« Föregående · 415790 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Klara spelare vi en NHL lockout
Dysso:
När det gäller antalet så tror jag också att det spelar roll VILKA spelare man tar in. Titta på Modo, eller för den delen Lule, man tar in spelare som redan sommartränat med laget och i princip känner alla. Skillnad det mot att flyga in jänkare som man inte känner alls eller vet särskilt mycket om.
När det gäller antalet så tror jag också att det spelar roll VILKA spelare man tar in. Titta på Modo, eller för den delen Lule, man tar in spelare som redan sommartränat med laget och i princip känner alla. Skillnad det mot att flyga in jänkare som man inte känner alls eller vet särskilt mycket om.
Sv: Klara spelare vi en NHL lockout
Lövva:
Visst kan du ha rätt. Men samtidigt har man inte råd att tacka nej heller.
Men tänk er scenariot att det INTE blir konflikt. (Ja, jag tror nog numera också att det blir en sådan, jänkarna är dummare än jag trodde.) Många lag har ju ett par platser kvar att fylla i ett sånt läge, de "lediga" spelarnas antal sjunker som en sten. Då blir det nog huggsexa...
Visst kan du ha rätt. Men samtidigt har man inte råd att tacka nej heller.
Men tänk er scenariot att det INTE blir konflikt. (Ja, jag tror nog numera också att det blir en sådan, jänkarna är dummare än jag trodde.) Många lag har ju ett par platser kvar att fylla i ett sånt läge, de "lediga" spelarnas antal sjunker som en sten. Då blir det nog huggsexa...
Sv: Klara spelare vi en NHL lockout
Albert Hall:
Nej, men ni tar åas in 2-3 spelare. Det tycker jag är helt ok, men när det börjar bli mer så ställer jag mig ytterst tveksam.
Jag skulle inte gråta blod om HV tog in 1-2 spelare, men blir det mer så är jag inte glad, oavsett namnen på spelarna. Tar dom inte in någon så är jag nöjd ändå...
Nej, men ni tar åas in 2-3 spelare. Det tycker jag är helt ok, men när det börjar bli mer så ställer jag mig ytterst tveksam.
Jag skulle inte gråta blod om HV tog in 1-2 spelare, men blir det mer så är jag inte glad, oavsett namnen på spelarna. Tar dom inte in någon så är jag nöjd ändå...
Sv: Klara spelare vi en NHL lockout
Albert Hall: Nu kommer garanterat alla säga emot mig totalt men jag hävdar att de lagen som tjänar mest på en NHL strejk förmodligen kommer att bli Brynäs, Färjestad och HV 71.
Eftersom med strejken kommer även en ovishet. Vem vet hur länge den blir. Det kan ju bli allt mellan 1-18 månader. Vilken tryghet innebär det för klubbarna, eller spelarna???
Eftersom med strejken kommer även en ovishet. Vem vet hur länge den blir. Det kan ju bli allt mellan 1-18 månader. Vilken tryghet innebär det för klubbarna, eller spelarna???
Sv: Klara spelare vi en NHL lockout
Dysso:
Kan du säga som håller på ett lag som inte blir nämnvärt förstärkt av en massa NHL-busar! ;-)
Men visst är det en risk att överlåta allt ansvar på en massa spelare som plötsligt kan försvinna som en avlöning Men vi i Lule har som sagt inte råd att låta bli.
Kan du säga som håller på ett lag som inte blir nämnvärt förstärkt av en massa NHL-busar! ;-)
Men visst är det en risk att överlåta allt ansvar på en massa spelare som plötsligt kan försvinna som en avlöning Men vi i Lule har som sagt inte råd att låta bli.
Sv: Klara spelare vi en NHL lockout
Albert Hall:
Jag tycker att det finns ett par nanm som lyser lite extra på den där listan. Foppa och Näslund i all ära, men dom jag är mest rädd för är Holma och Sudden...
Kul att få se NHL-killarna, men säsongen känns ändå lite märklig iom att man inte vet om dom försvinner helt plötsligt. Surt för lagen som kommer ha första och andrakedjor som består av NHL-killar när NHL drar igång igen.
Jag tycker att det finns ett par nanm som lyser lite extra på den där listan. Foppa och Näslund i all ära, men dom jag är mest rädd för är Holma och Sudden...
Kul att få se NHL-killarna, men säsongen känns ändå lite märklig iom att man inte vet om dom försvinner helt plötsligt. Surt för lagen som kommer ha första och andrakedjor som består av NHL-killar när NHL drar igång igen.
