Sven.Savage: Bara hoppas att vi slipper höra det hemskaste målljudet ikväll. Avskyr raketerna i Götet. *ryyyyyyser*
Inlägg: 1531995
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Portello: Precis! De har övertagit äckeltopplaceringen efter det vidriga "...mål igen" som man alltid hörde på radiosporten när de aviserat "Och så går vi till Karlstad" och man förstod direkt att den eländiga Warulfven målat....Isch!