Sv: Luleå- Sveriges bästa lag!
Lulekickan: jo, det är nog bra att han får näta lite. Jag slog just på hockeyn och fick omedelbums se Rönnken göra en fin manöver och frispela Tolsa. Det skulle sitta fint om han hittade självförtroendet igen.