Sv: Klara spelare vi en NHL lockout
Lövva:
Modo tjänar helt klart mest på strejken i nuläget, tätt följda av Frölunda tycker jag. Sedan tycker jag faktiskt att Luleå kommer om vi nu får Holma och Öhlund också vilket ju inte är helt klart. Djurgården kommer naturligtvis också att tjäna mycket, men allra mest när och om Sudden dyker upp.
Jag tror inte att det är bra att ta in alltför mycket spelare som inte känner de övriga i laget. Risken finns att det blir en främlingslegion av det hela som det kan ta månader att spela ihop. Sen kan ju konflikten plötsligt upphöra, och vips så...
Om det blir konflikt och den varar hela säsongen så undrar jag tamejfan om vi inte slipper kvalserien. Vem ska till exempel flytta Holma från framför motståndarkassen i PP?
PP1: Öhlund, Obsut, Nordqvist, Rönnken och Holma. Inte så dåligt.
Modo tjänar helt klart mest på strejken i nuläget, tätt följda av Frölunda tycker jag. Sedan tycker jag faktiskt att Luleå kommer om vi nu får Holma och Öhlund också vilket ju inte är helt klart. Djurgården kommer naturligtvis också att tjäna mycket, men allra mest när och om Sudden dyker upp.
Jag tror inte att det är bra att ta in alltför mycket spelare som inte känner de övriga i laget. Risken finns att det blir en främlingslegion av det hela som det kan ta månader att spela ihop. Sen kan ju konflikten plötsligt upphöra, och vips så...
Om det blir konflikt och den varar hela säsongen så undrar jag tamejfan om vi inte slipper kvalserien. Vem ska till exempel flytta Holma från framför motståndarkassen i PP?
PP1: Öhlund, Obsut, Nordqvist, Rönnken och Holma. Inte så dåligt.
Klara spelare vi en NHL lockout
NHL strejken börjar allt mer bli ett faktum. Lagen börjar förstärka allt mer med spelare från andra sidan Atlanten. Främst svenskar men även en å annan Nordamerikan hittar man. Dessa spelare är klara för respektive klubbar:
Brynäs:: Ingen
Djurgården: : Nils Ekman, Marcus Nilsson, Mats Sundin (efter jul) och Daniel Tjärnqvist
Frölunda:: Daniel Alfredsson, Per-Johan Axelsson, Christian Bäckman och Samuel Påhlsson
Färjestad:: Ingen
HV 71:: Ingen
Linköping: : Kristian Huselius, Mike Knuble, Brendan Morison och Hendrik Tallinder
Luleå:: Tomas Holmström, Mattias Öhlund (tidigast i november) och Nicklas Wallin
Malmö:: Kim Johnsson
Modo:: Peter Forsberg, Marcus Näslund, Daniel Sedin, Hendrik Sedin, Mattias Timander, Niklas Sundström och Mattias Weinhandl (tveksam)
Mora:: Daniel Cleary och Shawn Horcoff
Södertälje:: Nicklas Hävelid och Dick Tärnström
Timrå:: Fredrik Modin och Henrik Zetterberg
Det kommer säkerligen att dyka upp fler spelare i ett flertal klubbar. Hurvida det blir strejk eller inte beslutas den 16 september klockan 06,00 svensk tid. Alllt pekar däremot mot att det blir strejk.
Brynäs:: Ingen
Djurgården: : Nils Ekman, Marcus Nilsson, Mats Sundin (efter jul) och Daniel Tjärnqvist
Frölunda:: Daniel Alfredsson, Per-Johan Axelsson, Christian Bäckman och Samuel Påhlsson
Färjestad:: Ingen
HV 71:: Ingen
Linköping: : Kristian Huselius, Mike Knuble, Brendan Morison och Hendrik Tallinder
Luleå:: Tomas Holmström, Mattias Öhlund (tidigast i november) och Nicklas Wallin
Malmö:: Kim Johnsson
Modo:: Peter Forsberg, Marcus Näslund, Daniel Sedin, Hendrik Sedin, Mattias Timander, Niklas Sundström och Mattias Weinhandl (tveksam)
Mora:: Daniel Cleary och Shawn Horcoff
Södertälje:: Nicklas Hävelid och Dick Tärnström
Timrå:: Fredrik Modin och Henrik Zetterberg
Det kommer säkerligen att dyka upp fler spelare i ett flertal klubbar. Hurvida det blir strejk eller inte beslutas den 16 september klockan 06,00 svensk tid. Alllt pekar däremot mot att det blir strejk.
