Sv: En otråd på Sportsnackiska
Portello:

Bisviken? Krev? Hmm... ;)

Ja, där sa du något. Kan det ha varit så att de insåg värdet av att ha publikens älskling kvar? Nu insåg ju inte Werner (eller hans agent) hans egentliga värde, så därför spelar han i SAIK i vinter...