Sv: En otråd på Sportsnackiska
Kickan: Tano är ju ingen målkung (om vi bortser ett möte med modo?)
Helt suverän i boxplay, teknisk, lurig och stark. Han får gärna stanna ett bra tag till i Ängelholm.