Daddeh: Heh publiksiffran var pinsamt HV är nog inget lag som tilltalar publiken men det är ingen ursäkt, ser ju själv på tv men annars är det en resa på ca: 18mil tur och retur, skulle tro vi är för bortskämda :) gissar på 4-1 i matcher om HV vinner nästa annars tar vi dom nog på 4 raka
Inlägg: 1736548
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Blister Brigade: Ja det kanske är nackdelen med att vara "för" framgångsrika. Kan erkänna att jag gillar mer att se hockey på TV:n än att vara på plats i arenan. Framför allt för det jäkla böket med att få sig en öl och sen behöva stå i kö för att göra sig av med densamma i en illaluktande ränna :)
Fast brukar vara på plats ändå ibland, särskilt på helgmatcherna då det är trevligt att ta några öl med polare på plats. Är det fullsatt i arenan så vill man ju dessutom mycket hellre vara på plats och känna stämningen, fast 18 mils bilkörning vette fan om det är värt i 52 omgångar plus slutspel :)
Nåja, er publiksiffra går nog upp när det börjar bli lite mer avgörande matcher.
Skulle också tro att ni vinner med 4-1 eller 4-0 i matcher. Känns betydligt mer ovisst med våran kvartsfinal...tror FBK var ett av de sämsta lagen vi kunde ha åkt på.
Fast brukar vara på plats ändå ibland, särskilt på helgmatcherna då det är trevligt att ta några öl med polare på plats. Är det fullsatt i arenan så vill man ju dessutom mycket hellre vara på plats och känna stämningen, fast 18 mils bilkörning vette fan om det är värt i 52 omgångar plus slutspel :)
Nåja, er publiksiffra går nog upp när det börjar bli lite mer avgörande matcher.
Skulle också tro att ni vinner med 4-1 eller 4-0 i matcher. Känns betydligt mer ovisst med våran kvartsfinal...tror FBK var ett av de sämsta lagen vi kunde ha åkt på.