Sv: Hur ser Luleå ut i år??
Portello: Det mest skrämmande var ändå inställningen dom visade upp i hemma tuneringen. De ville ju inte äns gå fram ta stryk framför mål i power play. JOhan Strömwall hade sagt före tuneringen att "nu ska vi ta vår chans å visa upp en härlig hockey och sälja lite extra säsongskort". Tror snarare att kassaapparaten i kansliet blev överhettad pg.a att återköps knappen trycktes ner för mycket.
Föresten, visste ni att Kalle Ankas riktiga namn är Karl Magnus Anka? Hade själv ingen aning om det.
Föresten, visste ni att Kalle Ankas riktiga namn är Karl Magnus Anka? Hade själv ingen aning om det.
Sv: Hur ser Luleå ut i år??
Albert Hall: Försäsongen har varit under all kritik.
Har sett fem matcher och inte i någon har Luleå spelat bra.Iofs spelade dom hyffsat mot Kärpät hemma för att vara första matchen för säsongen.Men sedan har det var riktigt illa. PP och BP verkar inte alls ha fungerat.Läste att luleå hade haft vissa 5-3 lägen igår utan att få in puckuslingen. Nu borde ju PP bli bättre om det blir lockout och att Holmström anländer. Får väl hoppas Lövva får rätt att han trycker in två puckar/match. Blir 100 mål från Holmströms klubba isåfall. ;)
Har sett fem matcher och inte i någon har Luleå spelat bra.Iofs spelade dom hyffsat mot Kärpät hemma för att vara första matchen för säsongen.Men sedan har det var riktigt illa. PP och BP verkar inte alls ha fungerat.Läste att luleå hade haft vissa 5-3 lägen igår utan att få in puckuslingen. Nu borde ju PP bli bättre om det blir lockout och att Holmström anländer. Får väl hoppas Lövva får rätt att han trycker in två puckar/match. Blir 100 mål från Holmströms klubba isåfall. ;)
Sv: Hur ser Luleå ut i år??
Lövva:
Det är bara att konstatera att vi under försäsongen hållit allsvensk klass. Elva macher, tre segrar och en oavgjord är på tok för dåligt när två av segrarna dessutom kommer mot allsvenskt motstånd (Piteå och Skellefteå). Två av förlusterna är ju dessutom mot allsvenskt motstånd. Den enda segern som kan kännas som en liten merit är vinsten mot Kärpät i Finland. Man kan skylla på att spelare varit frånvarande och att det inte är färdigvärvat ännu, men det är ändå inte på långa vägar godkänt.
Det är bara att konstatera att vi under försäsongen hållit allsvensk klass. Elva macher, tre segrar och en oavgjord är på tok för dåligt när två av segrarna dessutom kommer mot allsvenskt motstånd (Piteå och Skellefteå). Två av förlusterna är ju dessutom mot allsvenskt motstånd. Den enda segern som kan kännas som en liten merit är vinsten mot Kärpät i Finland. Man kan skylla på att spelare varit frånvarande och att det inte är färdigvärvat ännu, men det är ändå inte på långa vägar godkänt.
Sv: Hur ser Luleå ut i år??
Vars ligger felet egentligen? Avsaknaden av de spelare som har lämnat klubben kan väl inte vara så stort? Så tunga namn har vi ju egentligen inte tappat. Inte så pass att spelet ska falla ihop match efter match.
Man bör ju dock ha lite tålamod med nyförvärven. Det kan krävas några elitserie matcher innan de kommer igång så där ligger väl inte felet. Det är väl de mer etablerade spelarna som ska ta tag i taktpinnen. Det kan förvisso vara svårt för spelare som Bulan å Åkerström att vakna till så här tidigt på säsongen men det känns ändå som om de är främst dom två som skall styra skeppet in i hamn igen, när vi är ute på villovatten.
"Jag är inte orolig. Spelet finns där" sa Husse efter matchen mot Bajen ikväll. Men vars har han hittat det spelet? Har själv sett sex matcher iår under försäsongen å inte en enda av de matcherna har Luleå, enligt mig, kommit upp i "normal försäsongs nivå". Kanske dags å börja vara lite mer självkritiskt.
