Inlägg: 1736525
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Haha! Läste damp-ungen och försökte förstå tankegången innan jag fattade att det stod dam-pungen...
Ser mörkt ut i kvalet för FBK dam, vi genar ju inte och sätter vårt klubbmärke på ett befintligt lag i toppen utan får bygga nytt ;) Men nästa år då j@vlar.
Ser mörkt ut i kvalet för FBK dam, vi genar ju inte och sätter vårt klubbmärke på ett befintligt lag i toppen utan får bygga nytt ;) Men nästa år då j@vlar.
Nu tar dammatchen slut. Luleå bäst i första perioden men sedan var det mest Pungen, speciellt om man räknar chanser.
Men. Till helgen spelar vi i Luleå och Dampungen blir pinsamt av med världens bästa spelare, Vi får se hur det går.
Dampungen - Luleå Hockey 2-0
Apan - HV-71 6-1
Köplustan - Djurgårn 3-2
Apan går vidare till 6-1 i låtsasmatchen. Den starkaste insatsen gjorde de för denna match genom att i slutet av SHL fixa så att de slapp Pölsan. Smart? Eller osportsligt?
Det som återstår ikväll är att se om Lustan - som inte motsvarande spelet nu leder med 3-2 - kan stå emot DIF. 11 minuter kvar och vi får se...