+ 1
Inlägg: 1739886
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage:
Nu har vi också fått känna på hur det känns att åka på en spökutvisning, och det är inte speciellt roligt när det står 70 miljoner på spel och Leksand tar ledningen med 4-3 pga detta.
Men va fan, det ska ju vara lite spännande också.
Nu har vi också fått känna på hur det känns att åka på en spökutvisning, och det är inte speciellt roligt när det står 70 miljoner på spel och Leksand tar ledningen med 4-3 pga detta.
Men va fan, det ska ju vara lite spännande också.
+ 3
Avgörande i Övik på fredag. Måste kännas riktigt j-a obehagligt för alla MooDooister. Bara att bryta ihop och komma igen och tvåla dit trottoarkanterna!