Sen känns det som om det har satts allt för stor fokus på "det nya nyförvärvet" istället på att fokusera på spelarna som redan finns i truppen. Detta gäller ju självklart bara supportrar och media. Tvivlar på att truppen sätter allt för stor vikt i det. Får jag hoppas i alla fall.
Visst, det är inte nu vi ska vara som bäst men man ska ha i åtanke att så som man avslutar en match, ja, så påbörjar man då nästa match så jag hoppas verkligen den sista perioden mot SSK blir en kraftdemostration av Luleå. Mot för övrigt ett SSK som har spelat väldigt bra på försäsongen, till skillnad då från Luleå.
Det känns som om premiären mot Timrå kan mycket väl avgöras redan på torsdag. Spelar vi dåligt å oinspierat mot Södertälje så finns det stor risk att det hänger med mot Timrå. Ser självklart helst en stor vinst mot Södertälje men skulle det bli något annat än vinst så hoppas jag nog på en storförlust, typ...9-0 eller något sånt. Då kanske dom får upp ögonen om de inte redan har fått det.
Man bör ju dock ha lite tålamod med nyförvärven. Det kan krävas några elitserie matcher innan de kommer igång så där ligger väl inte felet. Det är väl de mer etablerade spelarna som ska ta tag i taktpinnen. Det kan förvisso vara svårt för spelare som Bulan å Åkerström att vakna till så här tidigt på säsongen men det känns ändå som om de är främst dom två som skall styra skeppet in i hamn igen, när vi är ute på villovatten.
"Jag är inte orolig. Spelet finns där" sa Husse efter matchen mot Bajen ikväll. Men vars har han hittat det spelet? Har själv sett sex matcher iår under försäsongen å inte en enda av de matcherna har Luleå, enligt mig, kommit upp i "normal försäsongs nivå". Kanske dags å börja vara lite mer självkritiskt.
Sen känns det som om det har satts allt för stor fokus på "det nya nyförvärvet" istället på att fokusera på spelarna som redan finns i truppen. Detta gäller ju självklart bara supportrar och media. Tvivlar på att truppen sätter allt för stor vikt i det. Får jag hoppas i alla fall.
Visst, det är inte nu vi ska vara som bäst men man ska ha i åtanke att så som man avslutar en match, ja, så påbörjar man då nästa match så jag hoppas verkligen den sista perioden mot SSK blir en kraftdemostration av Luleå. Mot för övrigt ett SSK som har spelat väldigt bra på försäsongen, till skillnad då från Luleå.
Det känns som om premiären mot Timrå kan mycket väl avgöras redan på torsdag. Spelar vi dåligt å oinspierat mot Södertälje så finns det stor risk att det hänger med mot Timrå. Ser självklart helst en stor vinst mot Södertälje men skulle det bli något annat än vinst så hoppas jag nog på en storförlust, typ...9-0 eller något sånt. Då kanske dom får upp ögonen om de inte redan har fått det.
Sv: En otråd på Sportsnackiska
LL: Ojojoj. Det var som jag tänkte att han "borde" göra. han borde skicka in några pytsar, men ändå grina efter varje. Perfekt!
Sv: En otråd på Sportsnackiska
Nu gjorde Henke Larsson mål för Barca mot Celtic. Jag tyckte att han såg gråtfärdig ut efteråt... ungefär som "vad fan, jag vill ju inte skicka ut dem ur cupen men jag måste ju sätta bollen när jag har öppet mål..."
Sv: alternativnamn
gud: ja, allt är väl inte nattsvart. Om det inte blir en lockout/strejk i NHL så kommer Modo att få stora problem de med (dock inte fullt så stora om Foppa skriver på ändå och dessutom inte skadar sig två gånger i halvtimman). Sedan ser inte heller MIF omöjliga ut, får de en dålig start på serien kan det bli rena raset för dem. Samma sak gäller Brynäs, som dock har de klart bästa målvakterna av de lag jag nämner. Jodå, jag rankar Korhononen/Honken som bättre än Zajkowski och den grymt överskattade Salo (det där får jag väl äta upp när någon av dem håller nollan mot Luleå när Modo vinner sin obligatoriska årliga 1-0-seger mot LHF... :-)
Sv: Hur ser Luleå ut i år??
Portello: Tycker det ser alldeles lysande ut inför premiären jag...;)
Iofs behöver vi all hjälp vi kan få, har hört elaka rykten om att Dysso tänker sig se den matchen...
