör mål igen! Helt allvarligt - nu är det dags för Strömwall att hoppa in i LHF. Då kan Tella spela back och Strömwall tar hans plats som anfallare.
Ajajaj, Janne Sandström ut för hakning... dessa jämras utvisningar som vi alltid ska ägna oss åt...