Inlägg: 1530379
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Såg ni Ledin där på reprisen? Rautio blockerar pucken men Ledin kör skridskon på Rautios handske, låtsas snubbla. Fult, Ledin.
2.02 kvar. 0-1 fortfarande.
KÄMPA, LULEÅ!
4.50 kvar och Luleå stack emellan med en kontring. Men fortfarande 0-1...
3.46 kvar nu, 0-1, Luleå haft lite motspel, bra.
David Rautio utnämns i Jönköpingshallen till matchens lirare, ett bra val. Hoppas han står emot de tre minuter som kvarstår också...
2.59 kvar... kan ingen öka hastigheten på den seeeega klockan?
Redigerad kommentar