Iofs behöver vi all hjälp vi kan få, har hört elaka rykten om att Dysso tänker sig se den matchen...
Sv: Hur ser Luleå ut i år??
Danne_L: Just det jag konstaterade för ett tag sedan.
Det är grymt illa, är ju trots allt bara några dagar till nedsläpp.
Det är grymt illa, är ju trots allt bara några dagar till nedsläpp.
Sv: Hur ser Luleå ut i år??
Portello: Hahaha, ok, jag som inte är van att behöva använda hjärnan och därför är den tydligen ännu mer ur funktion än den var tidigare.
Hmm, Martin Wilde kanske?
Hmm, Martin Wilde kanske?
Sv: Hur ser Luleå ut i år??
Paddan:
Nähä du, senast jag kollade spelade han i Piteå. ;P
Fast det är ju klart, förra året böt han klubb rätt många ggr så vi kanske får se honom i Luleå :)
Nähä du, senast jag kollade spelade han i Piteå. ;P
Fast det är ju klart, förra året böt han klubb rätt många ggr så vi kanske får se honom i Luleå :)
Sv: alternativnamn
LL:
Jag tror att "ni" och Södertälje kommer att bli en obehaglig överraskning för många lag denna säsong...Det kommer att
gå bättre än de flesta tror...
Jag tror att "ni" och Södertälje kommer att bli en obehaglig överraskning för många lag denna säsong...Det kommer att
gå bättre än de flesta tror...
Sv: Hur ser Luleå ut i år??
Grabbar:
Upp med hakan!
Så mycket sämre kan det inte bli, eller? Så nu vänder det för Er.....hm...tror jag alltså...
Upp med hakan!
Så mycket sämre kan det inte bli, eller? Så nu vänder det för Er.....hm...tror jag alltså...
Sv: alternativnamn
gud: kanske vi kan kalla dem "det enda laget Luleå har chans att spela jämnt mot"?
Sv: Hur ser Luleå ut i år??
Portello: Men, Nobbe har ni väl redan, så honom behöver ni väl inte värva. :P
Sv: Hur ser Luleå ut i år??
Albert Hall: Och så värvar vi LeClair.Då har hela domedagskedjan!
Bara att värva Nobbe!
Bara att värva Nobbe!
Sv: Hur ser Luleå ut i år??
Albert Hall: Hmm, kan du med lite ångest i rösten också förklara att Hlinka är en skitspelare men med Hamilton så vinner LHF guld?
Vill bara göra ett Rayko-test...
Vill bara göra ett Rayko-test...
Sv: Hur ser Luleå ut i år??
Portello: Nej, fyfan. Undrar om vi kommer att vinna en enda seriematch den här säsongen?
Tordan: Han lär behövas. Och Holmström. Och Öhlund. Och Renberg. Och Lemieux. Och Kiprusoff. Till och med den där jävla Lindros skulle behövas.
Tordan: Han lär behövas. Och Holmström. Och Öhlund. Och Renberg. Och Lemieux. Och Kiprusoff. Till och med den där jävla Lindros skulle behövas.
alternativnamn
Med tanke på att det var ett ex antal timmar sedan Mora gick upp i Elitserien så tycker jag att det är dags att ge Moralaget ett alternativnamn...
Sv: Hur ser Luleå ut i år??
Portello: Eeh, hmm, hur ska jag formulera det här då?
*sjunger riktigt falskt* Snart ses vi aldrig mer, snart ses vi aldrig mer, för ni ska lira i kvalserien...
;)
*sjunger riktigt falskt* Snart ses vi aldrig mer, snart ses vi aldrig mer, för ni ska lira i kvalserien...
;)
Sv: Hur ser Luleå ut i år??
Bara att lyfta på hatten och gratulera. Niclas Wallin är ingen "dussinback" hade personligen gärna återsett honom i Brynäs :-(
Sv: Nyförvärv.
LL: Han skulle hamna på tredje plats i Luleås interna poängliga.Rönnqvist vann på 36 pts (11+25) före Nordqvist på 24 (13+11)
Angående Nordqvist, hoppas Luleå gör allt i sin makt för att förlänga med honom så fort som möjligt.Tror han kan bli otroligt bra i år.
Angående Nordqvist, hoppas Luleå gör allt i sin makt för att förlänga med honom så fort som möjligt.Tror han kan bli otroligt bra i år.
Sv: Nyförvärv.
