HV71 - Luleå
« Föregående · 50046 Till forumet
Sv: HV71 - Luleå
He, sorry...kollade spelprogrammet igen och såg att Lule hade hemmaplan i nästa drabbning mot HV...får la skylla på att jag är trötter hehe...
Jaja, god natt...
Jaja, god natt...
« Föregående · 50046
Bor i Tranås dårå som ligger ca 7 mil ifrån Jönköping. Undrar bara om det kommer att finnas någon Luleå -klack på nästa bortamatch mot HV71??
Skulle vara kul att ansluta sig till den isånnafall och hejja fram Luleå till seger...
Tacksam för svar /Stek