LL: ...vilket ju iofs kanske säger mer om Luleå än om Pavlikovsky, men i alla fall...
Sv: Nyförvärv.
Portello: på 22 pinnar hade han väl placerat sig rätt högt i Luleås interna poängliga?
Sv: Nyförvärv.
64Waern: nja, de Leksandsmatcher jag såg var Pavlikovsky rätt bra. Vill minnas att han gjorde mål på Luleå, bland annat, och då måste man ju vara OERHÖRT bra :-D
Sv: Nyförvärv.
64Waern: Har för mig han gjorde 22 pinnar i leksand.Så fasligt dåligt är det inte i ett bottenlag.
Sv: Nyförvärv.
LL: Pavlikovsky var väl ingen höjdare i Leksand så man undrar om det blir någon förstärkning för Luleå.
Sv: Hur ser Luleå ut i år??
Tydligen är Antila skadad och väldigt osäker om det är bra till måndag.
Frågan är hur länge det dröjer innan vi värvar en ny målvakt.För vad händer om Antila åker på en långtidsskada samtidigt som Gusten är i en formsvacka. Att slänga in en 85:a i målet låter som en mindre bra grej.
Frågan är hur länge det dröjer innan vi värvar en ny målvakt.För vad händer om Antila åker på en långtidsskada samtidigt som Gusten är i en formsvacka. Att slänga in en 85:a i målet låter som en mindre bra grej.
Sv: Nyförvärv.
Albert Hall: Japp, jag såg det där.Bara hoppas på att han är med i premiären på måndag.Fatta, mindre än en vecka kvar nu. Snart börjar det!
Sv: Nyförvärv.
nappen:
Hans son har något problem med ena benet. Han ska undersökas i Vancouver den närmaste tiden.
Hans son har något problem med ena benet. Han ska undersökas i Vancouver den närmaste tiden.
Sv: Nyförvärv.
Albert Hall: Hur var det med Öhlund? Hade han någon son eller dotter som skulle opereras eller hur var det?
Sv: Nyförvärv.
Portello:
Det är tydligen olika bud om hur långt Renbergs rehabilittering går. Enligt dagens Kuriren så ska han spela en period redan på torsdag mot SSK.
Det verkar lösa sig med alla eventuella NHL-förstärkningar också. Niclas Wallin följer med laget till Sthlmstrakten redan idag och i händelse av NHL-konflikt så lirar han på torsdag. Holmström väntar tills på måndag men Öhlund ansluter inte förrän 1 november.
Det är tydligen olika bud om hur långt Renbergs rehabilittering går. Enligt dagens Kuriren så ska han spela en period redan på torsdag mot SSK.
Det verkar lösa sig med alla eventuella NHL-förstärkningar också. Niclas Wallin följer med laget till Sthlmstrakten redan idag och i händelse av NHL-konflikt så lirar han på torsdag. Holmström väntar tills på måndag men Öhlund ansluter inte förrän 1 november.
Sv: Nyförvärv.
Portello:
Ahhh, jag skulle direkt åka till Pite bara för att återuppliva gamla "ljuva" minnen!
Ahhh, jag skulle direkt åka till Pite bara för att återuppliva gamla "ljuva" minnen!
Sv: Nyförvärv.
Haha, man ska väl ta detta med en rejäl nypa salt men innom lövenkretsar så går det rykten om att en fd luling ska komma till klubben. Mannen i fråga är den 37 år gamle "Bam-Bam" Bautin.
Skulle vara rätt kul att få se honom i Kvarnvallens Ishall någongång i vinter. ;)
Skulle vara rätt kul att få se honom i Kvarnvallens Ishall någongång i vinter. ;)
Sv: Nyförvärv.
Albert Hall: Tydligen så är det inte klart om Renberg spelar i premiären mot TIK.Tydligen avgör den här veckan om det blir det enligt Renberg själv. Om ni kollar in länktipset så finns en intervju men även ett inslag på ca 2 minuter.
Sv: Nyförvärv.
LL: Ska bli spännande och se om det blir någon ny spelare innan premiären.Själv så hoppas jag på det, för vår trupp är ju inte direkt den bredaste.
« Föregående · 415790 · Nästa »
Jo, det kan jag hålla med om. Men med många spelare har man fortfarande problemet att man har halva laget matchotränat om NHL drar igång igen.... Med två spelare är det inget problem, möjligtvis tre, men sen känns det som om det blir tufft att komma igång.